[BC3] Lachen met Belgen met Tribes2 guide

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-02 12:02

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ik heb bij spelletjesgarnaal een guide gevonden van tribes2. het spel wordt dan uitgelegd dermate van filmkes van tribes2.

het commentaar komt van een Belg, gewoon echt om te lachen als je erzin in hebt. het is verder wel een goede guide want je leert meteen wat belangrijke info als je tribes2 voor het eerst speeld.

hier kan je de guide downen.

Les 1: De basishandelingen 17,5Mb
Les 2: Het gereedschap van de warrior 21,5Mb
Les 3: De voertuigen 23,9Mb
Les 4: Tijd voor actie! 38,2Mb
Les 5: Advanced tactics 24,9Mb

iniedergeval spelletjesgarnaal bedankt voor de guide ik heb er wat van geleerd en de klas heeft ook echt gelachen :+:+:D:D.

wat vinden jullie eigenlijk van deze guide?? ook zo gelachen?

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Heb die guide gezien ja ..

Ik zit altijd kei hard te lachen om die gasten (Garnaal en Apollo) .. check ook de Kickstart .. zeer bangelijk :P !

El Shrimpo rulezz 8-) ..

PC Specs

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51
120mb voor een guide?!!
Zijn ze geflipt daarzo!

Steam

Verwijderd

Had ze al gezien...is idd wel lachen ja :)

Zijn ze aan het kloten om in dat vliegtuig komen.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ook wel gaaf als hij bij een andere gast in die wagen stapt en die gast hem dan ergens verticaal parkeerd (per ongeluk) en niet meer weg komt :). Of als hij met z''n plane wel ff naar de overkant zal vliegen en dan met een megacrash tegen de enemy base knalt :D ..

PC Specs

• ReseTTim
  • Laatst online: 14-02 12:02

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
kom op er zijn toch vast wel kabellaars die ook willen lachen en willen weten hoe psies het spel moet.

btw ik vind het ook wel lachen als ie zelfmoord pleegd :P

schiet...o no... BOEM...schiet weer.... o no...BOEM :P:P:P

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Gelukkig gaat het "neerhalen" ;) wel lekker snel.

Heb nu toch ff nix te doen en ben best wel benieuwd hoe dat Tribes 2 er nou uitziet.
En met die belgen gein is het die paar minuten wel waard! ''k vertel zo wel wat ik ervan vond!

Verwijderd

Ik heb het spel het weekend gespeeld en moet zeggen dat het wel een goed spel is.

Maar waarom die belgen zo aan het klooien zijn is mij een raadsel :?

Hier gaan weer heel wat uurtjes inzitten :)

Verwijderd

LOL die gast is echt gek....eerst loopt die de brug plat en dan gaat die een spel uitleggen wat die zelf nog nooit gespeeld heeft....lijkt meer op iemand die nieuwe dingen uitvind en dat aan zichzelf uitlegt.En mikken kan die ook niet.

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-02 16:50
Het is een perfecte guide om de basics een beetje door te krijgen. Het scheelt weer ff bladeren in de manual. Als je twijfelt het spel te kopen zou ik zeker ff kijken, en in ieder geval de laatste bekijken. if not all.

Ze zijn wel groot, maar het is geloof ik ook wel iets van 10 minuten video per file.

Verwijderd

ff *BUMP*

zeer leuk en zeer leerzaam. Een aanrader

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Tuurlijk:Z

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1