[BC3] Anti-Starcraft cheats

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik speel al een tijdje SC, maar meer en meer cheaters met zogenaamde "maphacks" komen mijn spel verstoren :( is hier een anticheat voor? soms hoor ik van mensen die zeggen dat dat wel bestaat en dan ook dat hebben, zo ja, waar kan ik die anticheat halen??

Het is echt vervelend die maphack, versloomd het hele spel, en dan krijg je nog van die irritant "backstabs" :(

BVD

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wat houden die ''maphacks'' in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:09
Normaal heb je een Fog of War.

een maphack laat je heel de map zien, en zo kun je de hele tactiek van de enemy zien in precies tegein spelen.

ik :r op maphackers...

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nooit last van gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:52

DeMoN

Pastafari

Op dinsdag 24 april 2001 16:08 schreef DMaarten het volgende:
Nooit last van gehad..
Dat denk je maar >:)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten eerste bestaan er geen anti-starcraft cheats en ten tweede de stelling dat maphacks het spel vertraagd is onzin. Gewoon omdat iedereen zit te schreeuwen dat er maphacks gebruikt wordt wanneer een spel traag is (terwijl ze (op dat moment) een brakke connectie hebben) wilt het nog niet zeggen dat er ook daadwerkelijk maphack gebruikt wordt. Er zijn tal van idioten die daar spelen en roepen dat ze niet kunnen laggen omdat ze een Pentium 1 GHz hebben met superveel geheugen |:( en kabel hebben.

Het klopt wel dat er veel gecheat wordt met maphack MAAR je moet niet zeggen dat wanneer het traag is het de schuld is van maphacks of dat iemand een maphack gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik had dus een partner gehad, die ook zei dat hij een maphack had, maar je voelde wel dat het spel langzamer is, niet laggend langzaam, maar een beetje schokkerig, ping waren allemaal groen bij het joinen...

Maarja, zo te zien kan niemand er wat aan doen, zonde van het spel... :(

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

[url="http://0316.047702352/psychofiles/files/maphackprotector.zip"]anti maphack[/url]

hiermee kan je maphacks waarnemen.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op donderdag 26 april 2001 11:18 schreef knightofn1 het volgende:
[url="http://0316.047702352/psychofiles/files/maphackprotector.zip"]anti maphack[/url]

hiermee kan je maphacks waarnemen.
Ze zijn er wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op dinsdag 24 april 2001 20:53 schreef Single Guy het volgende:
Ten eerste bestaan er geen anti-starcraft cheats en ten tweede de stelling dat maphacks het spel vertraagd is onzin. Gewoon omdat iedereen zit te schreeuwen dat er maphacks gebruikt wordt wanneer een spel traag is (terwijl ze (op dat moment) een brakke connectie hebben) wilt het nog niet zeggen dat er ook daadwerkelijk maphack gebruikt wordt. Er zijn tal van idioten die daar spelen en roepen dat ze niet kunnen laggen omdat ze een Pentium 1 GHz hebben met superveel geheugen |:( en kabel hebben.

Het klopt wel dat er veel gecheat wordt met maphack MAAR je moet niet zeggen dat wanneer het traag is het de schuld is van maphacks of dat iemand een maphack gebruikt.
Oh .. en misschien dat de "nieuwe" maphacks niet vertragen.

Maar vroeger toen ik nog extreem active was met mijn clan speelde we een tournament tegen Clan [SAINT}. ELKE game die we met hun speelde haperde, en was klote, terwijl ze allemaal green lag hadden in de chat en in de pre-game selection. Wat bleek nu? Clan [SAINT] is uit PGL gegooid en uit IGN omdat ze maphackte.. dus de oude maphacks vertragen wel degelijk.

Maar ja.. jammer genoeg zullen alle dingen (zoals maphacks) wel een keer verbeterd worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

jup de anti-hacks zijn er wel maar de pagina waar ik deze anti-hack vond stond helemaal vol met andere hacks van starcraft, verschrikkelijk lame dus. BTW je wilt niet weten hoeveel hacks er zijn voor Q3 & UT en ik maar denken dat het er juist veel waren bij Counterstrike. Maar goed nu heb ik tenminste een tegenargument bij die gasten die vinden dat er veel gecheat wordt bij CS en UT-strikeforce/tactical ops daarom zitten te spelen.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die anti hacks werken dus niet he. Hacks zijn client side dus je kunt het nooit weten of iemand een maphack draait. Die anti hacks zijn gewoon dummy programmaatjes. Ze laten wat tekst zien en iedereen gelooft dat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en versturen misschien ook nog wat leuke informatie (passwords ed) naar de ontwerper van dat progje. Ik zou dat soort dingen dus echt NOOIT installeren.

Maarja dat is het probleem bij spellen. Alle zaken die clientside zijn zijn te hacken, daar kan je NIETS tegendoen. Bepaalde cheats/hacks (harder lopen, meer dmg doen etc) zijn te voorkomen door alles via de server te laten lopen, maar alles wat clientside gedaan moet worden is te hacken en dat gebeurt dan ook.
SeeThrough hacks, no fog, autoaim, NIETS tegen te doen :( Het enige wat je dan doen is je code wat veranderen zodat ze niet meer werken, maar na een tijdje is het weer aangepast en werken de cheats als vanoudst, helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garak
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-05 02:05
wow zo veel domme opmerkingen kom je niet vaak in 1 tread tegen..

1. maphack lagt niet - heeft ook nooit lag vooroorzaakt

2. bijna niemand maphackt, spelers waarvan je denkt dat ze maphacken zijn gewoon beter, de laatste 400 games van me ben ik ik geen 1 maphacker tegen gekomen en ben ik iets van 50 keer voor maphacker uitgemaakt alleen dus al omdat je gewoon beter bent.

3. en nee er zijn geen werkende maphackdetectors, niks is irritanter dan een ventje dat gaat schreeuwen dat je maphackt omdat zijn anti-maphack programma dat zegt

ow en als je groene lag heb met server kan je natuurlijk wel in game laggen omdat game niet via de server gaat dus dat is ook onzin
Pagina: 1