De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zijn al tig posts over maar ik zal er toch maar even een paar woorden aan vuil maken...
leer je apie spreuken door hem iets voor te doen terwijl hij de learning leash om heeft en je moet geduld hebben en niet alles direct willen, geniet nu nog maar van 2 want land 3 is k***e (3de dorp
)
oja, je kan natuurlijk stenen gooien naar die dorpen en zelf wat spreuken casten om meer belief te krijgen
leer je apie spreuken door hem iets voor te doen terwijl hij de learning leash om heeft en je moet geduld hebben en niet alles direct willen, geniet nu nog maar van 2 want land 3 is k***e (3de dorp
oja, je kan natuurlijk stenen gooien naar die dorpen en zelf wat spreuken casten om meer belief te krijgen
Ik zit in level 4, die is pas kut! De vuurballen vliegen je om de oren, en het stormt ook nog. Je krijgt niet eens de tijd om de boel op te bouwen, omdat je dan alleen maar weer alles kapot laat maken door dat kutweer 
Dan is level 3 nog leuk, dat meen ik echt, want daar leer je heel veel om mee te kunnen onlinen
Dan is level 3 nog leuk, dat meen ik echt, want daar leer je heel veel om mee te kunnen onlinen