Het gaat er vooral om met welke mouse sens. je nu speelt. Als je gewend bent met een lage sens. te spelen (dus relatief veel afstand moet afleggen om de crosshair te verplaatsen) dan zou ik zeker geen optical nemen. Als je een hoge sens gewend bent, dus de muis niet zo snel hoeft te bewegen, lijkt me een optical zeker wel goed. Hoef je tenminste niet steeds je balletje enzo schoon te maken.
Ik heb zelf een niet zo gevoelige muis, dus ik kan niet overweg met een optical. (heb m''n cordless mouseman optical afgelopen week teruggebracht naar de winkel)
Aankomend weekend ga ik de boomslang halen. Hopelijk is dat wat.
Ik heb nu ongeveer een jaar tevreden een Cordless Mouseman wheel gehad, alleen hangt m''n linkermuisknop een beetje los. Dus ik ben aan vervanging toe
Ik heb zelf een niet zo gevoelige muis, dus ik kan niet overweg met een optical. (heb m''n cordless mouseman optical afgelopen week teruggebracht naar de winkel)
Aankomend weekend ga ik de boomslang halen. Hopelijk is dat wat.
Ik heb nu ongeveer een jaar tevreden een Cordless Mouseman wheel gehad, alleen hangt m''n linkermuisknop een beetje los. Dus ik ben aan vervanging toe