De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Dat heb je ook in de laatste Championship Manager.:)Op vrijdag 20 april 2001 19:05 schreef the_undertaker het volgende:
dat er onenigheid binnen een team ontstaat waar de resultaten onder kunnen lijden.
Ik had daar zo''n eikel in m''n team die _steeds_ ging zeiken in de media. Rest van ''t team weer pissig op hem en de resultaten leden eronder. Uiteindelijk wou ik ''m na een waarschuwing de laan uit flikkeren, maar dat mocht weer niet.:(
Nadat hij een paar maanden in ''t reserveteam heeft gezeten eindelijk verkochtvoor ''t kut bedrag, maar de cijfers werden weer beter.:)
Dus gaarne ook over F1manager
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En natuurlijk meer interactieve handelingen, die shit met de media is op zich wel grappig gedaan. Ze hoeven van mij geen game engine erin te bouwen ofzo, da''s toch irri.
En F1 Manager: Tja, meer onderdelen waaraan je kan sleutelen, misschien eigen team creëren. En race beelden, anders lijkt het me toch wel errug saai.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
jaOp zaterdag 21 april 2001 23:08 schreef HappyFun het volgende:
Wordt dat van http://www.f1-team.co.uk een cd-rom game? Of....
en volgens mij komt hij gewoon in de NL se winkels te liggen.