Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Echt waar! 
Tis een beejte Vampire achtig, alleen met een veel snellere engine, maar het is helaas een stuk minder sfeervol. Hij speelt wel veel lekkerder. Weet iemand trouwens waar ik nog vampire kan kopen?
Tis een beejte Vampire achtig, alleen met een veel snellere engine, maar het is helaas een stuk minder sfeervol. Hij speelt wel veel lekkerder. Weet iemand trouwens waar ik nog vampire kan kopen?
Verwijderd
Mijn broer heeft van de week een PS2 gekocht + Summoner + Ridge Racer 5 + Tekken 4 en een F1 spel. En daar ga ik in de meivakantie heen dus ik zal ''m es checken.
Ehm nog niet nee maar als de ps2 hier goed werkt online kan het wel...
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Whoa Tekken 4? Heeft jouw broer een tijdmachine ofzo waarmee hij naar de toekomst is gegaan en Tekken 4 heeft opgehaald? Kewl, ik wil d''r wel een kopietje van hebbenOp zaterdag 21 april 2001 15:42 schreef 007 het volgende:
Mijn broer heeft van de week een PS2 gekocht + Summoner + Ridge Racer 5 + Tekken 4 en een F1 spel. En daar ga ik in de meivakantie heen dus ik zal ''m es checken.
Verwijderd
Sorry ik kon het niet laten, LOLOp zondag 22 april 2001 12:53 schreef deviln het volgende:
[..]
Whoa Tekken 4? Heeft jouw broer een tijdmachine ofzo waarmee hij naar de toekomst is gegaan en Tekken 4 heeft opgehaald? Kewl, ik wil d''r wel een kopietje van hebben
ontzettend onzinnig maar wel lolOp donderdag 14 maart 2002 19:28 schreef pr0t0type het volgende:
[..]
Sorry ik kon het niet laten, LOL
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Eh, juist 
Dit topic gooien we terug in die stoffige ouwe doos
Dit topic gooien we terug in die stoffige ouwe doos
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()