Toon posts:

[BC3] Desperados, Wat moet ik met die klok..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
in het eerste level van desperados vind hij op een gegeven moment zijn horloge terug..wat moet je dan doen...als ik met dat ding op dat ventje klik loopt ie er heen maar dan gaat ie huilen...
? :?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Is dat niet dat spel waarbij je niet kunt lopen, maar met de muis alles moet doodschieten?

Heb het een half uur gedaan, en na de kots om mijn mond weg te hebben geveegd ramde ik de *del* knop in. De intro beloofde heel wat, maar het spel zelf heeft een kutconcept.

En oh ja, sorry maar ik kan je niet helpen :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 13:46 schreef Captain Pervert het volgende:
Is dat niet dat spel waarbij je niet kunt lopen, maar met de muis alles moet doodschieten?

Heb het een half uur gedaan, en na de kots om mijn mond weg te hebben geveegd ramde ik de *del* knop in. De intro beloofde heel wat, maar het spel zelf heeft een kutconcept.

En oh ja, sorry maar ik kan je niet helpen :)
Het is toch gewoon precies Commandos op z''n westerns :?

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Oh dan ken ik een andere Desperado''s.
Was zo arcade weejewel. Zoals eeeeh... Mad Max Mccree (o.i.d.)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Jah, Desperados is idd gewoon commandos in t wilde westen.
Cool spel hoor, vooral Kate is leuk, eerst je enemies charmeren en ze vervolgens in hun ballen trappen. ;)

Die klok moet je op de grond leggen en als de timer afloopt komen enemies die t klokkie horen erop afrennen. Kan je gebruiken om ze in een donker steegje te leiden en ze daar neer te steken. Ik vind t maar een vrij nutteloos ding, aangezien hij gelijk de enemie alarmeerd.

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-02 19:33

Spikey

Making the web accessible!

Ik heb het de afgelopen dagen non-stop gespeelt :):)

zit alleen vast in level 21 (als je bij El Diablo in z''n "hideout" zit wordt je opgesloten en moet je opnieuw vrij zien te komen..) nu ben ik wel uit m''n cel gekomen maar Doc wil het volgende hek niet van slot af halen..

iemand daar een idee voor ?

/edit
Typo
/edit

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-02 16:44

Asphyxion

I am, therefor I think

Hoe gebruik je dat horloge dan?

Klik op horloge
Klik op grond

En dan moet ik de tijd instellen, maar dat lukt me niet, waar ik ook klik.... :(

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op zondag 06 mei 2001 15:02 schreef Asphyxion het volgende:
Hoe gebruik je dat horloge dan?

Klik op horloge
Klik op grond

En dan moet ik de tijd instellen, maar dat lukt me niet, waar ik ook klik.... :(
tijd instellen, moet je muis naar link of rechts bewegen..

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-02 16:44

Asphyxion

I am, therefor I think

Eh? Ik snap ehm nog niet..

Selecteer ventje
Klik op groot horloge links onderin
Klik op het land ergens

Dan komt er zo''n kleine horloge rechtsboven het grote horloge te staan en een pijl naar het grote horloge.

En dan?

Als ik mijn muis links-rechts beweeg beweegt de map :)

Als ik klik en muis links/rechts beweeg gebeurt er niets...

Sheeeez, CRAP spel.. :D

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:18
Dat horloge links onderin is voor iets heel anders...

Voor de opdracht in lvl1 moet je het horloge links bovenin (bij de beschikbare items voor je character) gebruiken, of de L toets gebruiken. De pointer verandert in een horloge. Als je de pointer ergens op het spel scherm stil houdt, verschijnt er een cirkel die het bereik van het horloge aangeeft. Klik met de linker muisknop om het horloge neer te leggen, en beweeg de muis naar links of rechts om de tijd in te stellen. Nog een linker muisklik, en het aftellen begint.

Dat grote horloge onderin is om quick actions te programmeren. Erg handig, kun je bijv. al je mensen een actie op hetzelfde moment uit laten voeren.

Check de handleiding ook ff, daar staan alle wapens en items in uitgelegd.

edit:
typo''s

Verwijderd

Ik vind het best wel een vet spel hoor, ziet er ook errug mooi uit (1024*768), maar ik krijg dus in het begin van die demo nog niet eens 2 gastjes dood. Dan sleep ik zo die 2e weg, en ja hoor, alarm...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Je pakt dus dat horloge op, dan klik je ergens op de grond en je stelt de tijd van de wekker :? in en loopt ff sneaky achter die Spanjaard langs :Z

ff een samenvatting dus van dit topic :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
niet te spelen dat spel, als je stress wil krijgen is dat spel echt aan te raden :r

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 18:50 schreef ViperGTS het volgende:
niet te spelen dat spel, als je stress wil krijgen is dat spel echt aan te raden :r
''t Is idd niet geschikt voor mavo-ers.

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op zaterdag 19 mei 2001 18:39 schreef wie_ben_ik het volgende:
Je pakt dus dat horloge op, dan klik je ergens op de grond en je stelt de tijd van de wekker :? in en loopt ff sneaky achter die Spanjaard langs :Z

ff een samenvatting dus van dit topic :)
hoefde denk ik niet meer hoor ;)
Op zaterdag 19 mei 2001 18:50 schreef ViperGTS het volgende:
Moet je eens proberen na te denken..

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
Op dinsdag 24 april 2001 20:08 schreef Spikey het volgende:
Ik heb het de afgelopen dagen non-stop gespeelt :):)

zit alleen vast in level 21 (als je bij El Diablo in z''n "hideout" zit wordt je opgesloten en moet je opnieuw vrij zien te komen..) nu ben ik wel uit m''n cel gekomen maar Doc wil het volgende hek niet van slot af halen..

iemand daar een idee voor ?

/edit
Typo
/edit
check ff mijn post over desperados

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Op zaterdag 19 mei 2001 18:55 schreef 007 het volgende:

[..]

''t Is idd niet geschikt voor mavo-ers.
dan zal ik maar niet vertellen waarvoor ik vorig jaar geslaagd ben dan:)

maarre ik bedoel gewoon dat dat spel veeeeeels te moeilijk is, ik krijg maximaal eentje neergeknald voordat ik zelf dood ben

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Neerknallen? Ik doe het meeste spul lekker geluidloos met m''n mes. Ik heb in El Paso iedereen gemold, hehehehe... >:)

Ben nu in missie 13, waarbij je Sanchez moet bevrijden en ik vertel je nu alvast: Ik moord die hele gevangenis uit!!! >:) Nix naar binnen sneaken...
Pagina: 1