De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
koop em origineel, dan praten we wel verder
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik had ook eens dat ik quake 3 gebackuped had. Dus toen ik dat weer ging spelen (dat was na het opnieuw instaleren van windows, ik had quake er op laten staan)Dus met dezelfde configuratie (inwindows en quake) ging het schokkerig.
Toen heb ik q3 erop nieuw opgezet en toen liep alles el weer goed.
Dus idee opnieuw te installeren?
Toen heb ik q3 erop nieuw opgezet en toen liep alles el weer goed.
Dus idee opnieuw te installeren?
Mijn compu is niet overgeclocked.
Als ik de allernieuwste driver install, en ik switch van full-screen-game terug naar mijn desktop gaat mijn computer uit. (dank nvida)
En ik heb em al gekocht, die zie je toch, ik ben em kwijt.
Ik heb heel windows opniew geinstalled, ik heb een nieuwe kast (voeding) gekocht. ''t blijft !!!:O
En nee, na de K komt altijd de W
Als ik de allernieuwste driver install, en ik switch van full-screen-game terug naar mijn desktop gaat mijn computer uit. (dank nvida)
En ik heb em al gekocht, die zie je toch, ik ben em kwijt.
Ik heb heel windows opniew geinstalled, ik heb een nieuwe kast (voeding) gekocht. ''t blijft !!!:O
En nee, na de K komt altijd de W
Pagina: 1