[BC3] [X-files] -> hoe te spelen onder win2k

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:35

sus

is druk :+

Topicstarter
Ik heb ooit eens het spel X-Files gekocht. Een heel gaaf, mooi vormgegeven spel. Alleen, toen draaide ik nog win98.

Nu ben ik inmiddels over naar win2k, en wil het spel weer eens spelen. Dus ik kijk ff in dat boekje en zie staan:

win95/98/NT4 met sp3.

Waarom kan ik het dan niet spelen onder win2k? Het komt regelmatig voor dat ik geen nieuw beeld krijg als ik een stap verder ga.

Ik werk dus met win2k met SP1. Wat nu te doen?

Verwijderd

Wat je nodig hebt is de Application Compatibility Tool.Deze staat op je Win2K cd onder Tools ofzo. Zoek naar dit bestand:
APCOMPAT.EXE

Opstarten, browsen naar het .exe bestand dat je wilt draaien en vink aan dat je een Win 98 omgeving wilt simuleren. Ook de andere opties kun je proberen.

Verwijderd

Sorry voor het ophalen van een oude topic, maar ik heb nu winXP + SP1 en kan het spel ook niet opstarten. Uiteraard heb ik het ook geprobeerd met de compatibiliteitsmodus, maar werkt niet.

Wanneer ik een nieuw spel begin zie ik het fbi gebouw, de letters verschijnen in beeld en dan komt de startbalk naar boven en stopt het geluid. Dat was het.
Ook gezocht op internet naar een patch ofzo... maar tevergeefs

Heeft iemand een oplossing?

Ik heb een 2.66Ghz met een Geforce 4 ti 4200 128MB 8x AGP en winXP + SP1
alle nieuwste drivers voor al mijn hardware, maar niets helpt

PS: het spel schijnt met quicktime te werken en ik heb Quicktime 3 geinstalleerd (staat op de cd rom) maar die werkt niet. Nieuwste quicktime 6 geinstalleerd en dat helpt ook niet

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Hmm, Dtwelve, normaal gesproken zou ik het niet zo'n probleem vinden als je een oud draadje omhoog schopt, maar als die draad van 2 jaar geleden is en ook nog in de BC3 periode :+

Open maar een nieuw draadje in Spielerij - Problemen & Vragen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door White Dust op 18-04-2003 20:42 ]

Dit topic is gesloten.