Toon posts:

[BC3] B&W Saai?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Van de graphics ben ik nu wel overtuigd maar het spel lijkt mij erg saai (weinig actie) en alleen maar mooie plaatjes kijken.

Wie heeft deze game en wat vind je er van?

Verwijderd

het is een toppie spel!
jammer dat het spel soms vastloopt achja..
maar voor de rest is het echt een kewl spel
je kan je beest van alles leren
ik ben hem nu de bird mirikel aan het leren :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik hou van actie dus geen saaie conversaties de hele tijd. Heb voorheen bv Metal Gear en C&C Tiberian sun gespeeld. Maar ik wil me nu ook eens in de RPG''s begeven.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
best wel saai ja , in het tweede level kan ik niet goed aanvallen en er zijn weinig gebouwen:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik weet niet, werkt nog niet bij mij:'( Ik heb Banshee, maar die gaat er uit en een andere komt er in. Lijkt me wel een heel roelerend spel.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Use the search :)

Tik in black en daar staan zoveel topics over B&W als je het dan nog niet weet, weet ik het ook niet meer ;)

Verwijderd

Vind het ook nogal saai, ook de besturing is vrij omslachtig, de graphics zijn wel :9~

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 24 april 2001 17:00 schreef Reyes het volgende:
Use the search :)

Tik in black en daar staan zoveel topics over B&W als je het dan nog niet weet, weet ik het ook niet meer ;)
Al gedaan. En ik moet bekenen dit wordt em niet voor mij. Waarom: te slappe hap >:)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Graphics zijn goed, het idee is goed, afwerking is ronduit KUT!

Steam

Verwijderd

Cool spel. Jammer, dat er maar 5 levels zijn :(
Pagina: 1