Toon posts:

[BC3] Besturing van B&W configureren, wat is het beste?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet medetweakers. Vraagje over de besturing van B&W!

Deze vind ik nog al zuigen (ik kan er inmiddels redelijk mee overweg). Het is duidelijk geen besturing zoals in de gost mode van CS (net als bij pop3). Ik kan er maar niet aan wennen dat gehakkel met die muis. En met het toetsenbord draait alles ook de verkeerde richting uit. Ook heb je niet de mogelijkheid om om je as de draaien.
Als je namelijk draait dan maak je altijd een cirkel (waardoor je weer verder van je doel bent verwijderd en weer kan inzoomen :7)!

Kunnen jullie mij de ultieme besturings configuratie van B&W proberen te geven?

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Beetje overbodig misschien.

Maar de besturing is niet zo moeilijk hoor. Middelste muis (moet je die wel hebben) ingedrukt houden en dan kan je met links en rechts ook draaien en boven en naar beneden kantelen.

There is no art to find the minds construction in the face

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
linker en rechtermuisknop tegelijk indrukken, kan je zoomen maar ook draaien tegelijk

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Met de muis klik ik alleen maar dingen aan, het sturen doe ik met de pijltjes toetsen en de shift en ctrl knop, gaat prima!

Verwijderd

Topicstarter
Hm, misschien toch maar een beetje oefenen dan :)! Maar in het begin vond ik het helemaal erg knudde!

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:53
Beste besturing in B&W krijg je door het volgende commando in een DOS prompt te types: format c:

Bah, wat valt B&W tegen na maanden wachten. Stikt van de bugs gewoon. Crasht om de haverklap. En ik heb ''m nog origineel gekocht ook. Grote telleurstelling :'(

Verwijderd

Ik gebruik de Sidewinder Strategic Commander voot B&W, dit roeleert echt wel voor zulke games. Je maakt met je hand eigenlijk gewoon de beweging die je wil krijgen. Enorm gemakkelijk!
Op woensdag 25 april 2001 07:01 schreef MarcKonings het volgende:
Beste besturing in B&W krijg je door het volgende commando in een DOS prompt te types: format c:
Als je vindt dat het spel tegenvalt, mij goed, maar moet je dat per se op deze thread vermelden??? |:(

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:53
Op woensdag 25 april 2001 11:59 schreef TripLcixx het volgende:
Als je vindt dat het spel tegenvalt, mij goed, maar moet je dat per se op deze thread vermelden??? |:(
Mijn excuses. Dit is het gevolg van opgekropte spanning tot B&W er eindelijk was en daarna de geweldige teleurstelling.

Om dan maar terug te kopen op het topic. Ja, ook ik gebruik(te) de Strategic Commander bij B&W en dit maakt het spelen wel veel gemakkelijker (ik kon maar niet wennen aan die muisbewegingen).

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Besturing is misschien een beetje klote in het begin maar met een paar uurtjes spelen had ik het snel door en het speelt eigenlijk super relaxt.;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1