Ik wil star trek armada kopen via het internet:). Kan het nergens in de winkel krijgen. "Sorry, we kunnen het niet meer bestellen". Ik zoek wel een site zonder credit card opgeven. Geld geven aan de deur. Weet iemand zo''n site....Als er al een topic is geweest met dit onderwerp, geef de link en er mag een slotje op....
BTW, heb net effe op www.av.nl gekeken en daar kon ik niks vinden...
staat hij niet op www.cdexpress.nl ?
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
NeeOp zondag 22 april 2001 15:33 schreef Bass64 het volgende:
staat hij niet op www.cdexpress.nl ?
Ja, dat hoor ik van iedereen. Daarom wil ik het graag ook. Nog iemand een site please:)Op zondag 22 april 2001 15:40 schreef JeanLucPicard het volgende:
Hijs errug goed
Ik had hem laatst nog bij dixons gezien, ik weet niet of hij daar nog is...
Heb bij dixons gekeken, helaas....;(
Heb op www.actavision.com gekeken. "Sorry, dit product is niet te bestellen vanuit uw land". Je kan gewoon een spel niet legaal kopen;). www.bol.com helaas ook niet. Iemand:Z
Edit: een ''w'' vergeten. Heel erg
Edit 2: Al gevonden. www.bruna.nl Kost alleen wel 108.95......:)Hoop dat het het waard is. Mag van mij een slotje op:)
Edit: een ''w'' vergeten. Heel erg
Edit 2: Al gevonden. www.bruna.nl Kost alleen wel 108.95......:)Hoop dat het het waard is. Mag van mij een slotje op:)
Verwijderd
kijk...als je nu eerst zelf was gaan zoeken had dat weer een boel typwerk gescheeld...maar ja jij hebt em en daar zijn we allemaal blij om hiero...toch...jongens?
Verwijderd
www.gameplay.com Het is wel in engeland maar de vervoerskosten zijn niet hoog. Iets van een tientje geloof ik. Misschien staat ie daar tussen.
Verwijderd
Ai, ai, ai... Wat dacht je van www.pcmedia.nl? Gigantisch aanbod en je kunt daar telefonisch bestellen en dan betalen met automatische incasso: geen credit gedoe of rembours of vooruit betalen en zo. Heel fijn. Voor 7,50 krijg je alles thuisbezorgd. Of je haalt ''m zelf op (Driebergen). Ik heb vorige week Virtual Pool 3 daar besteld en had ''m de volgende dag al binnen. En het geld moet nog van m''n rekening geschreven worden
Ennuh... Armada kost daar maar 79,95... Scheelt toch zo''n slordige 30 piek... Op de site is alleen niet te zien of iets ook echt op voorraad is, maar daar hebben we telefoon voor, nietwaar? Al met al een zeer interessante site voor mensen die spelletjes vanuit hun luie stoel willen bestellen.
Ennuh... Armada kost daar maar 79,95... Scheelt toch zo''n slordige 30 piek... Op de site is alleen niet te zien of iets ook echt op voorraad is, maar daar hebben we telefoon voor, nietwaar? Al met al een zeer interessante site voor mensen die spelletjes vanuit hun luie stoel willen bestellen.
En krijg je er dan een gouden horloge gratis bij???Kost alleen wel 108.95......
Die prijs is gewoon een statement. "Kom op mensen, heb schijt aan ons, kopieer naar hartelust!" En dat kriptisch verpakt in zo''n belachelijke prijs.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
weer zo''n iemand die voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten.Op maandag 23 april 2001 10:17 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
En krijg je er dan een gouden horloge gratis bij???
Die prijs is gewoon een statement. "Kom op mensen, heb schijt aan ons, kopieer naar hartelust!" En dat kriptisch verpakt in zo''n belachelijke prijs.
hahahahaha hahaha het topic alleen al game kopen hahaha
(sorry ik ben in een onzinnige post stemming)
(sorry ik ben in een onzinnige post stemming)
Pagina: 1