[BC3] Delta Force en soortgelijke spellen

Pagina: 1
Acties:

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:13
Project IGI... :)

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:53
Ik ben helemaal wel van Delta Force (alle delen). Alleen heb ik ze onderhand wel genoeg gespeeld en ken is de levels wel zo''n beetje. Nu ben ik op zoek naar een soortgelijk spel voor een nieuwe uitdaging. Ik heb de Rainbow Six serie geprobeerd, maar dat is niet wat ik zoek. Quake en aanverwanten ook niet. Ik zoek dus een tactische shooter met veel outdoors (eigenlijk Operation Flashpoint dus, maar die is er nog niet, toch?). Wie heeft suggesties voor alternatieven?

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:13

Skywalker

Use the force Luke!!

Wacht to eind mei of begin juni een probeer Operation Flashpoint!! De demo kun je nu al downloaden op www.flashpoint1985.com

May the force be with you!!

• mjax
Op maandag 23 april 2001 19:05 schreef GeeBee het volgende:
Project IGI... :)
Heb ik al uitgespeeld. Dit is inderdaad het soort spellen dat ik zoek. Overigens heb ik Hidden & Dangerous ook al geprobeerd, maar dit is het niet voor mij. Te veel geswitch met 4 teamleden, te veel knopjes.

Verwijderd

probeer counterstrike is, dat is pas een vet en realistisch spel:9~

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Vergeleken met Delta Force is Counterstrike net zo realistisch als GP3 dat vergeleken met een echte F1-wagen is;

niet

Heusinkveld Engineering

• mjax
Op maandag 23 april 2001 21:21 schreef wiebe het volgende:
probeer counterstrike is, dat is pas een vet en realistisch spel:9~
Ja, ik hoor hier heel enthousiante verhalen over en ik ga het zeker ook eens proberen, maar ik zoek eigenlijk een 1 persoonsspel (ik dacht dat CS voornamelijk multiplayer is). Of kun je in CS ook een beetje intelligente bots laten rondrennen...?

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:01
Op maandag 23 april 2001 19:08 schreef Skywalker het volgende:
Wacht to eind mei of begin juni een probeer Operation Flashpoint!! De demo kun je nu al downloaden op www.flashpoint1985.com
Wat een vet gaaf spel!
Echt cool!
Aanrader!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:34
Ik hoop dat operation flashpoint niet teveel op CS lijkt want ik vind OF echt brak. En Cs wil ik binnenkort aanschaffen :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Op maandag 23 april 2001 19:08 schreef Skywalker het volgende:
eind juni.

het is nu officieel bevestigd dat ofp 22 juni in europa uitkomt en in de US op 1 september.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op dinsdag 24 april 2001 08:26 schreef MarcKonings het volgende:

[..]

Ja, ik hoor hier heel enthousiante verhalen over en ik ga het zeker ook eens proberen, maar ik zoek eigenlijk een 1 persoonsspel (ik dacht dat CS voornamelijk multiplayer is). Of kun je in CS ook een beetje intelligente bots laten rondrennen...?
De 1 persoons missies in DF sucken aars. Het enige wat je moet doen is bepakt met je M4 en flink wat munitie een basis binnenstormen, en alles wat op jou schiet doodschieten. En daarbij vooral altijd blijven bewegen. Klaar.

CS kan je met bots spelen, maar online is het leuker. Zeker wanneer je steeds op dezelfde servers komt en mensen kent enzo, dat is wel lachen. Maar het realisme van DF moet je niet zoeken in CS. CS is een Quake-spel (dom rondrennen en alles doodmaken) met een tactische inslag (je kan nog steeds dom rondrennen en alles doodmaken, maar het is de bedoeling niet). DE essentie van CS is teamplay, maar zowel online op public servers als met bots is het ieder voor zich. Je zit wel in een team, maar er is geen hond die dat een zak boeit. Dus CS is niet wat jij zoekt. Bovendien heeft het geen echte outdoor environments zoals DF.

Ik denk dat je Project IGI eens moet proberen voor singleplayer, of wachten op Operation Flashpoint.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Operation flashpoint
en wachten op global operation.
Pagina: 1