[BC3] UT op de PS2 ...barf!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik wil even mijn verbazing en teleurstelling uitkostuh over de -huidige stand van zaken v/d- PS2.

Gisteren speelde ik UT op de PS2: wat een kutzooi :r! Al mun hoge verwachtingen van deze computer werden in 1 klap weggevaagd..

- Voorbeeld: op een gegeven moment stond ik in een wat kleine kamer, draai ik me om naar 1 mannetje; begint het beeld al licht te haperen/stotteren..! Man, ik wist niet wat ik zag, zelfs op mun PIII450 met een MX''je gaat tie nog mooier! OOk de textures vond ik errug vaag.

- Ander voorbeeld: van een of ander F1 spel stond daar de demo te draaien. Je kon de pixels tellen van ieder ''schuin lijntje''! Echt helemaal niet strak; eerder een soort paintbrush-actie. Ook vond ik de framerate niet al te hoog liggen.

Vreemd hoor.. De graphs van DOA2 op de DC schijnen ook nog es beter te zijn dan die van DOA2: hardcore op de PS2.

Ik hou ut nog maar ff bij DC :P!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
de eerste generatie PS2 spellen zuigt (veel slechte pc ports zoals UT) maar de 2e generatie spellen met bv. MGS2 en GT3 wordt veel beter, let maar op :P

Verwijderd

UT is ook geen spel voor de een console, net zoals c&c, face it, de PC zal altijd betere prestaties leveren. ALTIJD!!!!!!!!!

Verwijderd

hmm ik heb DOA2 en Tekken Tag op een 4x3 meter scherm gespeeld en ik vond hem bruut mooi, maar UT en Q3A zijn geen console spellen. Niet zolang men geen keyboard en muis erbij leverd.

Verwijderd

kan je met die PS2 nu WEL online gamen???

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
geen flame ofzo, maar ik vind zo ie zo alle consoles verschikkelijk zuigen.

zo verschrikkelijk lelijk zijn die spellen.

tijdje geleden een keertje AvP gespeelt op de PS. ten eerste het is amper goed te spelen, vind met muis veel relaxter. en de graphics zijn om te huilen.
ook trouwens met games van ps naar pc. zoals metal gear. erg slechte graphics

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Geen wonder dat het op een p3 450 beter gaat, in de PS2 zat toch een 300 mhz proc dacht ik :?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• BC3 Victim
Playstation 1 dat is pas lelijk!!!!! :(
Iedereen zegt altijd dat spellen zoals MgS en die Fifa spellen zooooooo mooi zijn en lekker speelbaar,maar als je het beeld ziet......Tis om te :'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ridge Racer 5 schopt kont... 8-)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
De eerste PSX games waren ook superklote. Maar die daarna waren echt wel cool :)

Zo gaat het nu weer. Wacht maar een paar maanden en kijk eens wat je dan voor een eyecandy voorgeschoteld krijgt :)

(Dit is trouwens altijd al zo geweest, met iedere console. Zelfs de NES, kijk alleen eens naar het verschil tussen "Soccer" en "Nintendo World Cup". De eerste NES spelletjes ontstegen dan ook nauwelijks het Space Invaders-niveau.)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Wimo.
  • Laatst online: 23:15

Wimo.

Shake and Bake!

De eerste NES spelletjes ontstegen dan ook nauwelijks het Space Invaders-niveau
Uh :? en mario dan?

Verwijderd

Op zondag 22 april 2001 17:40 schreef YakuzA het volgende:
Geen wonder dat het op een p3 450 beter gaat, in de PS2 zat toch een 300 mhz proc dacht ik :?
De ps2 heefet meerdere proc''s, en moet opzich instaat zijn veel betere zooi te leveren dan een p3 450..

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zondag 22 april 2001 19:23 schreef zuperkoetje het volgende:

[..]

De ps2 heefet meerdere proc''s, en moet opzich instaat zijn veel betere zooi te leveren dan een p3 450..
en de processor is geoptimaliseerd voor 1 ding; kijk maar naar wat de PS1 met 33 Mhz kan; zie je dat je oude 486 doen?

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-10 20:56
de eerste Dreamcast games waren wel cool én mooi.. Sonic was vet, Soul calibur nog vetter.

" Play the violent strings of my symphony "

• Wouter
  • Niet online
schijnt dat het moeilijk is voor de PS2 te programmeren

Ik weet nog niet of ik een PS2 ga kopen; maar als spellen zoals MGS2 en FFX en XI PS2-only worden dan zeker wel :)

• BC3 Victim
Je moet geen appels met peren gaan vergelijken de PS2 is voor een andere doelgroep die andere soorten spellen spelen, UT is alleen gepoort om het spel nog verder uit te melken. En de PS2 kon wel een goede introductie titel gebruiken.

En als ze online spelen wint degene met UT op een pc toch altijd. De besturing is op een PC gewoon veel fijner.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-11 17:06
Op zondag 22 april 2001 17:07 schreef vinkie het volgende:

Hoeft niet altijd zo te zijn...
MGS was ieg mooier als op de playstation. En wat dacht je van mortal kombat 4?

Steam

Verwijderd

Op zondag 22 april 2001 17:07 schreef vinkie het volgende:
geen flame ofzo, maar ik vind zo ie zo alle consoles verschikkelijk zuigen.

zo verschrikkelijk lelijk zijn die spellen.

tijdje geleden een keertje AvP gespeelt op de PS. ten eerste het is amper goed te spelen, vind met muis veel relaxter. en de graphics zijn om te huilen.
zoals al zeer bekend is kan je sommige spellen niet op een console spelen zonder toestenbord en muis.
Zo zijn UT en Q3A een ramp op de PS2, maar zijn Tekken Tag Tournament, Dead or Alive 2 en Streetfighter Ex3 gewoon mega bruut en dat zijn juist weer spellen die het rampzalig doen op de PC.

Consoles hebben een ander publiek dan PC bezitters. op Consoles die Beat-em-ups, shoot-em-ups, race games, RPG en elke arcadegame het goed.
Terwijl op de PC juist FPS, RTS, godgames, Simulation en net als consoles RPG en Racegames het goed.

Je zal Falcon 4 dus ook nooit op een console verwachten. UT en Q3A zijn gewoon geport naar de PS2 om publiek te trekken. Het zijn blockbusters op de PC geworden dus zal het altijd kopers trekken om een PS2 te halen.

• Servowire
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Op zondag 22 april 2001 20:29 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Hoeft niet altijd zo te zijn...
MGS was ieg mooier als op de playstation. En wat dacht je van mortal kombat 4?
Not >:)

met papier mache kun je alles maken!!

• Ace
  • Laatst online: 30-10 00:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op zaterdag 21 april 2001 19:31 schreef ShaiHulud het volgende:
UT is ook geen spel voor de een console, net zoals c&c, face it, de PC zal altijd betere prestaties leveren. ALTIJD!!!!!!!!!
Altijd? Ok, jij koopt een PC voor 1200,- en ik een PS2. Kijken wie er de beste performance heeft?

• sharkzor
  • Laatst online: 12-11 14:19
Op zondag 22 april 2001 23:38 schreef keldon het volgende:

[..]

Altijd? Ok, jij koopt een PC voor 1200,- en ik een PS2. Kijken wie er de beste performance heeft?
slechte vergelijking. de pc is niet alleen maar een games machine...
Pagina: 1