Toon posts:

[BC3] Black & White Vs. Tamagotschi :?

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er overna te denken om ook B&W te kopen, maar als ik er hier over lees krijg ik de indruk dat het een soort geevolutioneerde Tamagotschi is :?

Kan iemand me ook vertellen of dat zo is of dat het erg anders is.. ?
Want het interesseert me nl. niet echt als je zo''n dier op vaste tijden eten moeten geven omdat ie anders doodgaat ofzo..

Please enlighten me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Populaus [of zo iets :P] met iets tamagotschi achtigs ;)
is wel leuk vindt ik, gewoon dorpje opbouwen en dat dier helpt je er mee [als je maar niet die domme tijger hebt, dat ding weet nog niet eens hoe hij moet eten en schijten :P, zoals ik heb ondervonden >:)]

Ik speel het ongeveer 1 uurtje perdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-10 15:20

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Legale versie kopen :)? In zeer goede staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
:P Jullie B&W haters kunnen perfectie niet herkennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 20 april 2001 22:20 schreef IceStorm het volgende:
Legale versie kopen :)? In zeer goede staat.
Ehm, ben je em nu al zat? :P;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op vrijdag 20 april 2001 22:23 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Ehm, ben je em nu al zat? :P;)
Ja, het is gewoon simpelweg niet mijn spel :).. Ik hoor het wel als je hem wilt.

Het is wel een gaaf spel hoor... alleen net niet wat ik ervan verwacht had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 20 april 2001 22:25 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ja, het is gewoon simpelweg niet mijn spel :).. Ik hoor het wel als je hem wilt.

Het is wel een gaaf spel hoor... alleen net niet wat ik ervan verwacht had ;)
Ik wil hier nog wat meer reacties.. :)

Als het teveel Tamagotschi achtig is hoef ik em ook niet.. m''n broertje had ook een keer zo''n spel voor op de PC.. alleen ze gingen constant dood, ik was vaker bezig begrafenissen te regelen dan het spel ook echt te spelen :+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Hehe... Nee B&W is een lastig uit te leggen spel.. Je bent een God en het is ook een redelijk god game. Je hebt echter ook een wezentje dat je kan opvoeden en dat echt krachtig kan wroden en jou verder kan helpen.
Zeker geen Tamagotchi iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Nope je kan alles zelf doen en de creature als leerling :)
zoiets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah.. :)

Maarrehm wat is het DOEL van het spel? Want ik lees er vanalles over maar iedereen zegt altijd dat je er kan van maken wat je wilt, goed en slecht, maar dan kun je dus eigenlijk alles uitspoken wat je maar wil.. en zit er niet echt een verhaallijn in.. of een bepaald doel?

edit:
:) Ik bedoel dus dat als je je complete eigen volk afslacht je daar geen ''straf'' ofzo voor krijgt, of dat je minder kunt bereiken.. dat beest wat je opvoed word dan alleen maar slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk anders ff op een spellensite.
www.gamespot.co.uk
[url="http://www.powerweb..nl"]www.powerweb..nl[/url]
www.pczone.nl
www.gamez.nl
enz...
enz...
enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Op vrijdag 20 april 2001 22:31 schreef Pacific_Ocean het volgende:

:) Ik bedoel dus dat als je je complete eigen volk afslacht je daar geen ''straf'' ofzo voor krijgt, of dat je minder kunt bereiken.. dat beest wat je opvoed word dan alleen maar slecht?
Juist! Maar je moet zelf weten of je het koopt ;)

Je krijg dus geen straf of zo, je kunt even veel bereiken, alleen je beest word meer evil. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. RiPsaw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De eerste die durft te beweren dat een tamagotschi AI (voor de belgen onderons: kunstmatige intelligentie) heeft kom ik persoonlijk even het tandvlees masseren met een heet strijkijzer. De AI van B&W is ronduit fantastisch. Ik kan niet zeggen perfect, maar het is een AI die in spellen nog nooit op deze manier te zien is geweest. Dus als je iets zoekt met AI, ga dan voor B&W....

....tenzij je iets van je eigen IQ zoekt misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 20 april 2001 23:44 schreef Dr. RiPsaw het volgende:
De eerste die durft te beweren dat een tamagotschi AI (voor de belgen onderons: kunstmatige intelligentie) heeft kom ik persoonlijk even het tandvlees masseren met een heet strijkijzer. De AI van B&W is ronduit fantastisch. Ik kan niet zeggen perfect, maar het is een AI die in spellen nog nooit op deze manier te zien is geweest. Dus als je iets zoekt met AI, ga dan voor B&W....

Ahem :? Doe ff normaal zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Heeft B&W AI dan? Ik heb het nog niet kunnen ontdekken~ >:)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Black and White gaat niet om je wezen, het gaat om het geloof dat je krijgt van je dorpjes, en de mensen die er wonen.
Als je slecht bent, durven ze geen ander te aanbidden, als je goed bent doen de dorpelingen meer voor je, en bidden ze gewillig voor je.
Als je goed gaat spelen het je een moeilijkere game, omdat je meer onderhoud hebt.
Maargoed...
Het gaat dus om het geloof. Met dat geloof (nummeriek uitgedrukt) kun je dorpen veroveren, en je invloeds sfeer groter maken, je kunt geen wonderen verichten buiten je invloeds sfeer. De andere god ook niet. Je wezen echter wel! Daarmee moet je dan vechten tegen andere wezens, om te kunnen veroveren, en je kunt er andere dorpen met verassen door ze hout en voedsel te laten geven (door je wezen). Als je dan dat dorp hebt, is je invloeds sfeer veel groter, en die van je vijand veel kleiner. Totdat iemand nix meer overheeft, dan is dat level uit.

Het is gewoon een cool spel. Zeker kopen als je er tijd voor hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:56

Theeboon

theebonen bestaan!

B&W is eigenlijk 2 spellen: Tamagotchi (een geavanceerde versie daarvan dan) en Populous. Deze 2 zijn dan kruislings gekoppeld.

"I sit in my room and imagine the future."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Ik vind het gedoe met die dorpelingen enzo echt goed gedaan alleen wat heeft dat beest er nou mee te maken? Het lijkt echt wel tamagotsci met dat beest.. die mag van mij wel weg.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:?
Dat beest is best wel belangrijk, hoor! Goed, in het begin kan hij nog niet zo veel, maar dat heb je zelf in de hand. Verderop in het spel is hij wijzer geworden (en groter >:)) en kan hij zaken van je over nemen, akkers water geven of zo. En ik zelf vind die gevechten met andere wezens wel :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 17:14
Ik heb het diepere nut van dat beest nog niet echt door hoor, hij is alleen maar lastig!

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In level 2 had ik mijn tijger vastgeketend bij een dorpje. Nu wilde mijn tijger lief zijn en ging hij streetdancen, was best wel cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:27
IceStorm probeert gewoon van z''n NL versie af te komen, hihi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 21 april 2001 15:38 schreef slacid het volgende:
In level 2 had ik mijn tijger vastgeketend bij een dorpje. Nu wilde mijn tijger lief zijn en ging hij streetdancen, was best wel cool
Hahahahah :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B&W ..sjah....bij een tamagotschi kun je amper sadistje spelen...in tegenstelling tot B&W >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B&W = roel voor 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiko
  • Laatst online: 16:29
een tamagotschi AI (voor de belgen onderons: kunstmatige intelligentie
Racist !

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee nationalist
zelfde ras weetjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op zaterdag 21 april 2001 15:52 schreef G1itch het volgende:
IceStorm probeert gewoon van z''n NL versie af te komen, hihi.
Ik probeer van een spel af te komen wat mij niet meer genoeg kan boeien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 22 april 2001 22:12 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ik probeer van een spel af te komen wat mij niet meer genoeg kan boeien ;)
Eej, Icestorm, check je mail eens ;)
(is wel onder andere naam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03:50

spok9

Groen...

Het verschil met een tamagotchi:
met mensen gooien >:),
mensen frituren >:),
Creature is af en toe nog een beetje slim :)

en oh ja, B&W RULES!

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
B&W is niet tof...
het is snel saai:Z
Het is maar heel even leuk om met al die mannetjes en dat beestje te klieren, en de interface (het gedraai met de muis bedoel ik:9) is ook maar tijdelijk leuk.
Er is alleen maar aan de AI en andere snufjes gedacht en totaal niet aan de GAMEPLAY :r verder heb ik het niet zo op spellen zonder een doel en/of einde:(
Maar de ged8te er 8er is wel vooruitstrevend, en daar houd ik van:)

Maar conclusie, niet kopen!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
B&W = hard ploeteren om je mensen in leven te houden en een beetje goed te worden waardoor je het nogal zweterig kan krijgen omdat je 9467 dingen tegelijk moet doen.

of B&W = lekker sochtends je pc aanzetten, naar school gaan (of werk) en dan als je terugkomt weer eens kijken of je creature goed heeft gedaan (mensen gegeten enzo)

oftwel, als je goed wil zijn is het een hectisch spel, en als je slecht bent is het wel rustgevend en heeft het sarcastische humor..

en het is idd een tamakotsie :) (als je em strandballen voert :P)
(spelling goed?)

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op donderdag 10 mei 2001 22:18 schreef answer_man het volgende:
...
en het is idd een tamakotsie :) (als je em strandballen voert :P)
(spelling goed?)
Of z''n eigen poep >:) :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1