De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
is goed idee, ik moet hem alleen nog ff br..... daarna wil ik hem wel ff op lan proberen
edit: moet het ff legaal houden, maar iets zegt me dat deze topic zo dicht gaat..
edit: moet het ff legaal houden, maar iets zegt me dat deze topic zo dicht gaat..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik wil hem ook aan keer met anderen spelen.. aleen heb geen key... dus dan maar kijken op een lan..
Verwijderd
koop hem nou maar 
zoals je ziet zijn er dus niet veel mensen
die reageeren bij @home.
Op inet duik je gewoon op servers met 60+ man
en dan nog een ping van 40ms hebben.
This games rules men !
zoals je ziet zijn er dus niet veel mensen
die reageeren bij @home.
Op inet duik je gewoon op servers met 60+ man
This games rules men !
Ping van 40?
Ik heb geen enkel probleem op een server met 60 man, met mijn 56k modempje!
Net een gunship laten crashen op de enemy base, en met mijn assasin de generators opgeblazen.
Damn dit spel roelt!
Net een gunship laten crashen op de enemy base, en met mijn assasin de generators opgeblazen.
Er is toch ook niks mis met een ping van 40?Op donderdag 26 april 2001 15:29 schreef Aeon het volgende:
Ping van 40?
Nee natuurlijk niet. Ik wil alleen zeggen dat het ook te spelen valt met veel hogere pingtijden. (tussen de 100 en 250)
Pagina: 1