[BC3] Counterstrike meer RUSH game geworden

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-02 12:02

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
het viel me vanavond weer op dat in CS veel meer gerushed wordt dan vroeger in beta x. ik kon soms me kont nog niet keren of de tegenstander had al de loop in me slaap gezet en zijn trekker overgehaald.

je merkt het ook bij dust. de CT-ers rushen zo snel mogelijk naar het midden van de tunnel terwijl het eerst allemaal heel zorgvuldig te werk ging rush opeens nu iedereen met een noodgang naar de tegenstander om ze af te knallen.

kheb btw vanavond nog 3 á 4 uur CS online gespeeld en het is me dus weer opgevallen.

het taktische is er dus bijna weggegaan merken jullie dat ook??

btw als ik rush dan is het wel leuk om te rushen met een:
Afbeeldingslocatie: http://www.ddi.f2s.com/xm1014.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.ddi.f2s.com/m4a1.jpg
>:)>:)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-02 23:08
XM1014 is gewoon niet eerlijk meer. Daar blaas je gewoon iedereen mee omver. NO SKILLS JUST KILLS vind ik dat. gewoon AK, MP5, M4A1 enz. Dat is het echte werk >:)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Das het punt niet.. Dat rushen doet echt iedereen bijna nu.. Das om tactical advancement te hebben op een ander (dus een tactische positie in nemen) Dat doet iedereen :) Maar ja CS is leuk maar er mag wel eens iets vernieuwends komen, ze kunnen nu zowat alleen nog maar nieuwe levels, nieuwe wapens en misschien nog wat andere nieuwigheidjes in stoppen maar dan houdt het ook op.. Ik ben wel benieuwd naar CS 2 (die in samenwerking met de rogue spear spelmakers wordt gemaakt) Dan zit er ook een singleplayer gedeelte bij en ik hoop ook een cooperative multiplayer, want dat is vet koel bij de rainbow six games :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

In het echt rust een team toch ook ? :)

Verwijderd

Op zondag 22 april 2001 09:21 schreef IceStorm het volgende:
Ja ze rushen misschien wel maar dan hebben ze eerst wel een goede tactie (als ut goed is). ze lopen echt niet zo op de vijand af en proberen er zo veel mogelijk om te leggen...ze denken waarschijnlijk ook wel aan een tactisch plekkie waar jezelf een beetje gedekt zit...

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51
Zeker, kijk maar naar rainbox 6, of swat 3, eerst een briefing van een kwartier, en bij rb6 kan je nog eens zelf je route bepalen ook!
Counterstrike zuigt gewoon grote tijd.

Steam

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

CS is een FPS met een tactische inslag

Swat 3 en Rogue Spear zijn tactical games met een FPS inslag, dat is puur het verschil

en dat gezeik altijd het is nooit goed, als je rushed ben een eikel, als je blijft zitten ben je een camper, flikker toch een end heen met je gezeik en speel gewoon, als het je niet bevalt rot dan op naar een andere game

sorry hoor, no offense aan de topic starter, maar het lijkt gvd wel of er alleen nog maar gezeken wordt, das de reden waarom ik gestopt ben met de TFC scene, het is gewoon meer gezeik dan gegame

en nu bij CS ook alweer, als je realisme wil ga je idd maar Swat 3 spelen (Wat ik ook heel wreed vind) of RS mensen zien altijd dingen die er niet zijn of die ze willen zien.

bij CS is de teamplay gewoon ver te zoeken, behalve als ik met een paar maten op de server zit, voor de rest denkt iedereen alleen maar aan zichzelf en of ze wel bovenaan komen te staan met frags

gewoon die hele fragzooi afschaffen in een tactical game, dan ben je ook van dat gezeik af

zo klaar :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

alleen bij een zogenaamde ''dynamic entry'' bij een stealth entry doen ze zo stil en rustig mogelijk

by dynamic gaat het er idd om om zo snel mogelijk binnen te zijn en de terrors''of wahtever uit te schakelen

bij stealth is het doel overmeesteren

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Op zondag 22 april 2001 09:57 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
CS is een FPS met een tactische inslag

Swat 3 en Rogue Spear zijn tactical games met een FPS inslag, dat is puur het verschil

en dat gezeik altijd het is nooit goed, als je rushed ben een eikel, als je blijft zitten ben je een camper, flikker toch een end heen met je gezeik en speel gewoon, als het je niet bevalt rot dan op naar een andere game

sorry hoor, no offense aan de topic starter, maar het lijkt gvd wel of er alleen nog maar gezeken wordt, das de reden waarom ik gestopt ben met de TFC scene, het is gewoon meer gezeik dan gegame

en nu bij CS ook alweer, als je realisme wil ga je idd maar Swat 3 spelen (Wat ik ook heel wreed vind) of RS mensen zien altijd dingen die er niet zijn of die ze willen zien.

bij CS is de teamplay gewoon ver te zoeken, behalve als ik met een paar maten op de server zit, voor de rest denkt iedereen alleen maar aan zichzelf en of ze wel bovenaan komen te staan met frags

gewoon die hele fragzooi afschaffen in een tactical game, dan ben je ook van dat gezeik af

zo klaar :)
Amen >:)

edit:

Moeilijk quoten |:(

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

In het echt rusht een team toch ook ? :)
Sorry moest ff typo verbeteren:9

Maar tegen een rushend team spelen is wel veel leuker dan tegen een campend team. :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• IceStorm

IceStorm

Op zondag 22 april 2001 16:53 schreef YakuzA het volgende:
Sorry moest ff typo verbeteren:9

Maar tegen een rushend team spelen is wel veel leuker dan tegen een campend team. :)
Leuke typo imho :)..

Rushen brengt wat actie in CS.. Campen zuigt. Voorbeeld, ik zat net op Demon.nl 4 te spelen in DE_Rotterdam. Das een vrij donkere map en de spawnplaats van de CT''s is ''ver'' weg en er staan wat dozen etc. Dus ik was nog op zoek naar 2 CT''s om neer te schieten en check dat stukje.. EN jawel hoor.. Basecamper.
Die gast bleef gewoon 30 min lang door zitten wachten tot er iemand aan kwam.... LAME...

Verwijderd

Een campend team is moeilijker af te knallen (als ze het goed doen dan)

• IceStorm

IceStorm

Op zondag 22 april 2001 16:59 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Een campend team is moeilijker af te knallen (als ze het goed doen dan)
Ja, en dan heb je 2 campende teams en dan is er geen KLOOT meer aan ;)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Jaaah we gaan lekker met z''n allen kamperen :r

PSN

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
hmz...

bokkie een beetje frustaties omdat TL4 niet doorgaat? :r

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Verwijderd

Volgens mij merken jullie een andere vooruitgang dan ik.
Vroeger kon je zowat in elke map in je 1tje rushuh met een mp5je
Maar nu wil dat totaal niet meer en 80% van de potjes die ik speel op dust zitten de terrors te campen bij uitgang lange gang....

Verwijderd

Dust? Vrolijk kerstfeest, er zijn gewoon nog steeds mensen die die map leuk vinden... :?

Trouwens, ik vindt dat ze dat :r-icoontje mogen afschaffen, ik wordt er echt spontaan agressief van.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

dust2 is supergoed te spelen als terror en dan keihard rushen via die lage deur, werkt altijd:)

PSN

• Booster
  • Laatst online: 17:03

Booster

Superuser

D''r wordt hier gepraat over rushen en campen, maar er zijn dus ook dingen daar tussenin...

Als je je een beetje inleeft in CS dan kan het voor mij een leuk spel zijn, omdat je dan ook het tactische gedeelte tegenkomt...

Rushen, tja het is geen deathmatch vind ik... Ik vind het 10x stoerder om alle terrorists heel te laten en wel alle hostages te resue''en, maar daar komt het gewoon nooit van, het is veiliger om de terrorists gewoon af te knallen.

Het gevoel om met 2 man netjes, zachtjes om en om zo''n gang door te lopen, elkaar coveren, dat vind ik gewoon zwaar gaaf...
Tactisch dekking zoeken op het moment dat je beschoten wordt, de t/ct naar de plaats lokken waar je em wilt hebben enzo.

Rushen doe ik alleen in het begin, tot ik op het punt kom waar ik vijanden tegen zou kunnen komen, daarna ga ik over op wat meer tactisch spel.
(wat me opzich ook realistisch lijkt... je verplaatst je swat-teams eerst voorbij de bombspot in bv dust2, om vanaf daar te kijken welke tactics de terrors erop na houden.
Ze proberen altijd met geweld naar de bombspot te komen dus knal je ze af.

Ik ga echt no way in dust2 ineens die deur door of die brug over (ja soms wel de brug over).
Eerst altijd ff de kat uit de boom kijken.

En dust2 is overigens een enorm gave map, terwijl dust1 niet super leuk is...
Kleine veranderingetjes die de map 10x zo leuk maken.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Op een LAN (of in een war voor mijn part) hou ik me veel meer bezig met tactiek. Dan is het ook leuk om met wat anderen de koppen bij elkaar te steken en dusdanig posities in te nemen dat de tegenstander geen schijn van kans heeft.

Op internet en public servers is het ieder voor zich. Iedereen probeert zo veel mogelijk kills te halen, en ik doe daar vrolijk aan mee. Met vrienden speel ik nog wel eens tactisch samen, maar teamspirit hoef je van mij verder ook niet te verwachten, niemand doet dat. Ik loop ook altijd vooraan met een Colt.

Wanneer een team zwaar verliest zie je ineens wel dat men ineens tactieken gaat bedenken, al zijn er dan nog altijd suckers die als een kip zonder kop naar voren stormen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Het probleem is dat als een partij zwaar verliesd dat dan ineens de basecamp taktiek tevoorschijn komt.:(

PSN

• Palomar
  • Niet online
in dust ben ik bijna altijd CT. De CT''s horen gewoon te campen.. ze moeten immers de bomspots verdedigen en dan is het dom om keihard daar vandaan te rennen.. en op public servers is het nivo meestal toch erg laag dus als je evt. wilt rushen kun je nooit op je teammaten vertrouwen (duiken ineens weg als er een vijand aan komt of gooien een flashbang recht in je face :(). Het is dan veel verstandiger om je aan de missie te houden: bomspots verdedigen. Dat doe ik dan ook meestal. En als ik dan met mn AWP alle T''s afschiet omdat ze dom voor mn loop gaan staan is dat weer lame enzo.. :?
maar dat is het spel gewoon, dat snappen de meesten niet..

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op zondag 22 april 2001 17:38 schreef YakuzA het volgende:
Jaaah we gaan lekker met z''n allen kamperen :r
jep op campzone :P ieder zet zijn eigen tentje op en camperen maar >:)>:)>:)

• Mary Wana
  • Laatst online: 05-02 19:45

Mary Wana

keyboard nut

ik ken eht spel enit echt maar ik ken wel soldier of fortune en dat is bedoelt om je te haasten en alles overhoop te schieten
ik wil half life wel kopen/downloaden :9~
ken counterstrike net al gedownload :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op zondag 22 april 2001 20:23 schreef ReseTTim het volgende:

[..]

jep op campzone :P ieder zet zijn eigen tentje op en camperen maar >:)>:)>:)
Eigenlijk bedoeld ik iets anders maja;)

PSN

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-02 20:05

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

hmm sommige maps wel andere maps niet... vind rushe leuke dan campe! camp alleen als ik iemand hoor lopen en dan wacht ik ff! maar ik niet niet in het begin van het level tussen 2 kisten zitten en wachten... :( maar wat ik veel erger vind zijn die kindjes van 14 die iritant spelen zoals bij het beste team gaan. I own you dit en dat roepen en nog meer van die iritanten dingen. speel voor de lol niet om fragnerd te zijn! :) zo dat moest er ff uit! dus kindjes van 14 ga PACMAN spelen en laat CS voor de grote jongens :) weheheh ooh en vrouwen me vriendin speelt ook CS B-)

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

• IceStorm

IceStorm

Niveau op Gamepoint en Demon (waar ik bij gebrek aan GoT speel ;)) is idd bedroevend laag kwa teamplay.. Sommige hebben wel degelijk skillz ;).

Maar ik kan bijv echt redelijk goed rushen (al zeg ik het zelf :)).. Dus ik vraag om wat backup, die wordt belooft en vervolgens lopen ze de andere kant op. Das gewoon DOM.

Nou ja.. en dan nog 10 van dat soort geintjes ;)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Ik vind de mensen echt irritant die op bijvoorbeeld oilrig alleen maar als t willen spelen, Ik speel regematig een potje als CT en als je dan ziet hoeveel die mensen aan het teamswitchen zijn.|:(

PSN

• Captain Pervert
Ach je er aan irriteren heeft geen zin joh. Maak ze gewoon dood :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ik heb op een Gamepoint server ooit es op de 7e plaats gestaan.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Statistics for GamePoint Half-Life CounterStrike 1 
Number    Nick    Rank   Efficiency    Minutes     Avg. Ping 
 1 || [RealCS]@msterd@m        11.45  13.26  95  0.00 
 2 || [EEF]eXistenZ                 9.43  10.74  108  0.00 
 3 || [FakeCS]waL        9.29  10.05  182  0.00 
 4 || S@int              9.28  10.98  82  0.00 
 5 || [DTM]ComeBacK      8.59  10.12  84  0.00 
 6 || [RealCS]Drunk          8.35  8.88  240  0.00 
 7 || ReseTTim                        8.06  8.58  232  0.00 
 8 || [DoD]Potame                   7.87  8.57  168  0.00 
 9 || [cFP]Maverick           7.61  11.29  31  0.00 
 10 | [TSF]Assassin                  6.91  7.37  228  0.00 
 11 | [TSF]BoneH                     6.57  8.36  55  0.00 
 12 | ~@~Cauldron-Born            6.54  7.25  138  0.00 
 13 | [SwS]Flash                       6.07  7.39  69  0.00 
 14 | [TSF]Reaver                      6.03  7.46  63  0.00 
 15 | BURNING-SPLIFF          6.03  7.46  63  0.00 
 16 | Ui                          6.00  7.00  90  0.00 
 17 | [TSF]Redman        5.86  7.45  55  0.00 
 18 | ~@~Justice                      5.83  8.48  33  0.00 
 19 | -=RAF=-NuTs                 5.58  7.84  37  0.00 
 20 | [RealCS]@DAM                5.54  6.17  133  0.00 
 21 | [=Sterf=]Banaan        5.49  6.58  76  0.00 
 22 | #seven              5.47  7.63  38  0.00 
 23 | [US]NavySeal        5.40  7.08  48  0.00 
 24 | [TSF]RiddLer       5.37  6.24  93  0.00 
 25 | [=$terf=]Rapefruit           5.22  5.85  123  0.00 

Last updated: 22/6/2000 04:37:22

by the way ik zit al in een clan

[edit]

kijk niet hoelang ik gespeeld heb >:)>:).

btw dit was nog met mijn 56K modem en toen was ik zwaar verslaafd :P:P.

Verwijderd

ROFLMAO
12 | ~@~Cauldron-Born 6.54 7.25 138 0.00

Das al minstens 1 jaar geleden :)

• Captain Pervert
1 || [RealCS]@msterd@m 11.45 13.26 95 0.00
RealCS, dat is al een tijdje terug dan :)

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Wacht maar :P

"I sit in my room and imagine the future."

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op maandag 23 april 2001 10:07 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

RealCS, dat is al een tijdje terug dan :)
duh!!

Last updated: 22/6/2000 04:37:22

Pagina: 1