De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
zo verschrikkelijk lelijk zijn die spellen.
tijdje geleden een keertje AvP gespeelt op de PS. ten eerste het is amper goed te spelen, vind met muis veel relaxter. en de graphics zijn om te huilen.
ook trouwens met games van ps naar pc. zoals metal gear. erg slechte graphics
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Iedereen zegt altijd dat spellen zoals MgS en die Fifa spellen zooooooo mooi zijn en lekker speelbaar,maar als je het beeld ziet......Tis om te
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zo gaat het nu weer. Wacht maar een paar maanden en kijk eens wat je dan voor een eyecandy voorgeschoteld krijgt
(Dit is trouwens altijd al zo geweest, met iedere console. Zelfs de NES, kijk alleen eens naar het verschil tussen "Soccer" en "Nintendo World Cup". De eerste NES spelletjes ontstegen dan ook nauwelijks het Space Invaders-niveau.)
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
UhDe eerste NES spelletjes ontstegen dan ook nauwelijks het Space Invaders-niveau
Verwijderd
De ps2 heefet meerdere proc''s, en moet opzich instaat zijn veel betere zooi te leveren dan een p3 450..Op zondag 22 april 2001 17:40 schreef YakuzA het volgende:
Geen wonder dat het op een p3 450 beter gaat, in de PS2 zat toch een 300 mhz proc dacht ik
en de processor is geoptimaliseerd voor 1 ding; kijk maar naar wat de PS1 met 33 Mhz kan; zie je dat je oude 486 doen?Op zondag 22 april 2001 19:23 schreef zuperkoetje het volgende:
[..]
De ps2 heefet meerdere proc''s, en moet opzich instaat zijn veel betere zooi te leveren dan een p3 450..
" Play the violent strings of my symphony "
Ik weet nog niet of ik een PS2 ga kopen; maar als spellen zoals MGS2 en FFX en XI PS2-only worden dan zeker wel
En als ze online spelen wint degene met UT op een pc toch altijd. De besturing is op een PC gewoon veel fijner.
Hoeft niet altijd zo te zijn...Op zondag 22 april 2001 17:07 schreef vinkie het volgende:
MGS was ieg mooier als op de playstation. En wat dacht je van mortal kombat 4?
Verwijderd
zoals al zeer bekend is kan je sommige spellen niet op een console spelen zonder toestenbord en muis.Op zondag 22 april 2001 17:07 schreef vinkie het volgende:
geen flame ofzo, maar ik vind zo ie zo alle consoles verschikkelijk zuigen.
zo verschrikkelijk lelijk zijn die spellen.
tijdje geleden een keertje AvP gespeelt op de PS. ten eerste het is amper goed te spelen, vind met muis veel relaxter. en de graphics zijn om te huilen.
Zo zijn UT en Q3A een ramp op de PS2, maar zijn Tekken Tag Tournament, Dead or Alive 2 en Streetfighter Ex3 gewoon mega bruut en dat zijn juist weer spellen die het rampzalig doen op de PC.
Consoles hebben een ander publiek dan PC bezitters. op Consoles die Beat-em-ups, shoot-em-ups, race games, RPG en elke arcadegame het goed.
Terwijl op de PC juist FPS, RTS, godgames, Simulation en net als consoles RPG en Racegames het goed.
Je zal Falcon 4 dus ook nooit op een console verwachten. UT en Q3A zijn gewoon geport naar de PS2 om publiek te trekken. Het zijn blockbusters op de PC geworden dus zal het altijd kopers trekken om een PS2 te halen.
NotOp zondag 22 april 2001 20:29 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd zo te zijn...
MGS was ieg mooier als op de playstation. En wat dacht je van mortal kombat 4?
met papier mache kun je alles maken!!
Altijd? Ok, jij koopt een PC voor 1200,- en ik een PS2. Kijken wie er de beste performance heeft?Op zaterdag 21 april 2001 19:31 schreef ShaiHulud het volgende:
UT is ook geen spel voor de een console, net zoals c&c, face it, de PC zal altijd betere prestaties leveren. ALTIJD!!!!!!!!!
slechte vergelijking. de pc is niet alleen maar een games machine...Op zondag 22 april 2001 23:38 schreef keldon het volgende:
[..]
Altijd? Ok, jij koopt een PC voor 1200,- en ik een PS2. Kijken wie er de beste performance heeft?