De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
psx, n64, nin 8 bit
sega was de enigste docking station uit brijder. dan kon je sega 32x spellen spelen ofzo iets
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ooit eens gehoort...maar meer weet ik er ook niet van.
Verwijderd
Yeah right. Internet was toen nog niet eens echt bekend. Het zat toen nog in nerdstatusOp zondag 22 april 2001 14:36 schreef Xaran het volgende:
Is dat niet voor een i-net verbinding die hier nooit is gekomen. Ik dacht in Japan wel.
Ooit eens gehoort...maar meer weet ik er ook niet van.
Wat Bass64 zei dat bedoelde ik ook zo''n docking station. Ze hadden een CD-rom station in gedachte maar die is nooit uitgebracht het is als concept blijven steken.
Nintendo en Sony werkten samen om een cd-romspeler aan dat ding te hangen. Dat is er dus gewoon nooit van gekomen. Sony was behoorlijk pissed, en heeft het apparaat op eigen houtje verder ontwikkeld tot Playstation... philips was daarvoor ook al geloost als partner door het toen nog arrogante Nintendo.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Is dat ook voor docking?
Ik hoorde namelijk een keer van een apparaat wat in de omloop was in Oost-Duitsland (
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Nee, maar goed, het is inderdaad voor uitbreidingen, wat je ook had bij de SEGA MegaDrive (CD-ROM-speler enzo).
Den Coeien smickellen ende Graesen heerlyck!!
Verwijderd
klopt toen gingen er ook al geruchten voor een soort docking station voor de NES in de rondte. Het was alleen een ander soort apparaat maar daar is nooit wat van vernomen zover ik weetOp maandag 23 april 2001 10:11 schreef Captain Pervert het volgende:
Onderop mijn NES zit ook een aansluiting!
Is dat ook voor docking?
Ik hoorde namelijk een keer van een apparaat wat in de omloop was in Oost-Duitsland () waarmee je SNES games op je NES kon spelen...
Die gleuf voor de SNES (zoals al is gezegd) is voor een cd drive. Die drive is alleen in Japan uitgebracht en flopte meteen. Sega had meer succes met de cd add-on.
Voor de gleuf van de N64 bestaat er ook zoiets, namelijk een disk drive (64DD). Dit apparaat kan lezen en schrijven op schijfjes van 64 MB. Met dit apparaat kun je ook op een netwerk spelen (of via internet ofzoiets). Het is helaas ook alleen in Japan uitgebracht en is inmiddels ook geflopt.
Voor meer info over de 64DD: ign64.ign.com/news/11383.html. Helaas moet je je wel eerst registreren om het te kunnen lezen.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
dat gleufje is voor eenzame mensen die alleen maar achter de snes zitten en geen vriendin hebben
Daarom deed hij het dus nietOp maandag 23 april 2001 22:16 schreef DarKHunteR het volgende:
nee nee nee...
dat gleufje is voor eenzame mensen die alleen maar achter de snes zitten en geen vriendin hebben