Toon posts:

[BC3] Wie heeft er in de buurt van Haarlem een Boomslang

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil ff proberen hoe hij aanvoelt.
Dus wie heeft er in de buurt van Haarlem/Hillegom een razer Boomslang??

Of heeft een winkel hem liggen??

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Deze muizen zijn echt alleen maar geschikt voor hele grote handen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Oh oh mr Wizard woont nog bij mij in de buurt ook. Voortaan maar oppassen wat ik post op zijn threads :)

Wat ben je allemaal van plan met die slang. hehe.

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Topicstarter
Grote handen heb ik aardig
Ik heb nu een Logitech Cordless MouseMan Wheel en mijn hand kan van voor tot achter de muis helemaal bedekken.

Maar iemand??

Verwijderd

Topicstarter
Kom op
Iemand heeft toch wel een boomslangetje in de buurt??

Verwijderd

waarom bestel je niet gewoon online!
eitje...
bij de weg: het is een cheap muis inside(Zeggen ze)..

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 23 april 2001 22:12 schreef DarKHunteR het volgende:
waarom bestel je niet gewoon online!
eitje...
bij de weg: het is een cheap muis inside(Zeggen ze)..
ja he 175,-
en als hij dan niet bevalt ben ik 175,- armer
Niet zo slim he.
Ik wil hem gewoon ff voelen kijken of hij wel geschikt is voor mij.

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-02 18:34
Ga dan naar een winkel en ga die muis voelen.

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 23 april 2001 22:56 schreef Genotix het volgende:
Ga dan naar een winkel en ga die muis voelen.
En welke winkel verkoopt ze??

Ik koop hem toch anders online. Stukkie goedkoper (75,-)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-02 12:02

ReseTTim

Chocolate addicted

jordy

kijk ff bij computerland die winkel zit aan de leidsegracht naast een school. die verkopen die boomslangen.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Ik zou even wachten tot er een beurs bij je in de buurt komt.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 24 april 2001 15:52 schreef ReseTTim het volgende:
jordy

kijk ff bij computerland die winkel zit aan de leidsegracht naast een school. die verkopen die boomslangen.
Hier heb ik tenminste wat aan.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik vermoed dat computerland haarlem hem verkoopt.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Boomslang is overhyped, fraggen gaat net zo goed met een Logitech balmuis van 50 piek. Heb nu een Logitech Optical en die ouwe aan mijn broertje gegeven... Maar het is allemaal opgeblazen zooi volgens mij.

En oh ja, het LIJKT me nog aannemelijk dat de ene muis echt beter is dan de andere, maar van die speciale muismatten dat is dus ZEKER gelul. Gratiz muismatten roeleren!

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 24 april 2001 17:17 schreef Captain Pervert het volgende:
Boomslang is overhyped, fraggen gaat net zo goed met een Logitech balmuis van 50 piek. Heb nu een Logitech Optical en die ouwe aan mijn broertje gegeven... Maar het is allemaal opgeblazen zooi volgens mij.

En oh ja, het LIJKT me nog aannemelijk dat de ene muis echt beter is dan de andere, maar van die speciale muismatten dat is dus ZEKER gelul. Gratiz muismatten roeleren!
Heb ik ergens jouw mening gevraagd over de Razer??

Je vroeg het mij dus ook niet maar ik geef mijn mening ff over de muismatten

Ik heb nu een EverGlide Giganta met Mouseskates (muis he)
Nou het verschil merk ik zeker wel.

• Captain Pervert
Op dinsdag 24 april 2001 21:05 schreef jordyb het volgende:

[..]

Heb ik ergens jouw mening gevraagd over de Razer??

Je vroeg het mij dus ook niet maar ik geef mijn mening ff over de muismatten

Ik heb nu een EverGlide Giganta met Mouseskates (muis he)
Nou het verschil merk ik zeker wel.
Leuk voor jou, maar ik heb een Digital Gratizzo Super Extreme Deluxe Turbo Muismat met lustribbels en ingebouwd koffiezetapparaat :P

Ziet er stoer uit voor op een LAN hoor, maar zolang ik geen klachten heb met mijn muismat, waarom zou ik een andere halen?

Het zit allemaal tussen de oren. "Ik heb een Razer! Pas op!"

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
Nou nou. Niet brutaal worden he manneke.

Ik vind het ding relatief veel te duur. Met een muis die half zo duur is kan ik minstens even goed uit de voeten.

Voor een dubbele prijs, verwacht ik dubbele prestaties.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 24 april 2001 22:35 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]
Het zit allemaal tussen de oren. "Ik heb een Razer! Pas op!"
Tuurlijk
Zal echt wel wat verbetering in zitten hoor.

En ik zoek het zelf lekker uit.
En jij komt nog steeds niet met goede argumenten om hem NIET te kopen.

Dus rot een end op.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 24 april 2001 22:56 schreef Captain Pervert het volgende:

Ik vind het ding relatief veel te duur. Met een muis die half zo duur is kan ik minstens even goed uit de voeten.

ikke niet hoor
een BIG pen en een parker vind ik zeker niet dubbele prestaties.

dubbelglas en 3 dubbelglas vind ik ook niet dubbele prestaties

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 15-02 23:08
Op dinsdag 24 april 2001 22:57 schreef jordyb het volgende:

[..]

ikke niet hoor
een BIG pen en een parker vind ik zeker niet dubbele prestaties.

dubbelglas en 3 dubbelglas vind ik ook niet dubbele prestaties
Pennen en muizen zijn appels en peren. Geen vergelijking dus. Bij een pen gaat het om de kwaliteit, of het is een soort statussymbool in het geval van dure pennen. Bij muizen gaat het om nauwkeurigheid. Nou zal een Razor ongetwijfeld in theorie veel nauwkeuriger zijn als een Logitech optical ofzo (fijne, mooie muis trouwens) maar of je dat in de praktijk merkt... i dont think so. As the Perv already said, it''s all in the head 8-)

• Captain Pervert
Bedankt voor je backup Doctor :)

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

ik heb met een razor gespeeld maaruh , hij is wel heel precies maar licht echt niet lekker in de hand. ik vind mijn optical logitech mouse wheel toch 10x zo fijn terwijl ie 2 keer zo goed koop is :)

hallo

• Captain Pervert
En hij kan het weten :)

• BC3 Victim
Ik heb geen idee of die muis beter is of niet, maar de top van europa in Q3 en UT speelt wel met DIE muis, dus er zal toch wel iets mee aan de hand zijn. Ik zou hem zelf ook graag willen testen.
Ik woon in de omgeving van Gouda. Iemand een muisje te testen voor mij?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Speedy
  • Laatst online: 12:46
Op dinsdag 24 april 2001 22:56 schreef Captain Pervert het volgende:

En toch strak een Athlon kopen die een keer zo duur is als een duron en maar 10% winst oplevert. No offence jou kant op, maar die laatste zin spoort niet echt imho. Wat je van een Razer vind moet je zelf weten, ik vind em rulen, en jij vind em zuigen. Maar dat het tussen de oren zit is natuurlijk bezopen. Evenals die muismatten, dat werkt echt ze zijn alleen wat prijzig. (niet voor iedereen echter, dus probeer uit)
Ik kan er helemaal in komen dat het kwa prijs prestatie absolute onzin is om een muismat van 50 piek te kopen, maar dat een L337 Free mousemat die bij de kaas zat (daar heb ik er 1 van :)) net zo goed is is natuurlijk kul.

En voor de topic starter, bezoek is een LAN party, vast wel iemand die er 1 heeft en waar je em ff mag proberen.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Computer Society (eigen merk dus) muis van 35 gulden (vanwege het feit dat ie een duim button en een scroll KNOP ipv wieltje heeft) en geen muismat.

Goed genoeg om meestal te winnen. (UT assault speler)

• Captain Pervert
Op woensdag 25 april 2001 15:50 schreef TAG_Speedy het volgende:

[..]

En toch strak een Athlon kopen die een keer zo duur is als een duron en maar 10% winst oplevert. No offence jou kant op, maar die laatste zin spoort niet echt imho. Wat je van een Razer vind moet je zelf weten, ik vind em rulen, en jij vind em zuigen. Maar dat het tussen de oren zit is natuurlijk bezopen. Evenals die muismatten, dat werkt echt ze zijn alleen wat prijzig. (niet voor iedereen echter, dus probeer uit)
Ik kan er helemaal in komen dat het kwa prijs prestatie absolute onzin is om een muismat van 50 piek te kopen, maar dat een L337 Free mousemat die bij de kaas zat (daar heb ik er 1 van :)) net zo goed is is natuurlijk kul.

En voor de topic starter, bezoek is een LAN party, vast wel iemand die er 1 heeft en waar je em ff mag proberen.
Okee okee, een Porsche Boxster is 10x zo duur als een Fiat Panda, maar daarmee gaat hij nog niet 10x snel :) (1500 km/u :?:P). Wat ik zei was dan ook alleen van toepassing op die muizen en muismatten. Geen appels met peren vergelijken...

Dat de UT/Kwak3 topspelers in Europa een Razer hebben wil niet zeggen dat ze daarom zo goed zijn. Die gasten hebben skill en willen elk risico op verlies vermijden door dan ook maar datgene te kopen, waarvan men beweert dat het het beste materiaal is. Zou ik ook doen.

Ik wil alleen een paar dingen duidelijk maken: iemand zonder skill wordt niet plotseling een topspeler wanneer hij een Boomslang koopt. En er is ZEKER een psychologische factor die erbij komt kijken. Zelfvertrouwen enzo. Ik ontken niet dat hij technisch niet beter is, dat kan ik niet bewijzen. Reviewen door midel van testen is dan ook puur een gevoelskwestie, dus dat hij WEL beter is is OOK nooit bewezen.

• Speedy
  • Laatst online: 12:46
Ik verglijk geen appels met peren, tis beide PC hardware waarbij je voordeel kan hebben in games (CPU en muis dus) dat jij het anders ziet het zij zo :)
Tuurlijk krijgt een skill loze nooit superskills als ie met een BS speelt, en ook ik versla nu niet ineens de topspelers, maar over het algemeen boek ik betere resultaten met mijn BS2K dan met mijn oude (verzwaarde) Cordless of MS explorer.
Dan is het maar "tussen de oren" maar zolang de frags er van omhoog gaan vind ik het prima :y)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Dat met die grote hand moet me denken aan een mop,

kennen jullie die? met een grote brede neger, met grote handen en dikke lippen?

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 20:30 schreef illem het volgende:
Dat met die grote hand moet me denken aan een mop,

kennen jullie die? met een grote brede neger, met grote handen en dikke lippen?
nee vertel!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 25 april 2001 20:25 schreef TAG_Speedy het volgende:
Ik verglijk geen appels met peren, tis beide PC hardware waarbij je voordeel kan hebben in games (CPU en muis dus) dat jij het anders ziet het zij zo :)
Tuurlijk krijgt een skill loze nooit superskills als ie met een BS speelt, en ook ik versla nu niet ineens de topspelers, maar over het algemeen boek ik betere resultaten met mijn BS2K dan met mijn oude (verzwaarde) Cordless of MS explorer.
Dan is het maar "tussen de oren" maar zolang de frags er van omhoog gaan vind ik het prima :y)
Hehe ik wist niet dat er een bot van mij was gemaakt.
Ben het dus volkomen met je eens.

Alleen jammer maar ik kan niet op een Giant naar Amsterdam toe voor een Lan partij.
Zou dolgraag willen maar kan gewoon niet.
En met mijn computertje de trein in is geen optie.
En iedereen hier in de buurt wil me niet brengen.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 25 april 2001 20:32 schreef MrFreeman het volgende:

[..]

nee vertel!
Rot ff een end op het is hiero geen moppenbar.

On-topic anders laat ik je wel door een modje bannen ofzo.
En anders bestaat er ook nog mail en ICQ die geflood kan worden.
Dus rot een end op met je offtopic replies!!

(waar is nou dat smiletje met die rook uit zijn oren??)

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:31

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op woensdag 25 april 2001 20:37 schreef jordyb het volgende:

[..]

Rot ff een end op het is hiero geen moppenbar.

On-topic anders laat ik je wel door een modje bannen ofzo.
En anders bestaat er ook nog mail en ICQ die geflood kan worden.
Dus rot een end op met je offtopic replies!!

(waar is nou dat smiletje met die rook uit zijn oren??)
[zachte eo-stem modus]
Fysiek geweld, psychisch geweld, verbaal geweld,...zinloos geweld!
[/zachte eo-stem modus]

Jordy? Rustig...neem een pilletje...nat washandje op je voorhoofdje, voetenbadje...en tel ff tot >1000000

Braaf

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Captain Pervert
Voor de goede orde: het was niet MrFreeman maar die Illem die ermee begon.

En ik ben ook wel nieuwsgierig naar die mop eigenlijk >:):P

• BC3 Victim
He?! Een lan in amsterdam? WAAR!?

Pagina: 1