[BC3] Tribes 2 online bestellen

Pagina: 1
Acties:

• Sanjuro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-11 13:15
Ik heb Tribes 2 gezien en het is een erg gaaf spel. Dus wil ik het graag nu hebben en niet wachten tot de winkels het hier eindelijk hebben.

Dus mijn vraag: Waar kan ik hem online bestellen? En hoe weet ik zeker dat ik geen doos met aardappelen krijg? Wat zijn jullie (slechte en goede) ervaringen met dit soort bedrijven?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

www.cd-express.nl

Snel, simpel, goedkoop en betrouwbaar... simpel :)

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-11 14:12
www.bartmm.nl

heb ik iig goede ervaringen mee.

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-10 00:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op vrijdag 20 april 2001 22:36 schreef Sanjuro het volgende:
Ik heb Tribes 2 gezien en het is een erg gaaf spel. Dus wil ik het graag nu hebben en niet wachten tot de winkels het hier eindelijk hebben.
Kweenie waar je woont maar als het goed is, is Tribes al minimaal een week in heel Nederland verkrijgbaar.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Breek me de bek niet open over dat spel :)

Ach misschien kick ik te veel op realisme.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Sanjuro
Op zaterdag 21 april 2001 03:19 schreef keldon het volgende:

[..]

Kweenie waar je woont maar als het goed is, is Tribes al minimaal een week in heel Nederland verkrijgbaar.
Waar dan? En waar kan ik hem nog in het plastic krijgen? Want bij winkels als Dixons en Free Record Shop (als ze hem al hebben) halen ze die dingen altijd uit het plastic en dan hoeft het van mij niet meer.

(Ik ga geen 100 gulden uitgeven om er dan achter te komen dat mijn CD key al in use is.)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:19
ik heb hem bij dynabyte utrecht gehaald. die gasten hebben een best wel aardig grote collectie spellen.
serious sam hebben ze er ook al (ruled!)

• Sanjuro
Zat de doos nog in het orginele plastic?

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op zaterdag 21 april 2001 11:56 schreef Sanjuro het volgende:
Zat de doos nog in het orginele plastic?
Ik heb hem bij Max gehaald, doos zat niet in plastic (kan me eik geen game herinneren die dat wel zat). Maar volgens mij mag je toch nergens games terugbrengen hier in .nl dus waarom dan moeilijk doen over je cd-key die gestolen zou zijn?

Beetje para, vind je niet?

• Sanjuro
Het gaat niet om mensen die de rotzooi terugbrengen, maar om de mensen die het uitpakken.

Ik weet dat bij de Van Leest de spellen in het centrale magazijn uitgepakt worden, door mensen van een jaar of 18... En een CD-Key is zo overgeschreven.

Maar als jij niet 100 gulden willen weggooien para vindt, dat mag, we leven in een vrij land.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

De spellen die je bij CD-Express besteld (Dynabyte) zitten altijd in plastic geseald ;).

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op zaterdag 21 april 2001 12:12 schreef Sanjuro het volgende:
Het gaat niet om mensen die de rotzooi terugbrengen, maar om de mensen die het uitpakken.

Ik weet dat bij de Van Leest de spellen in het centrale magazijn uitgepakt worden, door mensen van een jaar of 18... En een CD-Key is zo overgeschreven.

Maar als jij niet 100 gulden willen weggooien para vindt, dat mag, we leven in een vrij land.
Ja, als je zo gaat beginnen. Misschien schrijven de mensen die het spel inpakken de key wel over. Doe toch niet zo moeilijk :)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:19
bij dynabyte is alles 2x ingesealed. blijft je doos tenminste ook een beetje mooi.
Pagina: 1