Soccer field zit er helaas (nog) niet in.. wonder moet wel lukken, ga opzoek naar een groot open vlak en daar moet ie verschijnen
In het 2de level kun je huizen bouwen ,maar voor 6 van die "Blokjes" moet je een voetbal veld krijgen ,maar dan krijg je zo''n zielig akkertje 
Ena ls je 7 "Blokjes " maakt dan moet er een soort wonder gebeuren,maar nog steeds zo''n akker
Wie weet hoe ik toch wat mooiere dingen kan maken om de bewoners op te vrolijken??
Ena ls je 7 "Blokjes " maakt dan moet er een soort wonder gebeuren,maar nog steeds zo''n akker
Wie weet hoe ik toch wat mooiere dingen kan maken om de bewoners op te vrolijken??
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Isk dacht ...........er zou me toch een mooi gebouw komen ,maar nee hoor een heeeeeeele grote piramide die 42000 hout nodig heeft en hij doet ook nog niks
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
dat van dat voetbal veld snap ik ook niet...
dat leek me juist wel gaaf.
dat leek me juist wel gaaf.
dat willen ze via patches later wel mogelijk maken
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
De miracle doet dus mooi wel wat he! Kijk ff op het boortje wat erin/bij staat voor details. Hij upgraded je spells.
Pagina: 1