[BC3] Beste mouse voor UT?????

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Topicstarter
Het gaat er vooral om met welke mouse sens. je nu speelt. Als je gewend bent met een lage sens. te spelen (dus relatief veel afstand moet afleggen om de crosshair te verplaatsen) dan zou ik zeker geen optical nemen. Als je een hoge sens gewend bent, dus de muis niet zo snel hoeft te bewegen, lijkt me een optical zeker wel goed. Hoef je tenminste niet steeds je balletje enzo schoon te maken.

Ik heb zelf een niet zo gevoelige muis, dus ik kan niet overweg met een optical. (heb m''n cordless mouseman optical afgelopen week teruggebracht naar de winkel)

Aankomend weekend ga ik de boomslang halen. Hopelijk is dat wat.

Ik heb nu ongeveer een jaar tevreden een Cordless Mouseman wheel gehad, alleen hangt m''n linkermuisknop een beetje los. Dus ik ben aan vervanging toe ;)

Verwijderd

Op maandag 23 april 2001 15:28 schreef frenkpie het volgende:
Ik ben een echte hardcore gamer...30 e geworden op clanbase met 1on1 DM international en mijn oude clan (ENM) stond op de 3e plaats van de NL DM ladder
Congrats & Nuff Respect !

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Topicstarter
Op maandag 23 april 2001 13:46 schreef ImaStar het volgende:
[..]

Ik heb helemaal geen problemen met de
Trouwens, een echt goede UT-gamer maakt geen razendsnelle bewegingen. It''s all about anticipating, baby *D. Als je als een gek staat te draaien, raak je toch niks.
Ehh, ik weet neit waar je die onzin vandaan haalt, maar als je met je muis snelle bewegingen moet maken draai je minder snel om je heen, dan als je minder snelle bewegen hoeft te maken.

Bij een beweging van dezelfde snelheid/afstand draai je namelijk sneller op je heen bij een hoge mouse sens.!

En dat je niks kan raken bij snelle beweging ligt aan jezelf :P Dan kan je de druk niet aan.

edit:

Oh ja over dat anticipating, dat zal wel gaan over CS ofzo. Hij vroeg om een advies voor UT, en dan gaat dat zeker niet op.

Verwijderd

Op zondag 22 april 2001 21:00 schreef TAG_Speedy het volgende:

[..]

LOL, wil je wel is zien met zo''n i-feel mouse ;)

imho, de Boomslang 2000 als muis. Ik vind em echt de beste die ik heb gehad, super ding.
En mensen die zeggen dat het tussen de oren zit, sure ... speel er is een tijd mee en kom dan weer terug voor je zo dingen de grond in trapt.
Ik zeg niet dat een BS voor iedereen geschikt is, maar tis wel een zeer fijn game muisje (voor internetten zweer ik bij mijn Logitech Cordless)
Om het simpel te zeggen ik heb hem enkele dagen zelf gehad en na een paar dagen was het nog steeds een ramp...Het speelde voor mij voor geen meter.
voor mij moet een muis makkelijk toegangkelijk zijn en niet dat je 2 weken moet klieren om er een beetje mee te kunnen gamen. Dan nog iedereen moet met elke mogelijke muis kunnen werken dus zeggen dat die niet voor iedereen is geschikt is bull, maar iedereen heeft een muis die hij lekker in de hand vindt liggen.

Ik zou zeggen probeer ze eerst uit om te kijken of hij lekker in de hand ligt. Dat is het belangrijkste.

Verwijderd

Op maandag 23 april 2001 17:16 schreef Nibbles het volgende:

Ehh, ik weet neit waar je die onzin vandaan haalt, maar als je met je muis snelle bewegingen moet maken draai je minder snel om je heen, dan als je minder snelle bewegen hoeft te maken.
Ik haal het nergens vandaan ... en het is geen onzin. Ik zou eerst maar eens goed kijken naar je (on)zinsopbouw want ik begreep er even geen f*#k van. "dan als" = "dan wanneer" en "moet maken / hoeft te maken = maakt"

Het ging erom dat iemand vond dat bij abrupte bewegingen de optical heel shokkerig werd of niet reageerde en vervolgens naar de grond stond te staren. Dit heeft dus geen f*uck met de instelling van je sensitivity te maken maar meer met de refresh-rate of leesnelheid van je muis. Het kan echter wel zo zijn dat het meer optreedt bij een hoge sensitivity. Dit kan eventueel verholpen worden door mouse-smoothing te gebruiken.
Bij een beweging van dezelfde snelheid/afstand draai je namelijk sneller op je heen bij een hoge mouse sens.!
Ja ja. Iedereen weet nu wel dat jij begrijpt wat sensitivity betekent. Jij kleine genie :+ Pff... |:(
En dat je niks kan raken bij snelle beweging ligt aan jezelf :P Dan kan je de druk niet aan. Oh ja over dat anticipating, dat zal wel gaan over CS ofzo. Hij vroeg om een advies voor UT, en dan gaat dat zeker niet op.
Aha, jij bent dus zo''n mafkees die in het midden van de map als een gek om zich heen staat te schieten. En dan klagen over de ping, he? Die abrupte bewegingen die jij maakt zijn stuipjes ... :+

Laten we het maar eens uittesten, effe kijken of je nog zulke praatjes hebt wanneer ik in UT met mn rocketlauncher achter je aankom. :P
Ik post vannavond wel even mn ICQ nummer ... kunnen we afspreken in UT :) O ja als dat te lang duurt, ga dan even naar IRC #kf.

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Topicstarter
Op maandag 23 april 2001 18:01 schreef ImaStar het volgende:

[..]

Ik haal het nergens vandaan ... en het is geen onzin. Ik zou eerst maar eens goed kijken naar je (on)zinsopbouw want ik begreep er even geen f*#k van. "dan als" = "dan wanneer" en "moet maken / hoeft te maken = maakt"
Vergeef mijn Nederlands :o
Het ging erom dat iemand vond dat bij abrupte bewegingen de optical heel shokkerig werd of niet reageerde en vervolgens naar de grond stond te staren. Dit heeft dus geen f*uck met de instelling van je sensitivity te maken maar meer met de refresh-rate of leesnelheid van je muis. Het kan echter wel zo zijn dat het meer optreedt bij een hoge sensitivity. Dit kan eventueel verholpen worden door mouse-smoothing te gebruiken.
Hier heb je idd veel last van als je een lage sensitivity gebruikt. bij een hoge zal het je niet zo tot last zijn. Je zegt nu precies wat ik zeg.
[..]

Ja ja. Iedereen weet nu wel dat jij begrijpt wat sensitivity betekent. Jij kleine genie :+ Pff... |:(
Je hoeft geen tegenaanval in te zetten als ik je ergens op wijs wat niet klopt, of als ik iets uit leg.
[..]

Aha, jij bent dus zo''n mafkees die in het midden van de map als een gek om zich heen staat te schieten. En dan klagen over de ping, he? Die abrupte bewegingen die jij maakt zijn stuipjes ... :+
Ik weet niet wat jij vooral speelt, DM, CTF, DOM, of wat dan ook. Maar je zal altijd situaties tegenkomen dat je snel moet reageren, en dan merk je de refreshrate van je muis dus echt wel.
Laten we het maar eens uittesten, effe kijken of je nog zulke praatjes hebt wanneer ik in UT met mn rocketlauncher achter je aankom. :P
Ik post vannavond wel even mn ICQ nummer ... kunnen we afspreken in UT :) O ja als dat te lang duurt, ga dan even naar IRC #kf.
Als je me met UT inmaakt, betekent het dan dat je gelijk hebt over die muis eigenschappen? :Z

Maar goed, ik zal wel even langs komen.

edit:

Ehh, welke IRC server moet ik hebben voor #kf ? Niemand kende je daar op Quakenet :P

Verwijderd

Kheb een mooie blauwe (:9~) Logitech MouseMan Wheel Optical, en daar frag ik alles mee aan gort. Hasn''t failed me yet :)

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
In den beginne: Microsoft Explorer, vond ik erg fijn in Windows maar niet zo goed in Q3.
Daarna: Logitech Wingman Gamingmouse, niet fijn in Windows maar goed in Q3.
Nu: Razer2K, toch best fijn in Windows en super in Q3.

Die-hard Brexiteer

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-11 10:58
Ik zou zeggen probeer ze eerst uit om te kijken of hij lekker in de hand ligt. Dat is het belangrijkste.
Jah, dat is wel een goeie ... tis wel een ander soort muis kwa vorm als normaal, dus ff een LAN meepikken en uitproberen :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Op maandag 23 april 2001 21:20 schreef Nibbles het volgende:

quote: Dit heeft dus geen f*uck met de instelling van je sensitivity te maken

Hier heb je idd veel last van als je een lage sensitivity gebruikt. bij een hoge zal het je niet zo tot last zijn. Je zegt nu precies wat ik zeg.
Ik wordt hier zo moe van ... Als je nou nog eens goed kijkt naar wat jij geschreven hebt en wat ik geschreven heb, dan zul je zien dat jij precies het tegenovergestelde zegt.
edit:

Ehh, welke IRC server moet ik hebben voor #kf ? Niemand kende je daar op Quakenet :P
Ach shit. Ik bedoelde Barrysworld.

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Ik heb een logitech mouseman optical en een razor boomslang 2000. In het begin was het zeker wennen, maar als ik nu weer met die optical speel dan vind ik die gewoon traag, terwijl ik die ontzettend snel vond reageren toen ik nog boomslangloos was. Kortom als je eenmaal aan de boomslang zit, kan je niet meer zonder. Althans dit was voor mij (en een paar vrienden van me) het geval. Misschien dat voor jou een hele andere muis je-van-het is. Helaas weet je het niet totdat je er een tijdje meegespeeld hebt. Dus ik zou zeggen informeer bij bekenden en speel eens met hun muis.

Fakir

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Uh nog een misverstand, de meeste topspelers spelen juist met lage muissnelheid, het klinkt tegenstrijdig maar het is waar.

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Topicstarter
Op dinsdag 24 april 2001 11:26 schreef ImaStar het volgende:

[..]

Ik wordt hier zo moe van ... Als je nou nog eens goed kijkt naar wat jij geschreven hebt en wat ik geschreven heb, dan zul je zien dat jij precies het tegenovergestelde zegt.
Oops, verkeerd gelezen ja. Dan zei je niet hetzelfde. Sorry. Maar zou je dan willen verklaren waarom je bij een hoge sensitivity juist meer last hebt?

Volgens mij is het dan juist de resolutie van de muis die uitmaakt. Bij een hoge sensitivity kun je kleine bewegingen maken. Dan moet de muis dus goed kleine beweginkjes kunnen waarnemen. Daarvoor is de optical ook wel goed. Daar heb ik niks over gezegd.

Het probleem ging over schokkerigheid. Dat zou IMO kunnen komen door een slechte mousepad of die resolutie. Mouse smoothing zou daarbij kunnen helpen.

Ik blijf er bij dat weigering bij snelle bewegingen temaken heeft met je refreshrate (iets wat jij ook zegt). Alleen dat je zegt dat het meer voor zou komen met een hoge sens. Hoe kan dat nou, als je met een hoge sens minder snel je muis hoeft te bewegen?
[..]

Ach shit. Ik bedoelde Barrysworld.
Ehh, Barrysworld = QuakeNet.
Niemand kende je daar..... iig niet onder de naam ImaStar.

Ennuh, waarom moet je steeds zo aanvallend reageren? Reageer je frustratie aub ff in UT ofzo af. Het gaat hier om muizen, de techniek erachter, en welke muis bij welke speelstijl aan te raden is.

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 16:37 schreef Nibbles het volgende:

Ik blijf er bij dat weigering bij snelle bewegingen temaken heeft met je refreshrate (iets wat jij ook zegt). Alleen dat je zegt dat het meer voor zou komen met een hoge sens. Hoe kan dat nou, als je met een hoge sens minder snel je muis hoeft te bewegen?
Het is natuurlijk maar mijn mening. Ik kan het ongelijk hebben. Maar imho is het natuurlijk zo dat je muis met een hoge sensitivity sterker reageert op muisbewegingen. Op het moment dat je een abrupte beweging maakt waarbij de muis z''n positie (i.v.m. de refresh-rate) niet goed kan bepalen, zal de uitwijking op het scherm groter zijn dan bij een lage sensitivity. Met het gevolg dat je misschien wel naar de grond staat te staren terwijl iemand z''n rocketlauncher op je leegt ;)
Ehh, Barrysworld = QuakeNet.
Niemand kende je daar..... iig niet onder de naam ImaStar.
Ok. Ik heb het alleen niet zo met het woord Quake, daarom wist ik niet dat je Barrysworld bedoelde. Ik speel onder de naam ''DeverauX''.
Ennuh, waarom moet je steeds zo aanvallend reageren? Reageer je frustratie aub ff in UT ofzo af. Het gaat hier om muizen, de techniek erachter, en welke muis bij welke speelstijl aan te raden is.
Het is misschien raar ... Maar als mensen mijn replies voor onzin uitmaken (zie gathering.tweakers.net/showtopic.php/165038/2 van deze thread) ... en daarbovenop ook nog zeggen dat ik het over CS of zo heb ipv UT, dan wil ik wel eens een "beetje" geirriteerd raken.

Ok, maar in ieder geval mijn excuses daarvoor. Ik wil niemand aanvallen, "We''re all tweakers, right?"

Greetz.

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Topicstarter
Ik ben nu al een uur in #kf op irc.barrysworld.com

Of die gasten zijn gewoon aso en negeren me. Of ze kennen je niet....

edit:

Weet je wat? Kom jij maar naar #saunreal ;)
Op irc.quakenet.org
Of op irc.barrysworld.com
Of op irc.fragland.net

1 pot nat :P

Verwijderd

ja, en wie heeft er nou gewonnen dan???? :)

Verwijderd

Welke muis onder de 100,- werkt het beste met UT? Kheb nu een logitech wheel mouse maar wil eigenlijk optisch. Of is dit af te raden?

Verwijderd

Op vrijdag 20 april 2001 20:43 schreef PePeB het volgende:
Beste mouse voor UT?????
Welke muis onder de 100,-
Waarom? Wil je hardcore gamer worden??

Dan koop je een Razer Boomslang en geen muis van onder de 100,-

En anders hou je die logitech. En geen optical want zijn die er voor onder de honder gulden??? :?

• IceStorm
  • Laatst online: 20:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Als je je skillz van je muis moet aflaten hangen ben je imho een beetje een mietje ;)

Verwijderd

hehe >:)

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Dexxa, is optical kost 55 piek :)

Verwijderd

Koop gewoon een Logitech optische muis... is f 120 ofzo maar dan heb je ook een perfecte muis voor games, en GoT-ten werkt er ook prima mee :)

Verwijderd

Op vrijdag 20 april 2001 20:48 schreef IceStorm het volgende:
Als je je skillz van je muis moet aflaten hangen ben je imho een beetje een mietje ;)
Hmm waarom lopen alle toppers in de Q3A scene met een Razer boomslang??

Niet voor het geld wat ze ervoor krijgen hoor.

Voor de performance

Verwijderd

Hmmmmmmzzz. vraag was ook of optical is aan te raden of nie, en ik speel aardig goed UT maar een wielrenner gaat toch ook niet op een opoe fiets of wel soms?

• pica
  • Laatst online: 03-11 17:11
Op vrijdag 20 april 2001 21:15 schreef PePeB het volgende:
Hmmmmmmzzz. vraag was ook of optical is aan te raden of nie, en ik speel aardig goed UT maar een wielrenner gaat toch ook niet op een opoe fiets of wel soms?
Wel als hij 90 is :)

Steam

Verwijderd

Op vrijdag 20 april 2001 21:15 schreef PePeB het volgende:
Tja ik snap niet helemaal wat je bedoeld.

Maar de toppers spelen met Razer.
De een vind een optical goed en de ander een normaal balletjes muis.

Het probleem is met die opticals dat je bij snelle bewegingen dat hij gaat vlippen.

Ik heb een Logitech MouseMan Wheel.
Met een paar MouseSkates en een Everglide Giganta black matje.

Nou het verschil tussen een optical en deze merk ik absoluut niet. Vind mijn muis meestal beter werken.

Maar ik ben er ook heel zuinig mee.
Ik maak hem altijd schoon met alcohol van de apotheek.

Zodat er echt _geen_ vuilte meer inzit. En mijn beeldscherm is tenmisnte ook eens _echt_ schoon.

So nog meer weten van mij ondervindingen??

Verwijderd

Op vrijdag 20 april 2001 21:19 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Wel als hij 90 is :)
Ik nog nie dus :)

Maar ik maak nooit snelle bewegingen ik speel gewoon wat relaxed hier en daar en ook alleen instagib (watte?). Dus dan is optisch dus aan te raden? Ik speel nou ook weer niet zo veel dus hij moet vooral lekker in de desktop gaan

Verwijderd

Op vrijdag 20 april 2001 21:25 schreef PePeB het volgende:
instagib (watte?).
Dat bestaat ook voor Q3A hoor. Dus ik weet wat het is.
Op vrijdag 20 april 2001 21:25 schreef PePeB het volgende:
Dus dan is optisch dus aan te raden? Ik speel nou ook weer niet zo veel dus hij moet vooral lekker in de desktop gaan
Tja dan meot je afwegen.
Een vies balletje of geen vies balletje.

Verschil vind ik er verder niet inzitten.

Verwijderd

Logitech Cordless Mouseman wheel:):)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Logitecht Wingman Gaming Mouse!
Vet relaxed beessie en maar 79,-

:)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Geen gezeik: Logitech Optical, en die is er ook onder de honderd pietermannen, kheb em zelf ook, en voor UT werkt ie perfect, geen gezeik met weigerende balletjes :)

Succes! en stuur maar een server door, whoehahahah!

~MiG~mr.P

Verwijderd

Op zaterdag 21 april 2001 00:09 schreef Knecker83 het volgende:
Logitech Cordless Mouseman wheel:):)
Lekker he!!
Op zaterdag 21 april 2001 17:20 schreef Patrique2 het volgende:
geen gezeik met weigerende balletjes :)
huh??
Hiero NOOIT en dan ook echt NOOIT weigerende balletjes

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Mijn MouseMan Wheel werkt nog perfect hier... en sinds ik die vandeweek op mijn USB poort heb aangesloten gaan de bewegingen in spellen oppeens veel vloeiender :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Logitech Gaming Mouse ;)

• Ramon
  • Nu online
mee eens :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Doe gewoon een muis die jij lekker vindt.

Zelf vind ik dat ie klein moet zijn (zoals die cheapscate mini mini MS muisjes. En bij mun nieuwe pc zat zo''n logitech ding, prima muis.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Op vrijdag 20 april 2001 20:47 schreef jordyb het volgende:

Waarom? Wil je hardcore gamer worden??

Dan koop je een Razer Boomslang en geen muis van onder de 100,-

En anders hou je die logitech. En geen optical want zijn die er voor onder de honder gulden??? :?
Een echte Hardcore-gamer kan spelen met watie heeft!
Ikzelf heb ook een logitech weelie, en ik klap er iedereen mee! optische muis, 3-d brilletje of force feedback, nix houdt MIJ tegen!

Verwijderd

Ik speel UT met een Microsoft explore muis (geen balletje).

Muis werkt perfect, en dat licht ik ook nog kewl :)

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op zaterdag 21 april 2001 19:37 schreef Konijn het volgende:
Ik speel UT met een Microsoft explore muis (geen balletje).

Muis werkt perfect, en dat licht ik ook nog kewl :)
ik heb de intelli exploren muis (maybe same) werkt perfecto moest het alleen omruilen vandaag omdat hij soms wel is uit val (draad breuk waarschijnlijk)

btw logitech heeft een nieuwe
draadloze en optical is wel duur fl. 179.95 bij dixons

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

hoe ziet die boomslang er dan uit?

• raptorix
LOL, ik ben redelijk hardcore gamer, heb 3 verschillende muizen tot mijn beschikking:

-Razer Boomslang 2000
-MS Optical Explorer
-Logitech pilot

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Op zondag 22 april 2001 00:27 schreef raptorix het volgende:
LOL, ik ben redelijk hardcore gamer, heb 3 verschillende muizen tot mijn beschikking:

-Razer Boomslang 2000
-MS Optical Explorer
-Logitech pilot
En dan?? Wil je soms patsen??;)
Ik had er graag bij gehoord, wat je van die 3 vindt, en welke het beste is volgens jouw.

Verwijderd

Op zondag 22 april 2001 00:45 schreef O.D.Smolik het volgende:

[..]

En dan?? Wil je soms patsen??;)
Ik had er graag bij gehoord, wat je van die 3 vindt, en welke het beste is volgens jouw.
Das wel makkelijk jah.

He ik heb een 7 verschillende muismatjes leuk he |:(

En die draadloze optical is goedkoper te krijgen 150,- inclusief verzendkosten online.
Kijk maar in de pricewatch.

Eerst kijken daarna blaten.

Verwijderd

hee, moet je es ff horen...:
ik heb een muis van 3 jaar oud en als je em hoort klikken denk je: dat moet wel een van de beste zijn...:). terwijl ie maar 25 piek kost ofzo...tis met een balletje en heeft slechts 2 muisbuttons en wat dan nog...hij beweegt net zo en net zo makkelijk als een muis van 180 piek...ik heb er zelfs half life mee uitgespeeld al is dat niet de moeilijkste opgave die je kan bedenken om je muis te testen...

wat ik dus wil zeggen is dat ut geen reet uitmaakt wat voor muis je hebt...er worden heus gheen muizen gemaakt met de ged8e van: deze muis wordt de beste muis voor UT. hij moet gewoon makelijk klikken :) en lekker in je klauwen liggen...thats all...

• DizzyWeb
  • Laatst online: 23:08

DizzyWeb

Ondertiteld

Hmjah... Kweet alleen uit ervaring dat optische muisjes nogal makkelijk flippen als je snel beweegt... Ksta in UT regelmatig spontaan naar de grond te kijken, na 360 graden in de rondte getolt te hebben....

• Stacium
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Koop voor 109 gulden de

Logitech MouseMan Wheel Optical

Dit is echt DE rulerende muis

It seemed like a good idea at the time

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 04-11 11:09
Op zondag 22 april 2001 14:40 schreef DizzyWeb het volgende:
Hmjah... Kweet alleen uit ervaring dat optische muisjes nogal makkelijk flippen als je snel beweegt... Ksta in UT regelmatig spontaan naar de grond te kijken, na 360 graden in de rondte getolt te hebben....
Dat heb ik dus echt nog nooit gehad met mn logitech optical mouse. En ja, ook ik maak snelle bewegingen.

• aKra
  • Laatst online: 05-11 12:41

aKra

Intentionally left blank.

Ik heb nog een nieuwe Razer Boomslang in de aanbieding, 175,-... INCL. een pro-gaming muismat kost ie 225,-... (Icemat)

ICQ/Mail :7

Intentionally left blank.

Verwijderd

heb net ook de review van die muis gelezen...lijkt me tog wel een ralay dingetje.

• raptorix
Meestal speel ik met boomslang, omdat ik me optical kapot heb geslagen :) En me buttons een beetje last hebben van vaagheden :)

Boomslang is een goede muis, echter voor mensen met kleine handen zou ik hem zeker afraden, daarvoor is een smallere MS optical beter (explorer is overigens ook erg breed).

Let trouwens op met je boomslang kan het best 2 maanden duren voordat je echt gewent bent.

Verwijderd

Spelen jullie ut niet met de pijltjes dan? >:)

• sharkzor
  • Laatst online: 23:00
je gaat gewoon naar dynabyte of een andere onzin winkel, daar staan meestal al die muizen opgesteld. kan je ze zo uittesten of ze lekker in de hand liggen n zo.

Verwijderd

Nu ik eraan denk...is dit niet het verkeerde forum voor dit onderwerp...het gaat toch vooral om muizen=hardware...

Verwijderd

ik vind dat je muis niet zoveel boeit met UT... ik heb met die razor gespeelt, en ik kreeg er echt NIET meer frags mee als met mijn logitec wheelmouse. Hoe een razor eruit ziet??? tsjek www.razerzone.com

Verwijderd

De Razor Boomslang is zwaar overrated. Het is een verkoop praatje meer niet. Ja je kan sneller reageren....Nou dat kan je in UT zelf instellen hoe gevoelig je muis is.
maar hij is precieser...Yeah right alsof jij beter kan fraggen als je 2000 puntjes per 2,5x2,5 cm hebt of 600.
Het menselijk ook ziet dat verschil niet. Je hoeft in UT geen gastje neer te knallen die 10 KM ver staat hoor. Dan nog het is pixel afhankelijk tegenwoordig. Aangezien je monitor de zwakke schakel in dit geheel is.

M.a.w. het zit dus allemaal tussen de oren. Het belangrijkste is of een muis lekker in de hand ligt en dat lig die Boomslang bij mij al helemaal niet. Hij ziet er gewoon brak en goedkoop uit en het spelen was voor mij een ramp.

• Speedy
  • Laatst online: 05-11 10:58
Een echte Hardcore-gamer kan spelen met watie heeft!
Ikzelf heb ook een logitech weelie, en ik klap er iedereen mee! optische muis, 3-d brilletje of force feedback, nix houdt MIJ tegen!
LOL, wil je wel is zien met zo''n i-feel mouse ;)

imho, de Boomslang 2000 als muis. Ik vind em echt de beste die ik heb gehad, super ding.
En mensen die zeggen dat het tussen de oren zit, sure ... speel er is een tijd mee en kom dan weer terug voor je zo dingen de grond in trapt.
Ik zeg niet dat een BS voor iedereen geschikt is, maar tis wel een zeer fijn game muisje (voor internetten zweer ik bij mijn Logitech Cordless)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Net gelezen op de razor site:
--------------------------------------------
Riding Out The Storm

We would like to take this opportunity to thank you for the support you''ve given Razer. Through all our ups and downs, we''ve always been proud of our extremely loyal customers and fans.

Unfortunately, kärna LLC, the parent company of Razer, had a funding commitment fall through and has exhausted its present cash resources. kärna continues to explore all viable funding, alliance and acquisition opportunities in order to find a solution that will enable kärna to continue to develop its award winning computer input device products.

dus?

het moederbedrijf kapt er mee, maar ze gaan wel door?

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-11 20:01
Voor onder de 100 piek?
Een logitech optical wheel mouse....supersnel/accuraat en lekker klein (vind ik fijner spelen)

Ik heb hiernaast ook nog enkele logitechs/ms muizen met bal gehad en die waren allemaal een stuk minder, mn MS explorer (optical) speelde ook wel lekker (maar is/was bovend e 100 piek)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

ik heb een microsoft muis met 2 knoppen
zo smallen je heb ze ook in breden maar dat ding reageerd wel vlug in ut en q3
kost wel 50.- maar dat is ie wel waard

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10 20:11
Bij een Razor Boomslang stel ik me zo voor dat je al gamend probeert om die 12 meter python met een punk kapsel onder bedwang te houden. :)

Zelf heb ik een Logitech Optical mouse. (Met draadje -- weet je altijd waar ie is.)

In UT loopt het bijna perfect. Soms freezed ie voor een paar seconden. Erg vervelend, maar verder ben ik er tevreden over. :)

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

in interview met een paar gasten op de Razer CPL van een paar jaar terug, zeiden ze dat het ze eigenlijk niet veel uitmaakte welke muis ze hadden, als ie maar goed reageerde

reden waarom Fatality met een boomslang speelde, was om dat ze dat contractueel verplicht waren (ze werden door Rzaer gesponsord)

hij vond wle dat hij lekker in de hand lag, maar echt veel verschil merkte hij niet

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Mijn advies: Logitech Mouseman Optical :z De Razor Boomslang ziet er niet uit, ik vind em ontzettend lelijk. Lijkt wel zo''n aangepaste muis voor mensen met een handicap (no offence)of mega-RSI.

Ik heb helemaal geen problemen met de optical. Ik gebruik zelfs een Chello-muismat. Deze is rood/oranje. Ik heb begrepen dat je muismat (eigenlijk niet nodig) niet dezelfde kleur mag zijn als het licht van de optical mouse.

Trouwens, een echt goede UT-gamer maakt geen razendsnelle bewegingen. It''s all about anticipating, baby *D. Als je als een gek staat te draaien, raak je toch niks.

• Frenkpie
  • Laatst online: 02-11 07:36

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik heb de logitech wheel mouse ps/2
iets van 70 gulden
en ZEEER fijn met UT

ik heb er ervaring mee: deze muis is vanaf dec 1999, kep heeel veel mee UT gespeeld over het internet ongeveer 5 uur per dag, en het werkt nog steeds superlekker nog nix aan kapot, alleen moet je soms de stof van de wielletjes binnenin schoonmaken.

maar je hoeft niet altijd dure muizen te hebben......:)

ps Ik ben een echte hardcore gamer...30 e geworden op clanbase met 1on1 DM international en mijn oude clan (ENM) stond op de 3e plaats van de NL DM ladder

Verwijderd

ik heb zo'n muis met 2 opcital sensors. werk perfecto (ik ben hoge gevoeligheid gewend).

Verwijderd

waarom haal je allemaal ouwe UT topics omhoog? :P

• IceStorm
  • Laatst online: 20:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

*kuch* Beetje oude }:O zonder toevoeging ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.