[BC3] Tankwars / Bomb (dos spel, 1990)

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-02 16:45
Hoi Mensen,

kennen jullie het spelletje tankwars (versie 2.5)? (wellicht bekend als Bomb)? Dat waren nog n''s spellen, toen ik op de basisschool zate en 386 erbij toveren, tankwars erop, 10 players, 50 games, tankjes neerzetten en knallen... >:) Nou had ik het voordeel dat ik héél goed was, dus mij pakte ze niet zo snel, kon dus al snel nucleare bommen gaan kopen om hun af te maken... dat spel is echt een ''aanrader'' ... nou hoorde ik "tankwars is freeware, al een jaar of 6" ... kan iemand dit bevestigen? zoja, zou ik die tankwars 2.5 wel weer heel graag willen hebben.....
:)

• RedHat
dat waren de spellen van de 286 en 386 toendietijd !!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05:14

^^0nMe

Got Babana's?

haha, die tankwars is idd wreed spel >:)
jammer genoeg heb ik hem ook niet meer, kwijtgeraakt in een format...
Maar ik had hem van een gast die hem op cd had, ik moet hem eens een keer laten zoeken

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• RedHat
dat spel is zo lache

ik kocht altijd energy shild met Vicks Guide, en een paar 20 kilo nuke (7000) en een 5 mega nuke (10000) en dan....... :)

als iemand mij pakte was ik nooit meteen dood (alleen bij 5 meg nuke).... en pakte mijn 20 k nuke met een virbs guide, werd weer partij schelden (niet eerlijk) |:(

hehe... dar is nou echt een WREED spel !! (versie 2.5 dan, er is een andere versie vind ik mnaar sucken!!!! duitse is da)

Verwijderd

Klinkt wel fun :)
Hebbuh! ;)

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-11-2025
Dat was idd een wreed spel, maar heb het helaas niet meer. Scorch(ed earth) is een spel wat er op lijkt, maar omdat ik dat vroeger nooit gespeeld heb, haalt het het niet bij Bomb (zo kende ik het spel)
Veel plezier mee beleeft, vooral met het afschieten van men broertje *D
Zoeken op inet heeft me alleen klonen opgeleverd :'(

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Scorched Earth is lang niet zo koel als Bomb :)

• RedHat
Op zaterdag 21 april 2001 19:44 schreef Bigs het volgende:
Scorched Earth is lang niet zo koel als Bomb :)
ik kan um nu wel weer krijgen, had hem via google gevonden bij hem ff gedowned, ff op schijffie zetten een x want hier vind ie het met google niet :)

het is in ieder geval een ROX spel... ook lache... zo van "jij hebt mij dood gemaakt???" en heb je een beetje goede naam "uhhh sorry !!!! zo bedoelde ik het niet, laat me leven!" lol! Op school waren er types die hielden me te vriend, en types die me als eerste wouden doodmaken.. lastig als ik in''t midden stond, en 1 rechts en 1 links.... >:) maar daar had ik paar afschrikkertjes voor (5 meg nuke b.v.)...
na 50 Games te spelen (uurtje?) krijg je pas fun scores!!!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

damn, pass ff url ofzo hier, of msg me ff op icq, ik wil hem ook hebben

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Twilight Burn
  • Laatst online: 12-11-2025
IK OOK! (als je dat nog niet door had ;))

• RedHat
heb jullie 2 geadd, morgen krijg ikt ankwars weer binneh alsut goewd is !~!

Verwijderd

Redhat: ik wil ''m ook wel ! :)

• RedHat
Op zondag 22 april 2001 13:03 schreef Paestero het volgende:
Redhat: ik wil ''m ook wel ! :)
tomorrow of msiscihen vannacht :?

• Rody
  • Laatst online: 26-01 16:23
ik heb dat spel ook super veel gespeelt 8-)

heet dat spel niet scorch :?
zo staat dat bij mij op dat floppie
veel gespeeld om me 386, roelerende tijd!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Hey, ik heb inmiddels de 3.24 versie gevonden, als iemand nou ergens ruimte ofzo heeft waarna ik het kan uppen...
Btw, spel loopt wel heeeeeel erg snel op mijn duron, mijn processor moet op de een of andere manier wat langzamer gemaakt kunnen worden(hoe ironisch >:) Als je met keyboard bestuurt, dan is het niet te doen, met muis lukt het nog wel aardig, en een ronde kan binnen 3 sec zijn afgelopen :D

D3-Monk

• RedHat
Op zondag 22 april 2001 19:39 schreef OO0nMe het volgende:
Hey, ik heb inmiddels de 3.24 versie gevonden, als iemand nou ergens ruimte ofzo heeft waarna ik het kan uppen...
Btw, spel loopt wel heeeeeel erg snel op mijn duron, mijn processor moet op de een of andere manier wat langzamer gemaakt kunnen worden(hoe ironisch >:) Als je met keyboard bestuurt, dan is het niet te doen, met muis lukt het nog wel aardig, en een ronde kan binnen 3 sec zijn afgelopen :D
nee Tankwars 2.5 is dat niet zo (tenminste niet op 500 mhz)

:) 2.5 roels

• RedHat
Op zondag 22 april 2001 14:21 schreef vinkie het volgende:
ik heb dat spel ook super veel gespeelt 8-)

heet dat spel niet scorch :?
zo staat dat bij mij op dat floppie
veel gespeeld om me 386, roelerende tijd!
http://www.fantasygamenight.com/WISL/Results/Division%20A/MonterreyScorch.htm

is weer wat anders

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Damn, kan je me die 2.5 versie dan nog geven, dan kan ik eindelijk eens zien hoe scheel/goed die cpu''s schieten.

D3-Monk

Verwijderd

hmm pass hem ook maar naar mij toe als je wilt. e-mail en ICQ is makkelijk te vinden :)
Pagina: 1