[BC3] Old-DOS-Game: Micro Machines 2 !!!!

Pagina: 1
Acties:

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Topicstarter
Misschien moet je MoSlo ff installeren ofzo.

"I sit in my room and imagine the future."

• Trance-Denial
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04-2022

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

Hoi

Ken iemand Micro Machines 2 ? Heerlijk spel, uit het oude DOS-tijdperk. Hubba hubba :9~ !!

Laatst wou ik het opnieuw spelen. Ho maar, dat wil zomaar niet lopen!

- Op m''n celeron 550 - 256 Ram loopt ie pokketraag
- Op m''n Pentium 120 - 48Ram idem
- Op m''n Pentium 133 - 32Ram loopt ie al ''n stuk sneller, maar nog niet wat het hoort te zijn.

Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Om het spel te spelen moet je sowieso booten naar DOS. Ik weet dat we het vroeger hebben gespeeld (op een deftige snelheid dan) op de Pentium 120, en dat we daarvoor iets ''speciaal'' moesten doen (weet niet meer wat). Kan het iets met geheugen hebben te maken? Met de DOS versie? Kan het zijn dat ik tevéél geheugen heb voor het spel? In de readme staat dat ik +/- 4 Meg Ram nodig heb. Niet bepaald een probleem dus, of doe ik iets verkeerd? Wat???

Als iemand ''m wil hebben voor zelf te testen, drop a line, dan mail ik ''m vanavond.

Ik heb de helft van m''n zaterdag gespendeerd met het proberen dat spel fatsoenlijk t elaten lopen (tevergeefs :()

Nou doei

Oewa oewa

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:08

Ronnie_T

Shangri-La

je moet in windows 98 opgeven dat dit spel VEEL conventioneel geheugen nodig heeft, de computer zal dan rebooten en het spel in dos starten. Werkt bij mij
(rechtermuisknop op de .exe -> eigenschappen -> geheugen)

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

• Trance-Denial

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

Op maandag 23 april 2001 10:45 schreef Ronnie_T het volgende:
je moet in windows 98 opgeven dat dit spel VEEL conventioneel geheugen nodig heeft, de computer zal dan rebooten en het spel in dos starten. Werkt bij mij
(rechtermuisknop op de .exe -> eigenschappen -> geheugen)
Gonna Give THAT a try. Heb je dat mùet ''t zelfde spel gedaan? Probleem is wel, op MIJN machine draait freakin'' Me (:r). Maar ja, heb wel nog wat pc''s met 98 erop..
Thx!!

Ps. What is Moslo ?

Oewa oewa

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hij doet het op mijn systeem niet, ik krijg een zwart scherm in pure dos en in windoze is-ie megatraag....heb echter nog een p75 en daar draait-ie top, samen met nog heel veel andere spellen uit die tijd :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Trance-Denial

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

Geloof het of niet, maar hij doet ''t zoals het hoort !! Wooohoooooooooooooow !!!

Oewa oewa

Pagina: 1