[BC3] B&W hoe nu verder?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik ben dus nu in het tweede land. En khazar loopt te zeuren dat ik lethys villagers over moet nemen. dat heb ik al een paar keer geprobeerd, maar t lukt me niet. ik heb ook al geprobeerd al zijn ventjes weg te gooien, maar dat heeft ook al niet zoveel effect. Als ik mijn aap er heen stuur, dan komt er een wolf van lethys, en na battle is mijn apie of dood of erg zwak.
en soms komt lethys zelf ook nog ff, en die roostert mijn apie met lightning? help...hoe moet ik verder?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
[topic=158833]

Black & White Boards

Komop eh dit is zooo makkelijk te vinden ..

PC Specs

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2025
Zijn al tig posts over maar ik zal er toch maar even een paar woorden aan vuil maken...

leer je apie spreuken door hem iets voor te doen terwijl hij de learning leash om heeft en je moet geduld hebben en niet alles direct willen, geniet nu nog maar van 2 want land 3 is k***e (3de dorp :( )

oja, je kan natuurlijk stenen gooien naar die dorpen en zelf wat spreuken casten om meer belief te krijgen

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-02 21:41

yGiDoRp

Sawasdee

Gaaf, mijn B&W die ik uit Engeland geimporteerd heb is aangekomen :)

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zit in level 4, die is pas kut! De vuurballen vliegen je om de oren, en het stormt ook nog. Je krijgt niet eens de tijd om de boel op te bouwen, omdat je dan alleen maar weer alles kapot laat maken door dat kutweer :(
Dan is level 3 nog leuk, dat meen ik echt, want daar leer je heel veel om mee te kunnen onlinen :P