De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik had toen ik begon met gamen(lees: doom/wolfenstein 3D) ook vaak moeite met de weg vinden.
Het komt met de tijd denk ik.
Verwijderd
Als ik 10 minuten een level speel dan weet ik hem al uit mijn hoofd.
Ja de health en armor niet. Guns wel
Na een tijdje ga je dingen herkennen en op een gegeven moment herken je alles
Dat is geen onzin, ik ervaar het gewoon en kan er niks aan doen (broodkruimeltjes- strooien-optie zit er niet in), vroeg me gewoon af of meer mensen ''t hebben.Op zaterdag 21 april 2001 18:10 schreef jordyb het volgende:
Wat is dit voor een onzin??
Als ik 10 minuten een level speel dan weet ik hem al uit mijn hoofd.
Ja de health en armor niet. Guns wel
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Hoe oefen jij dan een nieuw level??Op zaterdag 21 april 2001 18:16 schreef Kikkervisje het volgende:
[..]
Dat is geen onzin, ik ervaar het gewoon en kan er niks aan doen (broodkruimeltjes- strooien-optie zit er niet in), vroeg me gewoon af of meer mensen ''t hebben.
Meteen in volle servers op het net spelen??
Ik ga er gewoon ff alleen in en daarna tegen andere.
OOOOOOOW..... vandaar dat ook IK de weg wel eens kwijt raakOp zaterdag 21 april 2001 18:08 schreef kazuka het volgende:
Het is wetenschappelijk bewezen dat kikkersvisjes over ''t algemeen vaak de weg kwijt raken.....
Ik denk wel dat je antwoord krijgt..
Lees eerst ffOp zaterdag 21 april 2001 18:43 schreef Fakir het volgende:
Broodkruimels strooien???
dat gaf veel probs.
ten eerste ging ik in spec mode (TFC) de map verekken 10 sec voor de match ging ik terug me team in... en toen de base in gelopen en de vlag zoeken. en ongeveer het zelfde weer terug gelopen
toen had ik de vlag op de YARD (midden stuk) gegooit en een team member heeft de vlag gecapt want ik wist niet waar de capture point was...
en ik ken sommige maps nog steets niet
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Boeiend!Op zaterdag 21 april 2001 20:31 schreef Bass64 het volgende:
ik had een keer met een war moest ik op een map spelen die ik nog nooit gespeeld had
dat gaf veel probs.
ten eerste ging ik in spec mode (TFC) de map verekken 10 sec voor de match ging ik terug me team in... en toen de base in gelopen en de vlag zoeken. en ongeveer het zelfde weer terug gelopen
toen had ik de vlag op de YARD (midden stuk) gegooit en een team member heeft de vlag gecapt want ik wist niet waar de capture point was...
en ik ken sommige maps nog steets niet
Winning is the Only Goal!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Verwijderd
Vrouwen hebben minder ruimtelijk inzicht.Op zaterdag 21 april 2001 18:04 schreef Kikkervisje het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er meer mensen die in meer dan de helft van de UT levels volledig de weg kwijt raakt, met hier een gangetje, daar een trapje, vervolgens weer een liftje, nog een gangetje, weer een liftje, ik word er een beetjevan!
Verwijderd
Wat de neuk is TFC? The Flag CaptureOp zaterdag 21 april 2001 20:31 schreef Bass64 het volgende:
dat gaf veel probs.
ten eerste ging ik in spec mode (TFC) de map verekken 10 sec voor de match ging ik terug me team in... en toen de base in gelopen en de vlag zoeken. en ongeveer het zelfde weer... bla bla bla
ik ken alle deathmatch en bijna alle ctf levels uit m''n hoofd (heb het een half jaar lang minstes 5 uur per dag gespeeld
Verwijderd
nee eikel...ik denk dattie TEAM FORTRESS CLASSIC ofzo bedoelt...Op zondag 22 april 2001 13:40 schreef 007 het volgende:
[..]
Wat de neuk is TFC? The Flag Capture?
Verwijderd
Sorry hoer, ik dacht dat dit over UT ging! (No flame includedOp zondag 22 april 2001 14:10 schreef MrFreeman het volgende:
[..]
nee eikel...ik denk dattie TEAM FORTRESS CLASSIC ofzo bedoelt...
haha geen beetje rustig gaste over mijn replayOp zondag 22 april 2001 15:25 schreef 007 het volgende:
[..]
Sorry hoer, ik dacht dat dit over UT ging! (No flame included)
TFC is Team Fortress Classic is een mod voor HL. nu is er ook voor UT een UTF Unreal Tournement Fortress
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
hoer of hoor?Op zondag 22 april 2001 15:25 schreef 007 het volgende:
[..]
Sorry hoer, ik dacht dat dit over UT ging! (No flame included)
ik heb zowiezo echt GEEN richtingsgevoel, ik verdwaal nog op de plee (ok, da''s overdreven).
Maar daar heb ik dus tijdens het gamen OOK last van. Unreal Tournounament valt nog wel mee.
Counterstrike, of een ctf mod is nog veeeeeel erger
Verwijderd
Ik maak nooit foutenOp zondag 22 april 2001 15:44 schreef MrFreeman het volgende:
[..]
hoer of hoor?
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Ik lach me nog eens dood hier.. :):):):)
Verwijderd
/me ligt te rollen van het lachen
(sorry, no offense
en in dat ene ronde space-level in UT. stond ik opeens op die ring daar boven. WTF???
oh ja..ff om me heen kijken
This too shall pass
Ok ik geef toe.... soms donder ik naar beneden.... :):)
of krijg je een sniperkogel in je gezicht >:):P ipv je achterhoofdOp maandag 23 april 2001 09:35 schreef Tampie2000 het volgende:
facing worlds doe ik met de vlag achteruitlopend terwijl ik de tegenstanders afknal met m''n rocketlauncher.
Ok ik geef toe.... soms donder ik naar beneden.... :):)
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dat heb ik nog nooit meegemaakt.Op maandag 23 april 2001 09:43 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
of krijg je een sniperkogel in je gezicht >:):P ipv je achterhoofd
Verwijderd
Mijn vriendin en Quake3:
Kijkt ze omhoog, naar het plafond en beweegt ze de cursor vooruit; He, ik ga omlaag
Sommige dingen moet je gewoon aan de man overlaten
Voetbal is ook zo''n ding
Kikkervisje is dus of vrouw of gewoon een mietje
Want verdwalen in UT??
Verwijderd
Hans en grietje weet je nog??Op zaterdag 21 april 2001 18:43 schreef Fakir het volgende:
Broodkruimels strooien???
Of is dat te eng voor je???
Grrr...[b]
Kikkervisje is dus of vrouw of gewoon een mietje
Want verdwalen in UT??
Volg de bots uit jouw team, dan leer je het vanzelf.....
Ennuh, als je een tegenstander tegenkomt is dat natuurlijk geen probleem meer.....
Op zondag 22 april 2001 15:58 schreef wHiTeRaZoR het volgende:
[..]
ik heb zowiezo echt GEEN richtingsgevoel, ik verdwaal nog op de plee (ok, da''s overdreven).
[..]
Ligt eraan hoe groot je plee is.....
Owkee, ik weet ook wel dat ie meestal erug klein is.....
Maar als ik het voor het zeggen had mochten die plee''s weleens wat groter zijn....:)
Verwijderd
HAHAHAHAHA, hij verdwaalt in UT... HAHAHA
maar ja, ik moet bekennen dat ik nog niet eens de helft van al mijn levels ken. Doch, alle levels die er standaard op staan (zonder packs erbij) ken ik allemaal (DM weliswaar).
Gewoon een beetje rondhobbelen en orientatie puntjes onthouden, dan kom je er wel
IK blijf hier bij......Op zondag 29 april 2001 14:43 schreef DeRReWoP het volgende:
Gewoon gaan spelen met bots en de bots op het simpelste zetten......
Volg de bots uit jouw team, dan leer je het vanzelf.....
Ennuh, als je een tegenstander tegenkomt is dat natuurlijk geen probleem meer.....
Andere mogelijkheden
Verwijderd
Moet te doen zijn lijkt me.
Volgens mij zijn er ook wel een paar sites met die plattegronden van maps.
Zelfs bij levels die ik nog nooit gespeeld heb, heb ik vrij snel door hoe ze in elkaar steken.
Gewoon die map blijven spelen (zoek als het ff mogelijk is een server die alleen die map draait) en dan leer je de map zo kennen.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Ja en waar zit die verdomde redeemer nou daar?Op maandag 30 april 2001 14:50 schreef PsyFlux het volgende:
de moeilijkste blijft altijd nog DM Morbias, ik kan die liften nooit vinden
Op maandag 30 april 2001 14:50 schreef PsyFlux het volgende:
de moeilijkste blijft altijd nog DM Morbias, ik kan die liften nooit vinden
:):):) :P:P:P :):):)
Verwijderd
Jammer dat al die spaties er tussenuit geragt worden heOp dinsdag 01 mei 2001 15:53 schreef DeRReWoP het volgende:
[..]
:P:P:P
![]()
![]()
![]()
:):):) :P:P:P :):):)
:):):) ........ :P:P:P ............. :):):)
Nog steeds bezig puntjes te plaatsen?? Hij is nog niet helemaal goedammer dat al die spaties er tussenuit geragt worden he
Weet iemand trouwens een goede tutorial site voor het maken van UT maps? Kep al wel wat gezocht maar de tot nu toe geen gevonden
Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community
maargoed.. de rest van de maps niet zo extreem..
gewoon meer spelen, en niet zeuren
(eerst rondlopen in practise mode is erg handy)
Verwijderd
neuh, ik had ''m in 1x keer goed (preview is handig). Maar ik had ''m nog maar ff gequote, dat was mijn enigste editOp dinsdag 01 mei 2001 16:38 schreef Nappa het volgende:
Nog steeds bezig puntjes te plaatsen?? Hij is nog niet helemaal goed
En bij UnrealED zat toch een heel uitgebreide help?
Maarja, sinds de duke3d map editor heeft de ontwikkeling natuurlijk ook niet stil gestaan...
Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community
Hey, is nog niet eens zo''n slecht idee, want als je meteen de strategische punten en moves erop ze ten dan met je team deze doorspreekt en vervolgens in de praktijk oefent...
maar zonder gekheid, als je de weg kwijtraakt, gewoon veel spelen wil wel helpen. En het geheel proberen te overzien want heel veel ruimten komen weer in elkaar uit.
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Verwijderd
JUST FUCKIN'' PRACTICE:)
Wijsheid komt met de jaren,
geld trouwens ook.