"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Nouja, bijna dan.....
Gr:):)tZZ
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
=
See you in hell>:)
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
- M40
- SAW
- LAW..
CS:
- m4a1
- magnum
- AK47
UT:
- Sniper rifle
- Rocket launcher
- flak cannon
Tribes 2:
- Missle launcher
- Scout/schrike...
- Mortar
- Elektrodinges als je assasin bent..
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Zwaar lame dit.
In DFLW ligt iedereen te sniperen op een berg. Denk maar niet dat er nog iemand is die lekker gaat assaulten met een M4, nee hoor. Allemaal lekker door een scoopje van een afstand schieten.
In Counter-Strike waren de AWM-ers altijd superlame, tot ze wat wijzigingen hebben aangebracht: het ding vereist nu (iets) meer skill.
Tuurlijk, sniperen is een tactiek en het hoort erbij. In wars en op LAN''s vind ik een paar snipers geen bezwaar. Maar op als public servers NIEMAND meer rusht met een rifle... Dan is het einde zoek natuurlijk.
Ik speel in CS met de Colt, en AK, of met MP5 bij geldgebrek. Daarnaast vind ik het gewoon 8-)8-)8-) om een paar potjes met SigP228 en andere handguns te gaan raggen, of een shotgun
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
UT : flakcannon, plasma gun
Q3 : plasma gun, rocket launcher
tfc : shotgun, sniper
hldm : gausgun, shotgun
hallo
Verwijderd
Hmz.. ik weet niet op wat voor servers jij zit bij DF LW, maar ik heb nog nooit gehad dat er TEVEEL snipers waren. Er zijn altijd wel wat mensen die gewoon frontaal aanvallen. Ikzelf snipe echt veel in df lw, maar ik ga dus niet echt bovenop een berg staan snipen..Op woensdag 25 april 2001 01:09 schreef Captain Pervert het volgende:
SNIPEREN :r:r:r:r:r:r:r
Zwaar lame dit.
In DFLW ligt iedereen te sniperen op een berg. Denk maar niet dat er nog iemand is die lekker gaat assaulten met een M4, nee hoor. Allemaal lekker door een scoopje van een afstand schieten.
In Counter-Strike waren de AWM-ers altijd superlame, tot ze wat wijzigingen hebben aangebracht: het ding vereist nu (iets) meer skill.
Tuurlijk, sniperen is een tactiek en het hoort erbij. In wars en op LAN''s vind ik een paar snipers geen bezwaar. Maar op als public servers NIEMAND meer rusht met een rifle... Dan is het einde zoek natuurlijk.
Ik speel in CS met de Colt, en AK, of met MP5 bij geldgebrek. Daarnaast vind ik het gewoon 8-)8-)8-) om een paar potjes met SigP228 en andere handguns te gaan raggen, of een shotgun
En ik ga trouwens niet in een hoekje in de schaduw of ergens stilstaan...ik loop gewoon rond met dat ding...beetje oefenen en je hebt ook non-stop headshot zonder te zoomen
R./
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
met UT heb ik de shock rifle en de rocket launcher gebruikt
met cs gebruik ik de navi en M1a4
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Rockter launcher en railgun.
Bij quad damage is het chaingun op supershotgun
I want to live forever, so far.. so good.
Voor als ik van achteren wordt aangevallen ? Juist, de shoarma wind.
rocketlauncher
CS: Colt M4A1, SIG SG552, MP5 when short on cash
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Verwijderd
- Waterpistool
- Klappertjespistool
- Tomaten (liefst rotte)
daarnaast veel sniperen en flakken
die is pas echt kewl :):):):):):):)
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
met natomod de colt635sd
tegenwoordig neem ik genoegen met ERLL (Extended Range Large Laser) 4 0f 6 combo
Slotjes in 2D spellen (GoT)
Verwijderd
SUPER DUPER WOOPER BLASTER
en soms the G-Force MEGA Electron Power Pointer Master Blaster
Verwijderd
TSS een BFGOp woensdag 25 april 2001 21:14 schreef Yoozd het volgende:
BFG!!!
<- flakcanon
das pas lame
Ik gebruik altijd een Rocket Launcher.
Railgun kan ik niet gebruiken wegens Casema.
Maar wat ik zwaar irri vind is dat mensen op je gaan campen om alleen jou neer te knallen.
Of is dat omdat ik zo goed ben???
Verwijderd
railgunz en insta gib wapens schiet je bij het minste of geringste packetloss enzo kats mis.
CS = MP5 (die roeleert), AK47, Steyr scout
Tribes2 = just ordered ...
oops twas 47
Tactical ops: HK mp5 navy, famas, AK 47, PH 85
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Daar staat wel welke gun ik het meeste gebruikt.
Mensen die vaak op GoT servers spelen weten het misschien wel
[GoT]Dutch Commando