ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE
een maphack laat je heel de map zien, en zo kun je de hele tactiek van de enemy zien in precies tegein spelen.
ik

I want to live forever, so far.. so good.
Dat denk je maarOp dinsdag 24 april 2001 16:08 schreef DMaarten het volgende:
Nooit last van gehad..
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd

Het klopt wel dat er veel gecheat wordt met maphack MAAR je moet niet zeggen dat wanneer het traag is het de schuld is van maphacks of dat iemand een maphack gebruikt.
Maarja, zo te zien kan niemand er wat aan doen, zonde van het spel...
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE
hiermee kan je maphacks waarnemen.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Ze zijn er wel..Op donderdag 26 april 2001 11:18 schreef knightofn1 het volgende:
[url="http://0316.047702352/psychofiles/files/maphackprotector.zip"]anti maphack[/url]
hiermee kan je maphacks waarnemen.
Oh .. en misschien dat de "nieuwe" maphacks niet vertragen.Op dinsdag 24 april 2001 20:53 schreef Single Guy het volgende:
Ten eerste bestaan er geen anti-starcraft cheats en ten tweede de stelling dat maphacks het spel vertraagd is onzin. Gewoon omdat iedereen zit te schreeuwen dat er maphacks gebruikt wordt wanneer een spel traag is (terwijl ze (op dat moment) een brakke connectie hebben) wilt het nog niet zeggen dat er ook daadwerkelijk maphack gebruikt wordt. Er zijn tal van idioten die daar spelen en roepen dat ze niet kunnen laggen omdat ze een Pentium 1 GHz hebben met superveel geheugenen kabel hebben.
Het klopt wel dat er veel gecheat wordt met maphack MAAR je moet niet zeggen dat wanneer het traag is het de schuld is van maphacks of dat iemand een maphack gebruikt.
Maar vroeger toen ik nog extreem active was met mijn clan speelde we een tournament tegen Clan [SAINT}. ELKE game die we met hun speelde haperde, en was klote, terwijl ze allemaal green lag hadden in de chat en in de pre-game selection. Wat bleek nu? Clan [SAINT] is uit PGL gegooid en uit IGN omdat ze maphackte.. dus de oude maphacks vertragen wel degelijk.
Maar ja.. jammer genoeg zullen alle dingen (zoals maphacks) wel een keer verbeterd worden..
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd

Verwijderd
Maarja dat is het probleem bij spellen. Alle zaken die clientside zijn zijn te hacken, daar kan je NIETS tegendoen. Bepaalde cheats/hacks (harder lopen, meer dmg doen etc) zijn te voorkomen door alles via de server te laten lopen, maar alles wat clientside gedaan moet worden is te hacken en dat gebeurt dan ook.
SeeThrough hacks, no fog, autoaim, NIETS tegen te doen
1. maphack lagt niet - heeft ook nooit lag vooroorzaakt
2. bijna niemand maphackt, spelers waarvan je denkt dat ze maphacken zijn gewoon beter, de laatste 400 games van me ben ik ik geen 1 maphacker tegen gekomen en ben ik iets van 50 keer voor maphacker uitgemaakt alleen dus al omdat je gewoon beter bent.
3. en nee er zijn geen werkende maphackdetectors, niks is irritanter dan een ventje dat gaat schreeuwen dat je maphackt omdat zijn anti-maphack programma dat zegt
ow en als je groene lag heb met server kan je natuurlijk wel in game laggen omdat game niet via de server gaat dus dat is ook onzin