Hoi, ik was ff opnieuw begonnen met black & white. Nu was ik bij zo''n zilveren scroll, waar zo''n ogre voor een schatkist staat, en ik kan er niet zomaar langs. Die kerel met die baard zei dat die ogre honger had. Naja, ik klikte dus met de leash of aggression op die ogre, maar nu staat mijn beest de hele tijd tegenover die ogre en ik kan hem niets laten doen. Ik heb die ogre als een koe gegeven en wat graan, maar hij doet er niets mee. help
maar hoe voeren dan? ligt echt een hele beste berg graan voor z''n voeten en er lopen beesten rond, maar hij doet er niets mee..
Verwijderd
Da''s vage shit...
En je creature wil ook al niks doen met hem?
Wellicht een bug of iets dergelijks, want als je een berg voer voor z''n voeten neerlegt hoort ie toch echt te gaan eten.
En je creature wil ook al niks doen met hem?
Wellicht een bug of iets dergelijks, want als je een berg voer voor z''n voeten neerlegt hoort ie toch echt te gaan eten.
zitten wel meerdere bugs in
zoals met die kinderen en die kinderlokker.
kinderlokker blijf maar op 1 plaats fluiten.
probeerde ik hem te pakken met m''n eest. lukte niet. leas attachen lukte ook nie
ook een een vage bug.
zoals met die kinderen en die kinderlokker.
kinderlokker blijf maar op 1 plaats fluiten.
probeerde ik hem te pakken met m''n eest. lukte niet. leas attachen lukte ook nie
ook een een vage bug.
nou, mooi is dat.. ik kan nu helemaal niets meer doen, beest is onbestuurdbaar
Verwijderd
Mijn beest bleef ook eens stilstaan zonder dat ik er iets mee kon.
Na het spel herstart te hebben kon ie weer...
zo staan ze daar nou de hele tijd:

sorry voor het onduidelijke plaatje

sorry voor het onduidelijke plaatje
Dit heb ik ook gehad, kon opnieuw beginnen 
Buggy spel inderdaad.
Buggy spel inderdaad.
Professioneel Hyves-weigeraar
nou mijn beest doet de hele tijd al niksOp zondag 22 april 2001 22:33 schreef Codin het volgende:
Mijn beest bleef ook eens stilstaan zonder dat ik er iets mee kon.
heb zo vaak gereboot
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Ehm? Vaag... Toen ik bij hem in de buurt kwam gingen ze gelijk matten... Ik snel de Leash of Agression omdoen en attachen aan die ogre. Mijn aap sloeg hem helemaal in elkaar
.
Leuke ego-boost voor m''n aapje, voelde zich erna een stuk zelfverzekerder
.
Maar goed als je aap echt nergens meer op reageert lijkt het erop dat je weer opnieuw moet beginnen
.
Leuke ego-boost voor m''n aapje, voelde zich erna een stuk zelfverzekerder
Maar goed als je aap echt nergens meer op reageert lijkt het erop dat je weer opnieuw moet beginnen
wat je ook kunt doen is je beest helemaal afslappen, volgens mij kun je hem doodslaan maar toch niet hij kan niet dood en dan "respawed" ie bij de tempel
dit vertelde een vriend die zij dat zijn beest in de muur bij de tempel zat en hij is ook opnieuw begonnen maar hij dacht dat het zo ook zou gaan
maar ik heb geen zin om mijn beest af te slappen

suc-6
greetz Saus
dit vertelde een vriend die zij dat zijn beest in de muur bij de tempel zat en hij is ook opnieuw begonnen maar hij dacht dat het zo ook zou gaan
maar ik heb geen zin om mijn beest af te slappen
suc-6
greetz Saus
kan hem ook niet slaan.. kan helemaal niets met het beest doen.. helaas, dan maar overnieuw 
Ik hoop dat er snel een patch uitkomt, dit is
Ik hoop dat er snel een patch uitkomt, dit is
Als je beest blijft stilstaan zonder dat je iets kan doen moet je even een skirmish game starten en daarna weer verder gaan met SP, dan is alles opgelost:). Wel een klote bug inderdaad.
Kicking the darkness 'til it bleeds daylight
ik had gelukkig nog een backup van m''n savegame gemaakt.. en nu kan ik gewoon weer verder, beters
dat beest eten geven?!
kom op he. ik ging met me tijger er op in, en sloeg dat beest binnen 3 minuten naar de grond (ook wel nep eigenlijk, hele tijd zie je hem dat andere beest vet slaan, en dan gaat ie neer, dan zie je hem alleen slaan, en ondertussen de vijand al in elkaar zakken
hadden ze ook wel mooier kunnen maken)
maar zo had ik het ook bij de gasten die willen varen
die gaf ik voedsel maar ze zagen het niet als voedsel, en toen heb ik ze maar laten verdrinken
toen was het ook goed
kom op he. ik ging met me tijger er op in, en sloeg dat beest binnen 3 minuten naar de grond (ook wel nep eigenlijk, hele tijd zie je hem dat andere beest vet slaan, en dan gaat ie neer, dan zie je hem alleen slaan, en ondertussen de vijand al in elkaar zakken
maar zo had ik het ook bij de gasten die willen varen
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
nog ff een vraagje, ik moest voor die wazige hippy stenen in een cirkel zetten, maar nu heb ik zo''n steen in het water gegooid
hoe kan ik nu die food miracle krijgen
niet?
Als dat een steen was die zo''n zoemer toon gaf is het niet erg, als het er eentje was die een echte toon voortbracht wel. Want volgens mij respawnen die dingen niet.
Waarom doet mijn usericon het niet, ik heb ''m net ingevoerd en weet zeker dat hij het doet. Kijk maar:
Waarom doet mijn usericon het niet, ik heb ''m net ingevoerd en weet zeker dat hij het doet. Kijk maar:
heb ik ook gehad, met een mandrill
Ik gooide eerst voor voor z''n neus ging die dat eten, maar terwijl ik dat deed stuurde ik ook m''n beest op em af,
nou had ik het daarvoor al met 2 andere beesten gedaan en er zijn 2 opties om het uit te voeren:
1 - geef hem 2x eten
2 - stuur je beest erop sf en ze gaan vechten, als je wint krijg je de missie ook
als je deze twee combineert gaat er iets mis, ik heb m''n account er maar uitgeflikker, het hele spel werkte nog, ik kon alleen niet meer met die leash klikken en m''n beest stond er maar nix te doen
Ik gooide eerst voor voor z''n neus ging die dat eten, maar terwijl ik dat deed stuurde ik ook m''n beest op em af,
nou had ik het daarvoor al met 2 andere beesten gedaan en er zijn 2 opties om het uit te voeren:
1 - geef hem 2x eten
2 - stuur je beest erop sf en ze gaan vechten, als je wint krijg je de missie ook
als je deze twee combineert gaat er iets mis, ik heb m''n account er maar uitgeflikker, het hele spel werkte nog, ik kon alleen niet meer met die leash klikken en m''n beest stond er maar nix te doen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
is de file niet net tegroot?Op maandag 23 april 2001 21:52 schreef Foxz het volgende:
Als dat een steen was die zo''n zoemer toon gaf is het niet erg, als het er eentje was die een echte toon voortbracht wel. Want volgens mij respawnen die dingen niet.
[afbeelding]
moest toch max 6kb zijn
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Dan maar een ander plaatje:). Ennuh JuVaP werkt dat terug gaan naar skirmish dan ook niet? Anders is het inderdaad weer een bug in dit toch al niet bugloze spel. Das jammer want ik vind het echt een supergoed spel.
Pagina: 1