[BC3] Final Fantasy 9

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kan iemand mij helpen met FF9.
Ik zit nu op een bepaald stuk in CD3 en weet niet hoe ik verder moet.
Ik zit nu met mijn groep in een soort paleis en moet alle lichten aan zien te krijgen maar dat heb ik gedaan ( volgens mij) maar kom niet verder.

NEED HELP¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Alvast bedankt B-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Zoek gewoon op walkthrough final fantasy 9.

Zoals ik heb gedaan niet zo moeilijk toch.

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Daar heb ik ook een tijd vast gezeten. Ik denk dat je dit moet doen. Op een gegeven moment zit je in een stuk waar je lampen aan kan doen en waar dan schaduwen tegen de muur komen. Die schaduwen moeten allebei een plaatje vormen daardoor moet er 1 van de lampen op het linker stuk uitgezet worden.

Als je daar nog niet bent geweest moet je in de bibliotheek gedeelte (met al die verschuifende kasten) naar links gaan als je helemaal beneden zit.

Hoop dat ik je geholpen heb anders heb ik het allemaal voor niets getyped:)

• Muppet

Muppet

Als ik het spel had gehad had ik dat ook wel geantwoord maar ik heb het nog niet gespeeld.

Verwijderd

Moet je doen is goed spel:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ja bedankt allemaal, en ik zou FF9 iedereen aanraden ik heb ook 7 en 8 en vond alle twee heel goed alleen 8 was iets minder maar nog wel vet.

Thx >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Muppet

Muppet

Final Fantasy VII vond ik ook werelds maar VIII vond ik minder en heb ik ook niet afgemaakt.

Mijn broertje had mijn save game gewist en ik vond hem niet leuk genoeg om overnieuw te beginnen.

Ze waren net de Ruimte in geknald.

VII daarentegen heb ik wel meerdere malen gespeeld. Zelfd die grote piemels in het water en de woestijn afgemaakt. Hele slaapverwekkende actie . . . duurt zoooooo laaaaaang ;(

Maar ik ga IX echt wel een keer spelen hoor :) wees maar niet bang.

Verwijderd

[4 jarig pikkie mode]

FFVII rulez :D

FFVIII sucks :(

[/4 jarig pikke mode]

:)
Pagina: 1