Toon posts:

[BC3] Dit slaat nergens op! - Vuurwerk CS Server -

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okay, ik zat dus in de server van GoT en denk, leuk potje cs''en.

En ik zit dus op een donker hoekje en ik weet niet wie het was, maar er kwam iemand 1 sec. om de hoek, 1 sec zeg ik je, en ik werdt neer geknalt. NIEMAND en dan ook NIEMAND is zo snel met z''n reflexen. En rare was ook dat de score van hem TE goed was. Ik speel al een hele tijd CS en ik weet heus wel wanneer er iemand cheat en niet, want ik weet hoe goed sommige gasten zijn, maar dat was deze totaal niet.

Deze gozer heeft geen taktiek ofzo, hij rend gewoon klaar iedere hoek om. Ik heb''em vaak genoeg bekeken. Maar wat doen die admins, die kicken me omdat ze vinden dat er geen cheater is. Zonder maar ook 1 woord te zeggen wordt ik gekicked en gebanned omdat ik zeg dat er een cheater is. Ze gaan niet eens na kijken van hoe of wat.. nee.. ze kicken me meteen. Denken jullie soms dat iedereen poeslief is? dat er niemand cheat? Dat die gozer gewoon zo goed was?

Als die gozer zo goed was zou hij op z''n team w88 en niet alles in z''n uppie doen.

Ik eis een verklaring voor dit!!!
Als alle admins van GoT servers zo zijn lekkere boel is dat dan. :r :r |:( |:(

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:39
als je een topic in hoofdletters plaatst heb je zodirect weer een waarschuwing...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

En wanneer is dit allemaal gebeurt?

Verwijderd

Topicstarter
Ja okay... Ik was pissed (over hoofdletters), ben ik nu nog steeds. En dit gebeurde net, ik weet niet meer precies wie de admin was. maar hij doet z''n werk dus niet goed. |:(

• IceStorm

IceStorm

Sorry, je lult.

De GoT servers zijn down. Haal je niet per ongeluk servers door elkaar?

Verwijderd

Topicstarter
huh!??!?! Ik las hiero ergens dat:
62.250.7.49:27015
en
62.250.7.48:27015
De GoT servers waren, en er stond dus wel [vuurwerk] in de server naam. Ik zat dus in 1 van die servers (d8 bovenste, 49 dus).

edit:

En trouwens, nog een ding. Die admins daaro deden ook teveel aan vriendjes politiek. Ze bekeken het alleen van hun kant en niet van mij kant. Nee das goed... |:(

• IceStorm

IceStorm

62.250.6.14:27017
62.250.6.14:27027

Dat zijn ze van GoT. Vuurwerk heeft idd ook ''eigen'' servers.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Op maandag 23 april 2001 15:25 schreef Raven_ het volgende:
huh!??!?! Ik las hiero ergens dat:
62.250.7.49:27015
en
62.250.7.48:27015
De GoT servers waren, en er stond dus wel [vuurwerk] in de server naam. Ik zat dus in 1 van die servers (d8 bovenste, 49 dus).

edit:

En trouwens, nog een ding. Die admins daaro deden ook teveel aan vriendjes politiek. Ze bekeken het alleen van hun kant en niet van mij kant. Nee das goed... |:(
hoe weet jij zo zeker dat het een cheater is, je moet met harde bewijzen komen, want als er mensen gekickt gaan worden omdat ze skills hebben |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 23 april 2001 15:27 schreef Wesley het volgende:

[..]

hoe weet jij zo zeker dat het een cheater is, je moet met harde bewijzen komen, want als er mensen gekickt gaan worden omdat ze skills hebben |:(
Ik heb''em toen ik weer eens dood ging hem gevolgt, en hij blinkt niet bepaald uit met z''n skills. Hij doet alles alleen en w8e niet op z''n team genoten (ja paar keer misschien). En ik vond het wel een beetje TE toevallig dat hij iedereen zomaar zag staan. En hoe moet ik aan bewijzen komen? Moet ik soms om de 3 sec. een screenshot maken? het gaat hier niet alleen om dat er een cheater was, maar omdat IK gebanned werd omdat ik zei dat er een cheater was.

• Palomar
  • Niet online
er zijn idd steeds meer cheaters bij CS met wallhacks enzo.. het gebeurt mij ook regelmatig als ik om een hoekje zit (dus hij hoort me ook niet) en iemand springt zo voor me en schiet me in een fractie van een seconde dood.. :r Moet je zo''n gast maar es volgen dan zie je ook vaak dat ze tegen de muur aan staan te kijken.. je denkt dan wat een sukkel maar hij kijkt er dan dus doorheen |:(

En over die got servers... waardeloze zooi.. ik ben er ook al gebanned om niks.. maarja dr zijn genoeg andere servers.. servers met zulke admins hoef ik nie eens op te spelen..

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, iemand die me snapt.

• IceStorm

IceStorm

Ok,het gaat dus niet om de GoT servers maar om die van Vuurwerk (titel pas ik even aan :)).

Ik ken het verhaal niet dus ik ga er voor de rest geen oordeel over vellen. Ik wil alleen nog even zeggen dat er vaak zat gezeurt wordt over iemand als ie toevallig gewoon GOED is of bijv 4 headshots achter elkaar maakt...

Ik schiet ook vaak zat om een hoek als ik verwacht dat er iemand zit.. 9 van de 10 keer heb je niks.. de 10e keer is prijs :)

• IceStorm

IceStorm

Ik zou zeggen Raven_, kom een keer langs op de GoT servers ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 23 april 2001 15:35 schreef IceStorm het volgende:
Ok,het gaat dus niet om de GoT servers maar om die van Vuurwerk (titel pas ik even aan :)).

Ik ken het verhaal niet dus ik ga er voor de rest geen oordeel over vellen. Ik wil alleen nog even zeggen dat er vaak zat gezeurt wordt over iemand als ie toevallig gewoon GOED is of bijv 4 headshots achter elkaar maakt...

Ik schiet ook vaak zat om een hoek als ik verwacht dat er iemand zit.. 9 van de 10 keer heb je niks.. de 10e keer is prijs :)
De vuurwerk servers.. hmz. daar kom ik dan ook nooit meer op. Maar goed, ik heb die gozer gevolgt en ik weet zeker dat''ie cheatte. En zelfs als''ie dat niet deed, hadden de admins totaaaal geen recht om mij te bannen alleen omdat ik daar over iets zeg. Hij moet eens leren hoe dat gedoe werkt, want hoe ik het allemaal zag doet''ie normaal bij z''n vrienden, maar bij onbekende (mij dus) niet. Vriendjes politiek.... |:(

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:48

scim

Nani?

Punt 1:
De servers waar je op gespeeld hebt zijn de servers van vuurwerk zelf, en niet die van GoT, aangezien die van GoT al dik een dag down is.
Punt 2: De admins op GoT doen hun best, wallhacks of skin hacks (cheats) zijn heel moeilijk vast te stellen, je kunt alleen een vermoeden hebben dat iemand ze gebruikt, toch is het nog altijd de admin die beslist of die persoon dan gekickt/banned wordt.
Punt 3: er zijn vaker mensen met wallhacks en dergelijke, maak ze gewoon het leven zuur, gewoon blijven beweren dat ze cheaten, meesten zijn gewoon stel newbies die niet verder durven te gaan, omdat jij hun doorhebt, dus gaan ze van de server af.. Kijk hoe ze het doen in 1 on 1 combat, als er dus geen muren in de buurt zijn, zijn ze dan nog altijd zo goed?
Punt 4: Ik zie het laatste tijd steeds vaker dat mensen schietend op bepaalde punten hoeken omspringen.. het hoeft dus niet dat hij dan meteen een wallhack heeft, deze tactiek zorgt ervoor dat mensen afgeschrikt worden of zoals vaak gebeurd die gast meteen je een kogel door je kop jast.. dan heb je pech en moet je volgende keer beter proberen.

Cheaters zuigen gewoon... ik ben nog nooit _echt_ in aanraking geweest met cheaters, ik speel alleen op GoT en daar komt cheaten naar mijn mening NIET vaak voor

Verwijderd

Topicstarter
Punt 1:
De servers waar je op gespeeld hebt zijn de servers van vuurwerk zelf, en niet die van GoT, aangezien die van GoT al dik een dag down is.
Okay, das dus mijn fout. Maar goed. Het gaat er ff om.
Punt 2: De admins op GoT doen hun best, wallhacks of skin hacks (cheats) zijn heel moeilijk vast te stellen, je kunt alleen een vermoeden hebben dat iemand ze gebruikt, toch is het nog altijd de admin die beslist of die persoon dan gekickt/banned wordt.
En de persoon die het meld zeker zomaar bannen? |:(
Punt 3: er zijn vaker mensen met wallhacks en dergelijke, maak ze gewoon het leven zuur, gewoon blijven beweren dat ze cheaten, meesten zijn gewoon stel newbies die niet verder durven te gaan, omdat jij hun doorhebt, dus gaan ze van de server af.. Kijk hoe ze het doen in 1 on 1 combat, als er dus geen muren in de buurt zijn, zijn ze dan nog altijd zo goed?
Ik heb die gozer maar 1x 1 op 1 zien spelen (aangezien ik gebanned werdt) en dat verloor die, maar dat wil dan nog niks zeggen. Maar je kon ook zo zien dat die gozer een enorme newbie was omdat hij (italy map, hij was ct) OVERAL rushde, niks geen flash ofzo, nee, gewoon recht door lopen. En team spirit? zeker nooit van gehoord aangezien ik hem maar 1x met z''n team heb zien lopen. |:(
Punt 4: Ik zie het laatste tijd steeds vaker dat mensen schietend op bepaalde punten hoeken omspringen.. het hoeft dus niet dat hij dan meteen een wallhack heeft, deze tactiek zorgt ervoor dat mensen afgeschrikt worden of zoals vaak gebeurd die gast meteen je een kogel door je kop jast.. dan heb je pech en moet je volgende keer beter proberen.
Okay, doe ik zelf ook wel eens. Maar hoe verklaar je dan dat hij precies op die plekken zit waar iemand zit (gebeurde niet alleen bij mai)? Geluk okay.. maar zoveel kan niet!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 23 april 2001 15:42 schreef IceStorm het volgende:
Ik zou zeggen Raven_, kom een keer langs op de GoT servers ;)
Will do. Ik ben er wel vaker geweest rond 3 uur s''nachts. maar dat was een paar keer, samen met mafferik van de DDP clan. Maar goed...

• IceStorm

IceStorm

Okay, das dus mijn fout. Maar goed. Het gaat er ff om.
Ok, dat probleem opgelost :)
En de persoon die het meld zeker zomaar bannen? |:(
Als dat waar is dan is dat idd niet netjes.. Maar een misverstand kan ook altijd. Ik ken de admins van de vuurwerk server voor de rest niet.
Ik heb die gozer maar 1x 1 op 1 zien spelen (aangezien ik gebanned werdt) en dat verloor die, maar dat wil dan nog niks zeggen. Maar je kon ook zo zien dat die gozer een enorme newbie was omdat hij (italy map, hij was ct) OVERAL rushde, niks geen flash ofzo, nee, gewoon recht door lopen. En team spirit? zeker nooit van gehoord aangezien ik hem maar 1x met z''n team heb zien lopen. |:(
Enorme newbies zijn zelfs met een wallhack niet goed. En Italy is imho een map om te rushen >:)
Veel mensen spelen nu eenmaal in hun eentje (ja das dom maar ok :)).
Okay, doe ik zelf ook wel eens. Maar hoe verklaar je dan dat hij precies op die plekken zit waar iemand zit (gebeurde niet alleen bij mai)? Geluk okay.. maar zoveel kan niet!
Hoe lang heb je die gast in de gaten gehouden? Ik heb ook wel eens 4 rondjes mazzel hoor .. en ik zuig :P

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

gewoon je mond houden en eerst een paar rondjes volgen, als hij bij elke hoek springt en schiet is standaard, doet hij het alleen op plekken waar mensen zitten, dan is dat zeer verdacht ja

maar ik erger me er nooit aan, ik spele gewoon en als het ech terg is en bevestigd dan noteer ik gewoon zijn wonid

maar dat is maar 1 keer voorgekomen dat ik dat heb gedaan

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• IceStorm

IceStorm

Als het Killingmachine of Vortex21 was heb je gewoon pech, die gasten zijn goed :P

Ennuh Death Angel kan er zelf ook wel wat van.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Wonid''s zijn niet echt uniek deze dagen, zoals wel in de demon stats te zien is. In die stats staat een gozer met 3600 skillpoints, die wonid wordt dus gebruikt door 1 hele clan en nog meer, er stonden zelfs meer dan 100 verschillende names bij.
Ik heb hier nog een aantal wonid''s liggen van speedcheaters.:)(voor de liefhebbers

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

[lullig mode]
Jep, op vuurwerk zijn de admins idd rare vogels :)
Beste is dan ook gewoon je klep houden en het spel spelen.

Zijn wel aardig lui, maar hebben beetje vage neigingen.
bv: admin was T, wou CT.
wat doet tie: zegt "Als ik niet binnen 1 min in CT zit, kick ik een CT"

Ik hoorde ook dat mensen werden gekicked omdat ze hun (die admins) te vaak kilde, of het waar is weet ik niet

Maja, ik hoor wel meer.
En : -> Zien is geloven <-
[/lullig mode] ;)

Ik hoop dat Fox GoT server beetje snel kan fixen.

*VOlgende keer trouwens ff goed kijken voordat je dingen uitkraamt die nie waar zijn*

[GoT]Dutch Commando

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
DC, als hij op GoT komt, denk ik dat hij jouw ook voor cheater aanziet ;) als ik zie om hoeveel hoekjes je schiet... 9 van de 10 x zit er niemand... maar soms ook wel, en''t nadeel is, dat ik daar altijd zit :'( ;) lol....

Nah, [VuurWerk] is meer een server om te rushen en daarna flink te fraggen

Verwijderd

Topicstarter
Ja, het is maar dat ik gebanned was anders zou ik mezelf gewoon killen en hem hele tijd volgen, want wat ik tot nu toe heb gezien van die gozer vond ik niet te best. Hij speelt als een newbie en toch wist''ie waar iedereen zet? klopt niet echt of wel soms. Want als iemand mij verd8 neer knalt (vaak is gewoon stom toeval) dan ga ik hem spectaten als weet ik veel wat.

Verwijderd

aan raven_:
Wat was de naam van die speler ?
als er [=-FOAD-=] voor stond dan heb je peg, was het geen cheater en kun je maar beter uit zijn buurt blijven :)
hehe neej serieus, ik ken daar een paar mensen en heb ik zelfs bij in de clan gezeten die gewoon echt goed zijn en fucking veel spelen. daar kun je weinig tegen doen. en iedereen die de levels kent kijkt om die hoekjes, als jij daar gaat zitten en ik loop langs gaat er precies hetzelfde met je gebeuren hoor ;)
Reflexen en een relaxte ping zijn gewoon dodlijk voor je tegenstanders.
hehe als de naam Vortex21 of Killingmachine was dan kan ik je verzekeren dat het geen cheaters waren. en aangezien die 2 nogal vaak op de vuurwerk servers zitten (en zelfs de 62.250.7.48:27015 server "gekregen" hebben van Vuurwerk) kan het best zo zijn dat het 1 van die 2 was :)
Icestorm kent ze misschien ook nog wel :)
he Ice ? je ouwe [UTM] maatjes :) hehe ze staan met z''n 2-en 7de in de 2on2 ladder :)
maargoed, scores als 40 - 6 waren niet ongewoon hoor. tijdens clanwars natuurlijk niet maar op de publics stonden wij [=-FOAD-=]''jes mooi bovenaan hoor :) ..... damn nu ik mezelf zo hoor is het weer tijd dat ik weer ga spelen ... hehehe waarom niet NU ? :)
haha MZZLZ :)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-11 12:26
Moet ik soms om de 3 sec. een screenshot maken? het gaat hier niet alleen om dat er een cheater was, maar omdat IK gebanned werd omdat ik zei dat er een cheater was.
Ik heb niks tegen jou ofzo, maar waar ik net zo strontziek van wordt als van cheaters (of eigenlijk nog zieker) is van die mafkezen die constant maar lopen te zeiken over dat je cheat enzo.

Flickr | Lego collectie

• IceStorm

IceStorm

Ok dit wordt een flamewar...

Mocht een van de vuurwerk admins of Killingmachine een reactie nog kwijt willen dan mogen ze me die mailen/icq''en dan zet ik die er nog even bij... Want zo schiet het niet op.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, killingmachine was 1 van de admins en ook 1 die mij liep af te b*tchen. Was er nog 1 maar die wordt niet genoemt.

En ik werd zelf 1x voor cheater uitgemaakt omdat ik iets van 5 ct (bij dust, bij die deur bij bombsite b) tegelijk neer schoot met een awp. Maar wat verw8 je als je met z''n alle achter mekaar gaat staan... De kogel gaat gewoon rechtdoor... >:)

Maarueh... ik weet het goed gemaakt, die server is gewoon brak omdat die admins zuigen als de tering. Als ze dit lezen, fine. Don''t care, ik kom toch niet meer op die server.

• IceStorm

IceStorm

Bij deze nog even een reactie van de kant van Vuurwerk. Topic gaat wel weer dicht om een oeverloze discussie te voorkomen.
icestorm,

Geen idee of het nog actueel is of niet, maar van mijn kant toch effe
een reactie op het hele verhaal omtrent Vuurwerk''s CS servers:

Ja, er worden nog wel eens mensen gekicked of erger, gebanned.
Ik durf te beweren dat ik en mijn collega beheerders hier niet
mild mee omgaan.

Regels die ''we'' hanteren zijn min of meer standaard: TK-ers die
dit stelselmattig doen (niet een keertje per ongeluk dus) kunnen
op kick of indien heel gortig een ban rekenen. Voor Campers
geldt hetzelfde.

Cheaters (voor zover tegen gekomen) worden zonder meer gebanned.

Een hele tijd lang hebben we ook mensen die alleen maar met AWP spelen
gekicked als ze hier niet mee ophielden. (Persoonlijk waarschuw ik ze
altijd dat ze een ander wapen moeten gebruiken).
Deze laatste regel wordt losser en losser gehanteerd, alleen als het
echt een snipers fest wordt wordt er nog gekicked.

Verder worden mensen die gewoon vervelend zijn en de lol uit het spel
halen of het spel verzieken nog wel eens gekicked. Redenen kunnen
varieren, een kleine opsomming:

- Lopen schelden, racistische neigingen of duits/spaans/frans blijven
praten.
- Lopen zeuren dat iemand cheat, zonder daar een fatsoenlijk verhaal
bij te hebben (iemand die nu loopt te bleren dat iemand een
speedcheat gebruik is niet helemaal in orde :)
- Continue dezelfde tekst uit kramen ala SPAM (visit www.blah.nu enzo)

Nooit zullen mensen gekicked of gebanned worden omdat ze beter zijn
dan een van de admins of omdat ze ''te goed'' zijn. Alle admins zijn
zich er donders van bewust dat ze niet de beste in het spel zijn.
Ze zijn er om de server een beetje gezellig te houden en af en toe
een leveltje te wisselen.

Ongetwijfeld zijn er mensen die dit gelul vinden en beweren dat we een
stelletje machtswelustelingen zijn. Dat mag, maar draai dan ook je
eigen server of ga op een andere server spelen als je het niet met
het beleid eens bent. Die servers zijn service en je kiest er zelf
voor of je er op wilt spelen..

Grts,

Maarten
aka [Vuurwerk] Merde
Pagina: 1