Nog steeds vind ik DF1 het beste deel uit de serie, heb het laatst weer op een LAN gespeeld en het was toch weer superleuk.
Maar nu wilde ik multiplayeren op het internet en heb een probleem.
Ik heb geupdate naar de nieuwste versie, met een patch van www.novalogic.com .
Als ik vervolgens het spel opstart, is ten eerste single player al disabled, dus dat kan al niet meer. Wat me op zich al irriteert. Anyway, als ik dan naar multiplayer ga, kan ik niet eens meer een spel hosten, alleen maar joinen. Vervolgens kies ik uit het rijtje: "NovaWorld". Maar dan kan ik niet eens op ''search'' klikken.
Conclusie: ik heb om te multiplayeren op internet de nieuwste patch nodig, maar diezelfde patch verneukt mijn hele DF zodat niets meer werkt! Alle cruciale opties zijn grijs en ik kan er niet op klikken.
WTF is dit!!!
Maar nu wilde ik multiplayeren op het internet en heb een probleem.
Ik heb geupdate naar de nieuwste versie, met een patch van www.novalogic.com .
Als ik vervolgens het spel opstart, is ten eerste single player al disabled, dus dat kan al niet meer. Wat me op zich al irriteert. Anyway, als ik dan naar multiplayer ga, kan ik niet eens meer een spel hosten, alleen maar joinen. Vervolgens kies ik uit het rijtje: "NovaWorld". Maar dan kan ik niet eens op ''search'' klikken.
Conclusie: ik heb om te multiplayeren op internet de nieuwste patch nodig, maar diezelfde patch verneukt mijn hele DF zodat niets meer werkt! Alle cruciale opties zijn grijs en ik kan er niet op klikken.
WTF is dit!!!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.