[BC3] Mensen nodig voor onze RPG

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 15:56

Zydell

* * * * *

Topicstarter
Wij (http://www.thedragonballrpg.com/) zijn nog op zoek naar mensen met de volgende vaardigheden:
- Sound Effects, Music
- Mappers (informeer even, we maken geen gebruik van normale programma''s)
- Texturers/Skinners

We hebben op dit moment 4 modellers (waaronder ik) dat is voorlopig wel genoeg, als je een goeie animator bent, dan is er ook wel plek voor.
Als je mailt (naar LiquidBlue, Vegeta666) graag in het Engels :)

Verwijderd

het zou misschien wel handig zijn als men weet waaraan men gaat werken wat er staat niets op de site. Ik heb er totaal geen idee van wat het moet gaan worden behalve het feit dat het een RPG zal zijn.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Een Dragonball Z RPG :):?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-11 20:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 24 april 2001 17:08 schreef Captain Pervert het volgende:
Een Dragonball Z RPG :):?
Als dat zo is... bah :)..

Nee maar iets meer info zou wel mogen. Vertel er eens wat over.. wat voor ''doel'' heb je voor ogen etc etc.
Hoe serieus zijn jullie bijv er mee bezig?

Op zich wel een leuk onderwerp dus ik ben benieuwd.

Ps. check je webicon even na.. die is nu DOOD :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Wat is Neerlands bekendste gamecompany?
- Juist, Davilex.
En wat doet Davilex?
- Juist, tamelijk hard sucken.
Dus ik raad jullie aan om daar een baan te zoeken, misschien dat jullie nog wat positieve inbreng hebben. In je eentje bereik je toch niets.

Daarnaast wil ik jullie erop wijzen dat je met de filosofie "Ik kan modellen, dus ik ga een spel maken" nergens komt.

Je moet BEGINNEN met een concept, en dan pas naar de juiste mensen gaan zoeken. Zo te zien hebben jullie genoeg kennis, maar weinig ideeen.

Je moet dan ook niet alleen naar mensen met vaardigheden zoeken, maar ook naar hardcore gamers, die geen ruk verstand hebben van coden enzo, maar die ORIGINALITEIT hebben.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 17:27 schreef Captain Pervert het volgende:
Wat is Neerlands bekendste gamecompany?
- Juist, Davilex.
En wat doet Davilex?
- Juist, tamelijk hard sucken.
Dus ik raad jullie aan om daar een baan te zoeken, misschien dat jullie nog wat positieve inbreng hebben. In je eentje bereik je toch niets.

Daarnaast wil ik jullie erop wijzen dat je met de filosofie "Ik kan modellen, dus ik ga een spel maken" nergens komt.

Je moet BEGINNEN met een concept, en dan pas naar de juiste mensen gaan zoeken. Zo te zien hebben jullie genoeg kennis, maar weinig ideeen.

Je moet dan ook niet alleen naar mensen met vaardigheden zoeken, maar ook naar hardcore gamers, die geen ruk verstand hebben van coden enzo, maar die ORIGINALITEIT hebben.
hmm ik zou maar eerst een een keertje goed kijken op de site dan zie dat het meer dan modellers zijn....

anyways op sommige punten zit je zeker goed ja. zo Davilex :D
Over dat concept is ook wel goed zoals het er nu uit ziet lijkt het gewoon of dat jullie totaal geen concept hebben gemaakt voor het spel en maar gewoon wat aan het klungelen zijn.
Het andere punt is over de gamers. Dit kan je vooral doen door een vaste groep Alpha testers en later kan je bv. de beta''s public maken om zo feedback te krijgen over wat er veranderd moet worden. Zoals character/attack balancing ed.

• Postman
  • Laatst online: 01-11 22:36
Op dinsdag 24 april 2001 17:18 schreef IceStorm het volgende:
Ps. check je webicon even na.. die is nu DOOD :)
Nee hoor. Bij IE wel, maar Netschaap kan hem prima weergeven. Hij ziet er trouwens cool uit, een echte AMD fan :)

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/12289/Logo.gif of een link http://gathering.tweakers.net/usericons/12289/Logo.gif

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Wat ook wel leuk zou zijn, is op deze tread te reageren...
of is dat teveel gevraagd? :?

Steam

• Postman
  • Laatst online: 01-11 22:36
Op dinsdag 24 april 2001 22:56 schreef JeanLucPicard het volgende:
Sorry... ben helemaal niet grafisch ingesteld. Kan eigenlijk alleen maar programmeren (mensen die mijn site hebben gezien weten wat ik bedoel, MB''s aan code maar het uiterlijk zuigt).
BTW, wou alleen maar ff het coole icon laten zien (hoofdletter waarschijnlijk), vindt ik al een grafisch hoogstandje :9

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Ik had het over onze grote vriend de topicstartrer :)

Steam

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 22:56 schreef JeanLucPicard het volgende:
Misschien omdat ie niet zoals jij de hele dag op GoT zit |:(
Sommige mensen komen hier maar 1x per dag....of hij heeft het druk.

• IceStorm
  • Laatst online: 04-11 20:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 25 april 2001 13:48 schreef The Dude het volgende:
Misschien omdat ie niet zoals jij de hele dag op GoT zit |:(
Sommige mensen komen hier maar 1x per dag....of hij heeft het druk.
Maar als je mensen voor een RPG zoekt en daar op een forum iets voor plaatst en je komt er een dag niet dan staat dat niet echt ''geinteresseerd'' ;)

• Zydell

Zydell

* * * * *

Topicstarter
Ik zit inderdaad niet de hele dag op GoT en daar komt bij dat GoT de helft van de tijd down is :(.
Het is helemaal niet zo bij ons van ''ik kan modelleren dus ik ga een gamepje maken'' wij hebben al iets van 20 mensen die meewerken aan het spel (van programmeurs tot mappers) en wij zijn al heel serieus bezig.
(Site update trouwens, dit is mijn eerste site)
http://www.thedragonballrpg.com/

Het spel wordt dus RPG (doh) die alle sagas (van goku=kind) tot cell saga denk ik) in beslag gaat nemen. We hebben al een engine en onze programmeur is er heel erg druk mee bezig.
Dit is een serieus project, het is net zoiets als bidforpower of dragonballQ, maar dan een RPG met een eigen engine.

Verwijderd

hmm waarom geen Buu saga???

trouwens worden de film characters ook in de RPG opgenomen??

• Zydell

Zydell

* * * * *

Topicstarter
Alle sagas worden opgenomen in het spel en ook alle characters. Dit is waarom het zo''n groot project is en waarom we zoveel mensen nodig hebben.

Verwijderd

ow OK aangezien je zei dat het tot cell was, want dan zouden we Buu missen.

• Zydell

Zydell

* * * * *

Topicstarter
Sorry foutje |:( , alle sagas worden opgenomen in het spel.
Pagina: 1