[BC3] optical muis met everglide?

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

• stylee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09-2021

stylee

blah zeg ik je

Topicstarter
hoi

ik ben op zoek naar een goed muismatje voor onder mijn MS intellimouse Optical (explorer was een stuuuk beter, maar ja die ging kapot :()

deze is niet echt bedoeld voor games (ik was vroeger wel een zeeer fanatieke q3er) maar meer gewoon voor het werken in windhoos

aangezien ik weet dat gamers hier het meeste verstand hebben stel ik hier maar mijn vraag :)

werkt een everglide large blabla (met q3 opschrijft) muismat goed samen met een MS intellimouse Optical? Ik lees nl in sommige draadjes wel en in andere weer niet.

Ik heb er al een besteld van http://home.wanadoo.nl/railguy/

alvast bedankt

Verwijderd

Een optical moet het als het goed is perfect werken op elk oppervlak dat niet spiegelend is. Dus ook op een everglide lijkt me.

Verwijderd

Over everglides gesproken, weet iemand waar je zo''n ding in NL kan kopen?

• stylee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09-2021

stylee

blah zeg ik je

Topicstarter
stylee: Ik heb er al een besteld van http://home.wanadoo.nl/railguy/

:)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Split personality? :?

Steam

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-01 18:41
Ik heb zelf de MS Explorer muis, maar die is wat betreft techniek hetzelfde. Deze gebruik ik op een Everglide Giganta Q3 pad. Dat gaat perfect. Ik raad wel aan om een grote everglide te nemen. Ik hoor dat de andere nogal klein zijn.

Ik heb hem besteld bij www.everglide.de en was binnen een week geleverd. Hou er rekening mee dat Quake3 in het duits Beben3 is ofzo. (het logo was gecensureerd)

• Foxz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

Foxz

343 Guilty Spark

Aaahhh, dit wilde ik altijd al weten:). Ik heb nu een Microsoft Intellimouse with Intellieye (die normale Intellimouse dus met een bijna onzichtbaar lampje (niet zo''n flitsend metaalgrijs ding:))). Deze werkt gewoon net zoals alle andere optische muizen natuurlijk. Maar ik heb nu een stoffen matje, en ik wil best zo''n Everglide. Maar het stoffen matje dat ik nu heb werkt echt perfect. Waar ik een hekel aan heb zijn die dingen met een harde bovenkant (meeste reclame zooi). Nou is mijn vraag dus, waartoe kan ik de Everglide kwalificeren. Tot de meer stoffen matjes of tot die plastic dingen (qua gebruik dan). Want m''n stoffen is het na 2 jaar wel aan het begeven (zo''n kleine blauwe). En nog een vraag (ja een heel verhaal hiero), de maat van de allerkleinste, is dat ongeveer net zo groot als een standaard muismatje? Dat zou voor mij namelijk genoeg zijn (alhoewel velen zullen zeggen van niet:)).

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

• milouny
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-10-2024
offtopic:
is everglide niet een condoommerk?

AMD 386 DX/DXL 40MHz - 20MB 32-pins edo RAM - 100MB Conner en 160MB Conner Harddisks - OAK Otivga VGA 1MB

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 24 april 2001 19:53 schreef milouny het volgende:
offtopic:
denk eerder glijmiddel :)

maar everglide matten zijn duur, ik heb er 1 in me handen gehad en het volet hetzelfde als mijn nieuwe bureau :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Foxz

Foxz

343 Guilty Spark

Hetzelfde als je nieuwe bureau? Dan moet ik er denk ik geen hebben:(.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 24 april 2001 20:16 schreef Foxz het volgende:
Hetzelfde als je nieuwe bureau? Dan moet ik er denk ik geen hebben:(.
het is hard kunstof met een beetje profiel perfect voor een muis met een zwaardere bal (zoals de Boomslang) als je een optical heb werkt ie ook wel, maar het effect is minder, het profiel is echt gemaakt om een rubber balletje goed te laten rollen zonder slippen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 19:53 schreef milouny het volgende:
offtopic:
Zou kunnen, niet dat ik weet. Ik denk dat je het verwart met Euroglider :)

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Everglide klinkt inderdaad als een sterk homorubber met extra glijmiddel :D:D:D

Trouwens, al die muismatten nonsens is, like the word says, nonsens. Zoals gezegd moet het oppervlak niet spiegelen. Ik heb verschillende goedkope kutmuismatten geprobeerd en ze werken allemaal hetzelfde: hartstikke goed. Ik kan ook wel een peperdure spatiebalk op de markt brengen en beweren dat je hiermee extra veel controle op je spaties hebt :P:?

It''s al between the ears, sonny.

Geldklopperij :)

Volgens mij is je muis niet helemaal goed.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Ik moet zeggen, ik heb tijdelijk een everglide Q3 muismat te leen van en vriend, en met mijn bal-muis vind ik hem echt geweldig.

Hij is duidelijk beter dan een gewone muismat. Perfect profiel en hij ligt ook lekker in de hand. Zit een randje aan voor je pols.

Ik ga er zeker zelf een kopen.

• RealCato
  • Laatst online: 07-06-2025
Ik heb toevallig van een bedrijf waar wij ooit zijn geweest een groepsfoto gekregen geprint op een - jawel - stoffen muismat. Dit ding is echt perfect met mijn (Logitech) Optical. Dus pak lekker een stoffen muismat die een beetje egaal is (dus geen irri reclametekst enzo)

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• Foxz

Foxz

343 Guilty Spark

Jep, na dit alles gelezen te hebben ben ik ook tot de conclusie gekomen dat je toch het beste (als je een optische muis hebt) een stoffen matje kunt hebben. En wat maakt het uit als die na een jaar gaat verslijten, koop je toch gewoon een nieuwe:). Die dingen kosten iets van 5 piek, dus dat is niet het probleem.

• Aeon
  • Laatst online: 27-01 18:41
Everglide geldklopperij? All between your ears? Niet helemaal. Ik heb ook gewone stoffen muismatjes gehad, maar die worden zo snel goor. (chips, frikandellen etc zijn niet bevordelijk) Daarintegen kan ik mijn everglide gewoon in de vaatwasser doen. 8-)
Ik weet dat je van de prijs van 1 everglide 20 stoffen matjes kan kopen, maar het gaat meer om het ongemak om weer de met mayonaise + ketchup besmeurde mat weg te pleuren, en bij de locale PC boer een nieuwe te kopen voor 2.50

Die everglides zijn ook een stuk gladder en zwaarder en groter dan die stoffen dingen. (deed me denken aan een broodplank)

En last but not least: Mijn Everglide Giganta met Quake3 opdruk ziet er veel koeler uit dan die suffe looney toonz mousepads oid. B-)

Het zijn al die dingen bij elkaar waarom ik een Everglide heb gekocht.

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:56
Maar hoe zit het nu met optical muizen en everglide. Op de site staat bijvoorbeeld erbij dat die pads met bijvoorbeeld het quake logo problemen kunnen opleveren bij optische muizen. Daar heb ik natuurlijk geen trek in.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Nou ik denk dat als dat op die site staat, dat dan ook wel zo is, lijkt je ook niet?

Verder moet je voortaan ff naar de dates kijken.

There is no magic.

Verwijderd

Is wel een beetje oud.
Mocht het nodig zijn svp een nieuw topic openen!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.