Wie denkt dat NaliN cheat nodig ik uit voor een ''potje'' 1vs1, op een server of hier bij mij thuis..
Geef je hier op..
Geef je hier op..
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
1 on 1 is wel wat minder in CS maar ja.Op woensdag 25 april 2001 12:53 schreef ds het volgende:
hmmmmmmmmmmmmmzzzzzz...
wil niet lullig doen ofzo maar mensen die 1on1 in counterstrike spelen snappen echt niet waar cstrike om draait.. als je 1on1 wilt doen ga dan quaken en niet cs''en want dat is een teamplay mod, die moet je gewoon met minstens met 2 teams van 2 personen doen (meer mensen des te beter)
naja, just my opinion
PSN
jah maar als het constant dezelfde persoon is met de "lucky headshot" dan geeft dat wel iets aan. en dat iets mogen jullie zelf invullen. Voor mij is die persoon dan gewoon beter.Op woensdag 25 april 2001 13:03 schreef rick_h het volgende:
CS 1 tegen 1 is geen kl**t aan... is aldoor hetzelfde; je loopt een hele tijd rond tot de confrontatie en degene met het lucky headshot wint de ronde...
hallo
als je daar op kickt is primaOp woensdag 25 april 2001 13:15 schreef Reigner_Mortem het volgende:
[..]
jah maar als het constant dezelfde persoon is met de "lucky headshot" dan geeft dat wel iets aan. en dat iets mogen jullie zelf invullen. Voor mij is die persoon dan gewoon beter.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dat was cool op mijn netwerkje hier, toen ik nog gene @homo had. Ik tegen mijn broertje van 9Op woensdag 25 april 2001 13:03 schreef rick_h het volgende:
CS 1 tegen 1 is geen kl**t aan... is aldoor hetzelfde; je loopt een hele tijd rond tot de confrontatie en degene met het lucky headshot wint de ronde...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik kick op dat spelOp woensdag 25 april 2001 13:22 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
als je daar op kickt is prima
ik speel voor de lol, intereert me niets of ik boven of onder sta, in de lijst, zolang ik maar plezier heb
het is voor mij sport geworden om alleen met DE en mes te overleven
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Inderdaad "woehahahahaOp woensdag 25 april 2001 13:38 schreef -hfl-xenon het volgende:
Ik wil samen met clanbuddy wel 2 vs 2 tegen die nalin spelen.
Zoek maar een partner en PREPARE TO DIE
woehahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
1on1 roels als je gewoon gaat rushenCS 1 tegen 1 is geen kl**t aan... is aldoor hetzelfde; je loopt een hele tijd rond tot de confrontatie en degene met het lucky headshot wint de ronde...
Verwijderd
Doe maar keer 1on1 tegen NALIN dan merk je waar CS om draait...hmmmmmmmmmmmmmzzzzzz...
wil niet lullig doen ofzo maar mensen die 1on1 in counterstrike spelen snappen echt niet waar cstrike om draait..
nee dat kan je niet merken, dan merk je enkel wat voor 1 on 1 skills nalin heeft, dat heeft niets met CS te makenOp woensdag 25 april 2001 16:08 schreef Sn@ke het volgende:
PS
[..]
Doe maar keer 1on1 tegen NALIN dan merk je waar CS om draait...
Trouwens niet weggaan als je met 20-0 achter staat das lame....
Met een stuk of 6 rake m4 kogels zijn ze ook wel dood:)Op woensdag 25 april 2001 17:56 schreef The Fox het volgende:
Btw Rich_h oid, degene die lucky headshot maakt wint ?
Dan spelen er wel 2 newbies..
PSN
Je wil vast ook wel tegen mij & m''n teammateOp woensdag 25 april 2001 13:38 schreef -hfl-xenon het volgende:
Ik wil samen met clanbuddy wel 2 vs 2 tegen die nalin spelen.
woehahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
Tuurlijk welnee dat kan je niet merken, dan merk je enkel wat voor 1 on 1 skills nalin heeft, dat heeft niets met CS te maken
bij mij gaat het erom dat ik lol heb, en dat me team wintOp woensdag 25 april 2001 19:03 schreef Sn@ke het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Het gaat er in public toch om dat je bovenaan staat ?
Bovendien
Zonder 1on1 skill win je geen war.. Ookal zijn je tactics nog zoooooo goed...
Hehe. Eindelijk een soulmate onder de pointless fraggers gevondenOp woensdag 25 april 2001 19:06 maakte -=BoKKiE=- een coole opmerking:
bij mij gaat het erom dat ik lol heb, en dat me team wint
als ik om persoonlijke frags geef ga ik wel Quake 3 spelen
NaLiN en ik willen wel 2 on 2.....Ik wil samen met clanbuddy wel 2 vs 2 tegen die nalin spelen.
woehahahaha
Verwijderd
NaLiN en ik willen wel 2 on 2.....Ik wil samen met clanbuddy wel 2 vs 2 tegen die nalin spelen.
woehahahaha
ach ja, ben ook gestopt met TFC clan toen het te serious werdOp woensdag 25 april 2001 19:08 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Hehe. Eindelijk een soulmate onder de pointless fraggers gevonden
Verwijderd
TFC zuigt dan ook best wel ( of was het de clan waar ik in zat? [TD]PaesteroOp woensdag 25 april 2001 19:32 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
ach ja, ben ook gestopt met TFC clan toen het te serious werd
hallo
het was de clan >:)>:)Op woensdag 25 april 2001 23:43 schreef Paestero het volgende:
[..]
TFC zuigt dan ook best wel ( of was het de clan waar ik in zat? [TD]Paestero)
Ik heb eigenlijk nog nooit 1on1 gespeeld.
Jah, 2 rondes tegen Raymond, omdat de rest wat laat was op training
CS is teamplay mod, maar 1on1 is idd ook wel belangrijk![]()
[GoT]Dutch Commando
PSN
Verwijderd
Ja maar in CS zitten meer bugs dan in Windows ME, en daar heb je met TFC geen last van.TFC zuigt dan ook best wel
Verwijderd
zal wel aan z''n casema liggenOp donderdag 26 april 2001 14:30 schreef NaLiN het volgende:
ik vond yakuza eingelijk verdacht slecht ....lol
Hmm ik moet de 2e nog ontmoeten die op aztec binnen komt rollen met 16-2 bij het terrorteam dat aan het verliezen wasOp donderdag 26 april 2001 15:43 schreef IceStorm het volgende:
Ik heb gisteren NaLiN zien spelen en hij is gewoon goed.. meer niet.
No offence hoor maar er zijn genoeg mensen die net zo goed zijn.
PSN
Bij casema stuitert zelfs om 2 uur snachts je ping heen en weer tussen 100 en 500Op donderdag 26 april 2001 15:40 schreef NaLiN het volgende:
hij had ping 100
PSN
doh.. was gewoon ff om aan te geven hoe saai het is.. tuurlijk zijn het niet constant lucky kills..Op woensdag 25 april 2001 17:56 schreef The Fox het volgende:
Btw Rich_h oid, degene die lucky headshot maakt wint ?
Dan spelen er wel 2 newbies..
Verwijderd
Das zeker niet waar, ten eerste gaat het mij slechts deels om bovenaan staan en verder om de phun.Op woensdag 25 april 2001 19:03 schreef Sn@ke het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Het gaat er in public toch om dat je bovenaan staat ?
Bovendien
Zonder 1on1 skill win je geen war.. Ookal zijn je tactics nog zoooooo goed...
Dit slaat helemaal nergens op.Op woensdag 25 april 2001 19:08 schreef The Fox het volgende:
De een speelt voor zen eigen plezier, dat zijn vaak campers die gehaat worden door teammates omdat die dan moeten wachten (als ze dood zijn tenminste..)
Ik ga toch niet in me eentje campen als er nog een paar anderen zijn en je teammates zijn allemaal al dood..
Als je dan gaat campen dan vind ik dat niet leuk t.o.v. je teammates die maar zitten te wachten tot ronde af is..
Dan heb je zeker wat aan je 1vs1 skills.. Dan kill je al de overgebleven tegenstanders easy..
PSN
restyle heb ik met [=KoC=] en [-TD-] van gewonnen dus........ grote bek kom ik wel naop vrijdag 27 april 2001 10:18 zei Neighbour
Al die lui met je grote bek
challenge ons maar eens
RESYLE RULEZZZZ
hallo
Dat is dus echt ABSOLUUT NIET waar. Ik zit in =AMR= en zoals je misschien weet staan we op dit moment (kon wel niet zo heel lang meer durenZonder 1on1 skill win je geen war.. Ookal zijn je tactics nog zoooooo goed...
hallo
hallo
Verwijderd
PSN
Verwijderd
YakuzA, Fighting Monkeys?Op vrijdag 27 april 2001 14:09 schreef YakuzA het volgende:
Misschien over een tijdje
[FM]YakuzA
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
hallo
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Toen zat hij denk ik met 1 hand te spelen en de andere aan zijn leuter of een glas cola. What''s your point.Op maandag 30 april 2001 13:12 schreef -hfl-xenon het volgende:
Ach Nalin, zo goed ben je ook niet, heb eens tegen je gespeelt op GoT, 6 vs 6
Je stond pas 3de of 4de van jouw team, wat zit je toch te melken mietje
3/4e van team?? lekker boeieAch Nalin, zo goed ben je ook niet, heb eens tegen je gespeelt op GoT, 6 vs 6
Je stond pas 3de of 4de van jouw team, wat zit je toch te melken mietje
hallo
PSN
Toch nog 12eOp dinsdag 01 mei 2001 14:51 schreef YakuzA het volgende:
He NaLiN echt gezellig vannacht
Check thiz out counterstrike.tweakers.net/stats.html8-)8-)8-)
It is lonely at the top})
[Ik heb trouwens nog een vraagje voor de [GoT]''ters, hoe kan het dat ik ineens werd gekicked door de console voor TK''ing terwijl ik dat in een ronde maar 1 keer per ongeluk had gedaan???, ik stond toen 26-1]
Ik heb dit BTW in evenveel rondes gedaan als IceOp dinsdag 01 mei 2001 15:16 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Toch nog 12e
PSN
hallo
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq