De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Verwijderd
Je moet een gozertje kiezen, en een wapen. Geen schietwapen alleen stokjes enzo.
Hoe meer partijen je wint hoe betere wapens je kan krijgen.
(1)Leuk zou zijn als er een verdediger knopje zou zijn wat altijd werkt. dus als die die indrukt blockt hij elke aanval.
(2)En een snelle aanval knopje die zorgt dat je mooie random moves doet. Voorbeeld: ik druk 3 keer achter elkaar op de snelle aanval knop: ik doe een schop, ik sla met mijn stok, ik draai me stok om en sla nog een keer, vrij snel achter elkaar.
Combinatie van 1 en 2 maken mooie snelle gevechten.
Het moet ook mogelijk zijn dat de persoon in het midden van 2 kanten tegerlijk kan aanvallen.
in dit geval de rode, dat hij bijvoorbeeld links schopt en rechts slaat.
dat roeleerde zwaar.. als je een gevecht won kon je trainingspunten en onderdelen voor je robot (daar knokte je in) of zelfs nieuwe robots aanschaffen... super verslavend spelletje .. en de best PC fighter tot heden >:)>:)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
hmmm ja double dragon, ninja gaiden al die 8 bit spelletjes waren superverslavendOp dinsdag 24 april 2001 12:27 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
maak Double Dragon met de Tekken Tag Tournament engine![]()
ik vind dead or alive altijd nog een van de beste knokspellen. simpele moves, snelle akties en redelijk ''realistisch''
This too shall pass
Bedenk iets origineels.
Of maak een vechtspel met bekende Nederlanders, dat is ook wel kicken.
Wim "Blade" Kok vs. Henny "The Machine" Huisman.
etc
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik heb al jaren niet meer een spel gezien waarbij je dus een wereld moet doorlopen en steeds op straat moet vechten. Dat vind ik namelijk veel cooler dan 1vs1 zoals MK, Tekken, etc. etc. etc.
Weet iemand nog toevallig zo''n spel?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
download Callus en de volgende gamesOp dinsdag 24 april 2001 13:44 schreef Captain Pervert het volgende:
En oh ja, Double Dragon style is ook erg gaaf.
Ik heb al jaren niet meer een spel gezien waarbij je dus een wereld moet doorlopen en steeds op straat moet vechten. Dat vind ik namelijk veel cooler dan 1vs1 zoals MK, Tekken, etc. etc. etc.
Weet iemand nog toevallig zo''n spel?
- Cadilacs and dinsoarus
- Final Fight
- Warriors Of Fate
- Punisher
- Knights of the round
en leef je uit
werkt onder win2K en je kan 2 player spelen (joypads zijn aan te raden)
tevens kan je Genecyst nemen (weet niet of er een W2K vesie is)
en dan de volgende games nemen
- Streets Of Rage
- Streets Of Rage 2
- Streets Of Rage 3
- Turtles: HyperstoneHeist
- Double Dragon
- Golden AXE
en ragge met die handel
dit allemaal natuurlijk wel samen met een maat want solo is er geen reet aan
Jij zult zowiezo een bestaande engine moeten gebruiken (zelf 1 maken is te moeilijk).
Vaak worden nieuwe spellen als MOD (voor Quake3/Half-life) uitgebracht. Wij gebruiken echter de Crystal Space engine en maken er een stand-alone game voor.
Je moet goed bedenken dat je redelijk wat mensen nodig hebt voor dit soort projecten.
Wat is eigenlijk grafisch het beste Turtles spel wat er is?
Ik vond het trouwens achterlijk dat Turtles III - The Manhattan Project nooit officieel in NL is uitgebracht. Ik heb hem voor de NES op zo''n illegale 13-in-1 cartridge... prachtspel!
grafisch de beste hmmOp dinsdag 24 april 2001 15:25 schreef Captain Pervert het volgende:
Bokkie, bedankt!
Wat is eigenlijk grafisch het beste Turtles spel wat er is?
Ik vond het trouwens achterlijk dat Turtles III - The Manhattan Project nooit officieel in NL is uitgebracht. Ik heb hem voor de NES op zo''n illegale 13-in-1 cartridge... prachtspel!
twijfelgeval tussen turtles de arcade (heb ik ook nog ergens liggen als rom) en Turtles in Time op de SNES
Turtles in Time en Heiperstone Heist zijn bijna identiek, maar eerstgenoemde is voor deSNES en de 2e is voor de Genesis
persoonlijk vind ik die van de SNES beter
maar ik zal wel eens mijn Emulator/ROM cd''s bekijken enkijken wat ik kan vinden
persoonlijk speel ik veel Callus aangezien ik Capcom nog steeds een van de beste arcade fightergmes vind maken/heeft gemaakt, jammer dat Alien VS Predator een System 2 Board is en dat de maker van Callus vroegtijdig is overleden anders had die vast ook nog wel geemuleerd kunnen worden, want dat was pas een kickass game
de versie van de SNES is er niets bij
Verwijderd
oh ja als het kan geen wapens en geen 47 super combo hits.
zo''n streetstyle optie zou wel kewl zijn.
Ik vind eigenlijk ook wel dat er een RPG effectje in moet zitten, hoort er gewoon bij
Nou wil ik niet zeggen dat Double Dragon zo makkelijk te maken is maar het is wel ontzettend verslavend.
Iets wat ik wel leuk vond bij DD was dat als je een tegenstander tegenkwam met een wapen je dat wapen kon oppakken als je die gozer tegen de grond gemept had.... het wapen verdween dan na 30 seconden of zo... maar het was wel cool
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Waar begin je aan.
Waarom maak je niet een topdown shooter als Raptor. Bewijs jezelf daarmee, en word ontdekt door een groter bedrijf.
Dit heeft echt geen zin, veel te veel hooi op je vork.
Vuist camera mode vind ik juist best klote, je hebt totaal geen overzichtOp dinsdag 24 april 2001 22:19 schreef Maiar het volgende:
Als het 3d wordt een vuist camera mode
Zorg ervoor dat je eerst een goed idee hebt en dan het spel voor een groot deel hebt staan op papier (zowel grafisch als functioneel)
Begin dan met het maken van het spel.. anders wordt het niets..
En ik kan het weten, heb nu 3 games gemaakt die ook in de winkels liggen..
OEI! we hebben de "Dader" van de A2 racer serie te pakken.. GRIJP HEM!!Op woensdag 25 april 2001 22:47 schreef ryzer het volgende:
Hoi allen..
Zorg ervoor dat je eerst een goed idee hebt en dan het spel voor een groot deel hebt staan op papier (zowel grafisch als functioneel)
Begin dan met het maken van het spel.. anders wordt het niets..
En ik kan het weten, heb nu 3 games gemaakt die ook in de winkels liggen..
LOL!! >:)>:)>:)Op donderdag 26 april 2001 00:14 schreef B1tchwax het volgende:
[..]
OEI! we hebben de "Dader" van de A2 racer serie te pakken.. GRIJP HEM!!![]()
![]()
![]()
Maar hij heeft gelijk, en beter nog, hij onderbouwt mijn standpunt uit [topic=167209]
Verwijderd
Groffer als Kingpin
Netzo verslavend als tekken3
En gebruik de engine van quake3a!! (ja side srcolling in mogelijk!!)
Dan wil ik hem ook wel hebben!!!!
dan gebeurd er zoveel op je scherm dat je NIET meer weet wie wat doet. moet je zien om te geloven wat er allemaal gebeurd.
een en al flitsen en animaties. knettergek wordt je daar van
This too shall pass
wel overzichtelijk houden en dus met veel
ruimte. Voor de rest kleine of liever geen
menu''s/balken in het spel
Wat ons ook wel een kewl idee leek was om
geen energiebalk te maken.Een oplossing hiervoor zou zijn om bijv. dat iemand zijn
been kan breken
meer kunnen lopen
Een persoon zou bijv. pas dood zijn als
iemand zijn nek zou breken of als hij/zij
opgeeft. Wel kewl ideetje, nie?
Verwijderd