ik heb creatures 3 probereb te instaleren in win2k maar dat lukte niet. het instaleren wel maar het spelen niet is hier mischien een oplossing voor?
Verwijderd
cool plaatje...
maar ff ontopic...nee, ik heb daar niet zoveel verstand van...misschien een win2k patch ofzo. Maar ik heb gehoord dat er wel mee games zijn die niet goed draaien onder win2k...maar zelf heb ik win98 se en daar draait alles onder...
phew gelukkig wel zeg...zou niet moeten denken aan de ellende...je koopt een game en hij doet ut niet...tog erg...gelukkig kan je em dan terug brengen (ja tog)
ik ben een beetje in een domme bui vandaag...zal wel komen doordat me pc weer werkt...heheheehe
maar ff ontopic...nee, ik heb daar niet zoveel verstand van...misschien een win2k patch ofzo. Maar ik heb gehoord dat er wel mee games zijn die niet goed draaien onder win2k...maar zelf heb ik win98 se en daar draait alles onder...
phew gelukkig wel zeg...zou niet moeten denken aan de ellende...je koopt een game en hij doet ut niet...tog erg...gelukkig kan je em dan terug brengen (ja tog)
ik ben een beetje in een domme bui vandaag...zal wel komen doordat me pc weer werkt...heheheehe
Verwijderd
Dat gezeik heb ik dus gehad met fifa2001Op zondag 22 april 2001 14:22 schreef MrFreeman het volgende:
maar ff ontopic...nee, ik heb daar niet zoveel verstand van...misschien een win2k patch ofzo. Maar ik heb gehoord dat er wel mee games zijn die niet goed draaien onder win2k...
Verwacht dat de nieuwste spellen wel gewoon onder win2k draaien..