[BC3] Quake 3 arena en Team arena

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik had eerst een framerate van tegen de 80 frames,toen heb ik in het bestand q3config.cfg

de regel

seta com_maxfps "80"

naar

seta com_maxfps "300"

verandert nu loopt ie in de 120 fps

dat is wel een handig regeltje >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ook errug nuttig.. Het verschil zie je toch niet.

• BC3 Victim
Als je bijv van 40 naar 80 Frames gaat dan merkt je het dus echt wel,dus vooral voor de mensen met een iets langzamere pc is dit wel handiger

Trouwens je bent toch een tweaker??
Als je je videokaart met 25Mhz opclockt merk je het ook niet altijd

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 22 april 2001 19:07 schreef -.Roy.- het volgende:
Als je bijv van 40 naar 80 Frames gaat dan merkt je het dus echt wel,dus vooral voor de mensen met een iets langzamere pc is dit wel handiger

Trouwens je bent toch een tweaker??
Als je je videokaart met 25Mhz opclockt merk je het ook niet altijd
Jij HAD al 80 frames (en daar was ie op gelimit) en door dat maximum te verwijderen rekent jou pc er gewoon meer uit..
Iemand die 20 fps heeft gaat er niet opeens 40 krijgen omdat de limiet van 80 weg is :).

Ennuh als jij je videokaart 25 mhz opfokt dan merkt je dat WEL :)

Verwijderd

meer fps in quake betekent hoger jumpen 8) dan kan je dus die mega health pakken en op andere normaal niet met springen te berijken plekken komen

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
Ik heb een vraag, hoewel eerder een probleem.

Die eindbaas krijg ik maar niet af op "Hardcore".

De hoogste score die ik gehad heb was 4 punten en daar heb ik 20 min over gedaan :(
Al steek je je rechter kleine teen net buiten zo''n pilaar, dan zou hij hem ernog vanaf railen. Dat is niet normaal.
Wie van jullie is het wel gelukt ?
Misschien een paar tips ?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op maandag 23 april 2001 08:58 schreef Reigner_Mortem het volgende:
Ik heb een vraag, hoewel eerder een probleem.

Die eindbaas krijg ik maar niet af op "Hardcore".

De hoogste score die ik gehad heb was 4 punten en daar heb ik 20 min over gedaan :(
Al steek je je rechter kleine teen net buiten zo''n pilaar, dan zou hij hem ernog vanaf railen. Dat is niet normaal.
Wie van jullie is het wel gelukt ?
Misschien een paar tips ?
terugrailen en pak em up close and personal :)

had met hardcore (na een paar honderd keer proberen) 4 van de frags met de gauntlet, de rest gewoon splashen met rocket

rocketjumpen vermijden aangezien je air control niet goed genoeg is om rails te ontwijken, zorg altijd voor voldoende armor (kan je leven redden, het moment tussen 2 rails moet je hem op pakken

eigenlijk moet je gewoon het rail duel aangaan :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
thx .. :)
Het komt er gewoon op neer dat ik nog ff wat moet oefenen.

(4 - 2)
Maar ik kreeg na 20 min een lamme finger
(en laat het nou net die finger zijn, die gebruikt wordt om de trigger van de railgun over te halen)
En toen was het snel voorbij.
(4 - 10)
De meeste keren kreeg ik hem af met de Rocket launcher.

Arg je hebt die gast te pakken gehad met de gauntlet .. whaaa stoer B-)

• BC3 Victim
Xaero, het laatste level is redelijk makkelijk op Hardcore , heeeel veel springen en rennen en tegelijk prberen om het te railen

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op maandag 23 april 2001 09:42 schreef Reigner_Mortem het volgende:
thx .. :)
Het komt er gewoon op neer dat ik nog ff wat moet oefenen.

(4 - 2)
Maar ik kreeg na 20 min een lamme finger
(en laat het nou net die finger zijn, die gebruikt wordt om de trigger van de railgun over te halen)
En toen was het snel voorbij.
(4 - 10)
De meeste keren kreeg ik hem af met de Rocket launcher.

Arg je hebt die gast te pakken gehad met de gauntlet .. whaaa stoer B-)
meer geluk dan wijsheid hoor, was close combat gekomen was rockets aan het schieten klik klik leeg, dus automatisch naar gauntlet en tsjakka "HUMILIATION!!" :) was wel stoer

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-11 17:47
Op nightmare uitspelen is ook redelijk te doen. In sommige levels zit Major met een machinegun te raggen, en als er iets dodelijk is....
Het laatste level moet je gewoon veel campen achter die torentjes. Je moet hem een keer dood zien te krijgen, en daarna moet je hem als ie spawnt en dus nog geen railgun heeft gelijk neerrailen. Dan gaat het prima.

If it ain't broken, tweak it!

Pagina: 1