[BC3] Quake 3 Grappling hook hoe??

Pagina: 1
Acties:

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 13:52

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Heej all,

Ik speel nu net quake 3 en als ik op internet ga spelen doe al die irri ventjes als ze van het platform donderen een truuk zodat er een soort stroom straal uit hun geweer komt, en dat trekt ze weer omhoog. Ze noemen dit de grappling hook.

Welke DIE-HARD Quaker weet dit? :7
En wil mij is even uitleggen hoe ik dat doe :?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Weet niemand het of slapen jullie al?? LOL :)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Slapen doe ik niet, maar zou wel willen weten hoe dat werkt. :P

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 19:35

koornee

3!

he ook al een hook in q3. die van q2 die roeleerde. \
kijk eens op quake3world.com ofzo. misschien staat het daarop.

edit:
ff leesbar gemaakt

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Ja slapen is voor mietjezzzzzzzzzzzzz :Z

Maar ik ga ff kijken op die site terwijl ik ZEKER weet dat er tweakers zijn die dit weten :)

Verwijderd

/bind h +button5

(met h hook hje nu)

maar verschillende mod''s zorgen voor verschillende commands.

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10 12:25
Start maar eens een map op met cheats ( ''/devmap [mapnaam]'' in de console), en tiep dan ''/give grappling hook'' in de console. Et voila, daar hebt ge de in Q3 ongebruikte Grappling Hook (de model van de hook heeft niet eens een echte skin). Je kunt ook als je een map maakt zelf een Grappling Hook erin zetten.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Heej thanks!
Ik ga het ff uitproberen maar het is toch wel zo dat hij alleen in sommige mappen werkt. Zoals jij zei, alleen in mappen met cheats. Je kan zeker als je op internet speelt niet zien wanneer je em nou wel kan gebruiken of niet. Want anders weet ik niet zeker of de code nou wel goedgetikt is als hij het niet doet. Maar ik ga et ff proberen!! :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
in multiplayer staan cheats (zo goed als) nooit enabled....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10 12:25
Op zaterdag 21 april 2001 13:45 schreef Spike5000 het volgende:
in multiplayer staan cheats (zo goed als) nooit enabled....
Idd. Zou dat namelijk wel zo zijn, dan zou je gewoon godmode en dergelijken kunnen aanzetten, en dan is het hele spel vern**kt.

Verwijderd

het zou ook wel weer grappig zijn.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zaterdag 21 april 2001 16:43 schreef deviln het volgende:

[..]

Idd. Zou dat namelijk wel zo zijn, dan zou je gewoon godmode en dergelijken kunnen aanzetten, en dan is het hele spel vern**kt.
Ik ben al eens op een cheat server geweest.... echt vreselijk saaaaaaaai... met zn 20en gewoon op elkaar inhakken met BFGs zonder dat er ook maar 1 iemand dood gaat.... :Z:Z:Z:Z:Z:Z

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op de servers waar ik kom staat de hook altijd UIT :)

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Ja, aan de ene kant is het wel nep die hook. Maar als ik zo hook game heb zijn er echt geen cheats hoor, gewoon helemaal normaal alleen wel dat je die hook heb als je ergens afflikkert.
Maar goed, ik gaat is ff zo''n hooking game opzoeken en ff lekka hookuh :9

Pagina: 1