De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
spielerij=German
gathering=English
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
And u always puke
Luister je bent nieuw hier. Als je engels wilt forummen ga je maar naar een internationaal forum, oké?Op zaterdag 21 april 2001 07:19 schreef Extricator het volgende:
forum policy?
spielerij=German
gathering=English
En ga niet staan mierenneuken want als je graag snel weer weg wilt moet je vooral zo door gaan!
[topic=165205]
Je hebt wel een grote smoel voor een nieuwe gebruiker en ja daar moet ik inderdaad vanOp zaterdag 21 april 2001 07:22 schreef Extricator het volgende:
tweakers.nl=geregistreerd voor toekomstig gebruik
And u always pukeon new users?
En ik
En ik zit hier nu te flamen en kap er ook mee omdat anders ik ook een waarschuwing krijg!
Why register for a board with a language you don''t understand.. I don''t mind speaking english but apparently some people do..
My game :
System Shock 2
Awesome storyline, lots of levels and puzzles, gameplay is good but could be better with nowadays engines and the grafix are fine
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Wat is er eigenlijk zo leuk aan engels praten?
Maargoed... systemshock is ook erg cool jah... oh sorry.. KOUD!
ROTFLOp zaterdag 21 april 2001 08:39 schreef Extricator2 het volgende:
t
(sorry.. mag ik nu ook al geen belgish praten hier???
oh fuck (=neuk)... nu zeg ik peop.. kan niet he! stoute extricator toch!
[edit]potverdorie[edit]