[BC3] Waarom geen "Soccer field" in B&W

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:44

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Soccer field zit er helaas (nog) niet in.. wonder moet wel lukken, ga opzoek naar een groot open vlak en daar moet ie verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
In het 2de level kun je huizen bouwen ,maar voor 6 van die "Blokjes" moet je een voetbal veld krijgen ,maar dan krijg je zo''n zielig akkertje :(

Ena ls je 7 "Blokjes " maakt dan moet er een soort wonder gebeuren,maar nog steeds zo''n akker :(

Wie weet hoe ik toch wat mooiere dingen kan maken om de bewoners op te vrolijken??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Isk dacht ...........er zou me toch een mooi gebouw komen ,maar nee hoor een heeeeeeele grote piramide die 42000 hout nodig heeft en hij doet ook nog niks

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:48
dat van dat voetbal veld snap ik ook niet...
dat leek me juist wel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

dat willen ze via patches later wel mogelijk maken

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-10 19:27
De miracle doet dus mooi wel wat he! Kijk ff op het boortje wat erin/bij staat voor details. Hij upgraded je spells.

Steam

Pagina: 1