De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
MZZLS
:)-[B]-:(
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
[Schaamteloze Plug]www.tauniverse.com[/Schaamteloze Plug]
* DroogKloot blijft T.A. promoten.
[ Voor 16% gewijzigd door DroogKloot op 10-04-2005 17:00 ]
www.zone.com
www.gamingbattleleague.com
www.phoenixworx.org
Misschien kom je me daar wel eens tegen.
[ Voor 19% gewijzigd door DroogKloot op 10-04-2005 16:58 ]
Verwijderd
Ik ben sindsdien nooit meer een RTS tegengekomen die het "TA-feeling" had.
* Blistimo ook niet...Op zondag 22 april 2001 23:55 schreef Trashbash het volgende:
Zucht Total Annihilation, dat zijn mooie herinneringen, jammer dat Cavedog failliet is![]()
Ik ben sindsdien nooit meer een RTS tegengekomen die het "TA-feeling" had.
Al die andere strategy''s zijn veel te commercieel opgezet...
Wat wel typisch is, is dat er nog steeds nieuwe units worden gebouwd... Het spel leeft dus nog steeds, jammergenoeg onder te weinig mensen om Boneyards en Cavedog levend te houden...
snap niet waarom mensen spellen als Tiberian Sun spelen
Total Annihilation is gewoon hEt spel
It seemed like a good idea at the time
doei
trouwens klik eens gauw op mijn homepage
mzzls :)-[B]-:(
Op dinsdag 24 april 2001 14:18 schreef No_mercy_on_u2 het volgende:
Blahh het beste stategie spel is Age of Empires The Coinquerors edition. enufff said
En bovendien is AoA some flauw moeilijk... Neej geef mij maar TA + alle expansions
If the world didn't suck we'd all fall off.
Verwijderd
nog zo''n flame gastOp dinsdag 24 april 2001 14:18 schreef No_mercy_on_u2 het volgende:
Blahh het beste stategie spel is Age of Empires The Coinquerors edition. enufff said
Verwijderd
Ook niet als abandonware te downloaden? Bedrijf is failliet immers....
Verwijderd
Dimension plus heeft hem ook en op de beurs kan je hem voor een tientje scoren.Op dinsdag 24 april 2001 20:22 schreef Nephilin het volgende:
Hier te koop voor 27 gulden incl. btw & verzendkosten
Verwijderd
Verwijderd
En die sfeer ben ik niet meer tegengekomen in een andere RTS, het echte gevoel van een gevecht!
Zucht en dat maakt het nog erger dat er geen TA2 uitkomt
Verwijderd
hmm TA2 is nog niet helemaal uit de lucht het probleem zit hem vooral in het feit wie hem moet maken. GT heeft namelijk de rechten terwijl Chris Taylor met zijn Gas powered games het gemaakt heeft. GPG zit nu onder de vlag van microsoft.... en dat is juist het probleem.Zucht en dat maakt het nog erger dat er geen TA2 uitkomt
De groep is gewoon uit elkaar gevallen en GT wil natuurlijk wel hebben dat TA2 net zo goed als TA wordt.
hmm over dat van AOE2 dat er na een jaar de servers op zone nog vol zijn... bij TA is dit na 3 jaar nog steeds. 3 Jaar na de release van TA is de community nog gewoon superactief...het kan aan mij liggen maar dat geeft wel de kwaliteiten van een game weer.
Nu is het gewoon jij komt binnen en begint gelijk van de daken te schreuwen van AOE2 rules. Het is gewoon een flamewar uitlokken. Vooral als het een topic over 1 spel gaat. Ik zou er gewoon rekening mee houden de volgende keer.
prachtspel... nu moet ik alleen core contingency nog ergens origineel zien te vinden
3rd party units zijn trouwens ook fun voor belachelijke partijen skirmish
Only dead fish go with the flow
Verwijderd
Dat is verkeerd. The Core Contingency is verreweg de beste add-on in gaming history.Op donderdag 26 april 2001 08:04 schreef bloodomen het volgende:
the core contincency is ook super vet
Dat is pas een add-on die helemaal volgestampt was met extra spul. Vooral stoer dat die Skirmish gebaseerd is.
:)-[B]-:(
Verwijderd
Kan een 3rd party unit crash zijn.Op donderdag 26 april 2001 15:05 schreef Da_Imp het volgende:
Over de expansion packs gesproken... Ik heb ze allebei en geprobeerd op mijn PC te installeren (en op andere PC''s ook) maar als ik dan een spel wil starten met een nieuwe map crashed hij en word ik naar windhoos geknald met een vage error msg... Iemand hier ook last van gehad?
Je wilt dan waarschijnlijk 2 units in 1 slot laden en dan gaat niet goed. (ik weet niet of je UTASP of TAUIP gebruikt)
Is het trouwens bij het laden of is het pas als het spel echt begint??
En die gasten die zeggen dat een Krogoth rulez. Ik wil ze wel eens zien tegen een Vulcan MUAHAHAHAHA
Verwijderd
Dit is nogaltijd het beste rts game ooit gemaakt... Die klassieke muziek keihard uit de boxen en the CORES azz kicken
Blijkbaar heb ik niet lang genoeg geprobeerd als ik jullie zo hoor.
Klopt het dat het na een paar missies pas verslavend wordt? of vonden jullie het vanaf het begin al meteen cool?
Anders koop ik het alsnog.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Nope geen 3rd party unit crash... Hij crashed bij het laden, om precies te zijn bij het laden van het terrain. Zal zo nog even ze installeren. Volgens mij is TCC expansion de boosdoenerOp vrijdag 27 april 2001 00:13 schreef The Dude het volgende:
[..]
Kan een 3rd party unit crash zijn.
Je wilt dan waarschijnlijk 2 units in 1 slot laden en dan gaat niet goed. (ik weet niet of je UTASP of TAUIP gebruikt)
Is het trouwens bij het laden of is het pas als het spel echt begint??
En die gasten die zeggen dat een Krogoth rulez. Ik wil ze wel eens zien tegen een Vulcan MUAHAHAHAHA
Error message:
Decompression error.
Verder geeft hij wat gebrabbel en de ccdata.ccx en anims/gasplanr.GAF files.
een idee?
Error Message
Verwijderd
Die singleplayer maps die het niet doen kan je overslaan door de "drdeath" cheat, die later niet eens meer nodig is. De multiplayer maps kan je niet spelen, simpel.
Er is/was blijkbaar ook een niet gebugte versie in de omloop maar die ben ik nooit tegengekomen. Weet iemand toevallig waar hij legaal te krijgen is ? Ik ben er nog wel in geintresseerd.
Verwijderd
Verwijderd
Hmm de missies vind ik persoonlijk niet zo boeiend. Het zijn vooral de skirmish games die gewoon bruut zijn. Daarnaast kan je emmervol units downloaden en zijn er verschikkelijk veel maps te downloaden.Op vrijdag 27 april 2001 13:54 schreef Dinictus het volgende:
Ik het TA gekocht 2 jaar geleden maar toen vond ik er geen reet aan.
Blijkbaar heb ik niet lang genoeg geprobeerd als ik jullie zo hoor.
Klopt het dat het na een paar missies pas verslavend wordt? of vonden jullie het vanaf het begin al meteen cool?
Anders koop ik het alsnog.
Wel waar je kon de CD gewoon omruilen voor een goeie versie. de kapotte was geloof ik een grijze en je kreeg er een blauwe voor terug. Het kan zijn dat het andersom is, maar je kon hem in ieder geval gewoon omruilenOp zaterdag 28 april 2001 00:22 schreef Da_Imp het volgende:
Het gekke is dat er nooit een patch ofzo voor is uitgegeven en Cavedog wist ook van nix toen ze nog bestonden... *zucht*
Verwijderd
Ik had wat fusion-powerplants bijelkaar gebouwd (ongeveer 25) voor 3 vulcancanon''s en 12 mohomines
Toen 1 van de tegenstanders het toch voorelkaar kreeg een intimidator (afstandskanon) te bouwen.
1 schot en weg halve basis
Maak er dan een active link van... dan gaat het makkelijker.. ctrl+c, nieuw venster, ctrl+v is te veel werkOp dinsdag 24 april 2001 12:58 schreef bloodomen het volgende:
trouwens klik eens gauw op mijn homepage
Beetje wazige page trouwens... gemaakt voor 1600x1280 of zo? Beetje overdone lijkt me... ik (en met mij vele anderen
Ik wil hiermee niet je site afkraken of zo maar tis een tip om meer mensen te laten terugkomen...
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George