[BC3] B&W creature hulp probs na Eng. patch installatie.

Pagina: 1
Acties:

• DjLando
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2022
Hoi :)

Ik heb laatst die engelse patch gedownload van B&W via BWplanet waardoor ik eindelijk kon genieten van echt goede stemmen:):)

maarrr.. sindsdien, tewrijl ik in menu creature tips/help enzo heb aanstaan en alle hulp op aan enzo, krijg ik opeens geen creature tips meer:( (qua: je beest heeft honger, of: je beest zal dit vaker doen).. en dan is B&W opeens best moeijlijk:(

iemand zelfde ervaring met die engelse patch of met dit probleem in algemeen? of iemand zelfs een snelle oplossing hiervan??

thanks for reading:)

DjLando

*edit* typos en ja, heb ECHT alles in menu aanstaan:(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Check je opties eens goed na voor de zekerheid?

Voor de rest is en blijft het een onofficieel patch dus ander ben ik bang dat je pech hebt (wat jammer zou zijn).

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb met de Nederlandse versie gewoon standaard dat probleem, ik kreeg pas de tips toen ik al ver in het tweede level was. Ik ben toen opnieuw begonnen en toen deed hij het ineens wel. Nu zijn de tips een eigen leven begonnen, dan weer wel en dan weer niet. Ik heb zelfs het probleem dat als ik mijn beestje straf voor iets wat hij niet mag eten, ik eerst het bericht krijg dat hij dit meer zal eten en gelijk daarna het bericht dat hij dat soort dingen NIET meer zal eten :? Ik blijf dus maar hoopvol wachten op de patch :Z

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• DjLando
OPLOSSING!:)

als je even 10 secs een skirmish doet en dan weer terug is de help er weer:):)

greets,

DjLando

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
[way off-topic][MMC]DjLando ?{/way off-topic]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 02:00 schreef RealCato het volgende:
[way off-topic][MMC]DjLando ?{/way off-topic]
Dat vroeg ik me ook al af :)
Me oude clanmaat.

• DjLando
eej mensen!! ja ofcoz its me:):)

de ENIGE echte DjLando :P

(alhoewel er een gast is in USA die zich ook zo noemt:(:( zie: www.djlando.com maar dat is faker ofcoz.. ;) >:) )

Zo kom je nog eens mensen tegen;)

Al tribes2 aan het spelen trouwens?

mzlz,

DjLando

Verwijderd

[effe verder lullen off-topic]

Long time no see m8 :)
Nee, nog niet aan Tribes2 begonnen...ik denk dat ik er dit weekend mee ga beginnen.
Ik heb wel gehoord dat er veel gezeik is om Tribes2 te installeren.
Hoest verder :?

[/effe verder lullen off-topic]
Pagina: 1