I used to be an atheist, until I realised I was god.
Ik zou zeggen.. koop hem lekker gewoon in de winkel.
Wel effe erbij vermelden dat het om een eigen gemaakte back up gaat>:), anders heb je binnen een paar minuten een slotje:)Op zondag 22 april 2001 12:55 schreef IainHecker het volgende:
Ik heb zo''n beetje elke patch geprobeert om de gekopiëerde cd van Age Of Empires 2 te spelen.
Weet iemand een goede patch, of een methode om het zelf te doen????
Het zat zo: Ik had een kopie gemaakt van mijn eigen in de winkel gekochte versie, maar er zit nu een kras op die cd.
Blij dat ik dus die backup gemaakt heb, dus... Maar nu kan ik het niet spelen, omdat ie om de originele cd vraagt...
Ik heb naar patches gezocht, maar die zijn er niet... Weet iemand ze?
Blij dat ik dus die backup gemaakt heb, dus... Maar nu kan ik het niet spelen, omdat ie om de originele cd vraagt...
I used to be an atheist, until I realised I was god.
ik heb hier wel een patch, maar daar kun je geen server op zone openen want dan wordt de executeble aangepast
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Path zoeken op [laat maar:)]
Verwijderd
Echt? geinig dat je toevallig net een back-up had gemaakt...doe je dat altijd?Op zondag 22 april 2001 13:02 schreef IainHecker het volgende:
Het zat zo: Ik had een kopie gemaakt van mijn eigen in de winkel gekochte versie, maar er zit nu een kras op die cd.
Pagina: 1