De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En meteen al door hoe je linkjes maakt ik ben onder de indruk.
Om het toch nog een beetje ON topic te houden zal ik maar ff gaan kijken.
Latex en de groente
There is no art to find the minds construction in the face
Ik ben erg benieuwd hoe het deze ronde zal gaan. Afgelopen ronde zat mijn gal op 25ste plaats. Kijken of dat te verbeteren valt.
Ik heb me vanmorgen gelijk opgegeven
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
If the world didn't suck we'd all fall off.
Verwijderd
uhm.. notOp vrijdag 20 april 2001 14:47 schreef Da_Imp het volgende:
Of Utopia, is tenminste wat overzichtelijker <edit></edit>
Utopia = kut
Goed heOp vrijdag 20 april 2001 12:57 schreef -Muppet- het volgende:
Bloodomen hehehehe toch maar mijn advies opgevolgd en maar is op tweakers gaan kijkenhehe
En meteen al door hoe je linkjes maakt ik ben onder de indruk.
Om het toch nog een beetje ON topic te houden zal ik maar ff gaan kijken.
Latex en de groente
had het al eerder geprobeert maar moest ff blaadje zoeken van sonera van mijn mail je ken je namelijk niet aanmelden met hotmail account
he spreek je
ik ben hier nu vaste klant
MZZLS
kr.ebbinge@quicknet.nl
jij ook muppet of lijkt het je geen reed aan je moet namelijk wel per dag zon 3 keer kijken
LATERZ
ps www.planetarion.com
zeker met het nieuwe systeem van galaxies, onze GoT/TDU-galaxy gaat (hoop ik
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
en ik moet van hem ut paswoord krijgen
dus de fun begint voor mij iets later
Verwijderd
Dat hoop ik ookOp vrijdag 20 april 2001 16:11 schreef Kees het volgende:
Yeah, planetarion is leuk
zeker met het nieuwe systeem van galaxies, onze GoT/TDU-galaxy gaat (hoop ik) heel goed worden
Verwijderd
BANNEN!!Op vrijdag 20 april 2001 16:03 schreef IceStorm het volgende:
ARGH... Een nieuw iemand die het verkeerde icoontje heeft geupload
oja, starmaker als icoontje dat vraagt natuurlijk om een permanent BAN
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
En ik heb aardig wat allies, 1 iemand van onze galaxy zit in de legion, 3 in de fury, 1 in de wolfpac en de rest nog wat vage clans. Dus diegene die mij durft aan te vallen krijgt het aan de stok met flink wat alliances..
Verwijderd
sure alsof die jouw komen helpenOp zaterdag 21 april 2001 02:48 schreef Raven_ het volgende:
Ik zit ook op planetarion. Me planeet heet likmaicond (ff goed uitspreken.. ja.. waar kom je op? juiiiisst!! dat kan je nu ook doen..... naah, vond gewoon geinige naam dus..
).
En ik heb aardig wat allies, 1 iemand van onze galaxy zit in de legion, 3 in de fury, 1 in de wolfpac en de rest nog wat vage clans. Dus diegene die mij durft aan te vallen krijgt het aan de stok met flink wat alliances..
Verwijderd
ja wij hebben ook een galaxy gestart zoeken nog 10 gasten ofzo, dus mocht je interesse hebben....Op zaterdag 21 april 2001 10:04 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
Ik heb ook met nog wat gasten een galaxy opgestart, maar als jullie allie willen worden, zeggen jullie het maar. We zijn compleet nederlands. En we hebben misschien nog een plaats voor iemand in ons galaxy, omdat er 2 mensen gecanceld hebben. ICQ me maar.
O ja pas op met www.planetarioncht.cjb.net die gast steelt je password als daar inlogged. je kunt wel vals inloggen om hem dwars te zitten
Verwijderd
misschien omdat je het niet kanOp vrijdag 20 april 2001 15:54 schreef Paestero het volgende:
[..]
uhm.. not
Utopia = kut
ik speel nu 10 rondes Utopia en het heerst gewoon.
Verwijderd
Ik kan het niet, ik wil het nietOp zaterdag 21 april 2001 21:21 schreef The Dude het volgende:
[..]
misschien omdat je het niet kan
ik speel nu 10 rondes Utopia en het heerst gewoon.
Heb het geprobeerd, daar blijft het bij
is het de moeite waard?
Ennuh ''k lees van alles over galaxies en allies enzo.. dusseh zo''n tweakers dinges oprichten zodat de n00bs ook hulp kunne krijgen ofzo lijkt me wel een goed id?
Only dead fish go with the flow
We zitten in een galaxy met 1/2 nederlanders 1/2 niet-nederlanders.
Ik blijf er iig vrij nuchter onder....
eigenlijk een heel groot verhaal maar vooruit ik geef een korte samenvatting:)Op zondag 22 april 2001 00:17 schreef Toiletman het volgende:
ik durf het bijna niet te vragen.... maareh leg dat spelletje eens ff uit.......
is het de moeite waard?
Ennuh ''k lees van alles over galaxies en allies enzo.. dusseh zo''n tweakers dinges oprichten zodat de n00bs ook hulp kunne krijgen ofzo lijkt me wel een goed id?
je moet het zien als een real live strategie spel dus als je iets wil maken wat 4 uur duurt duurt het ook vier uur
de bedoeling
1-doel
je moet als je begint je planeet ziet te runnen. dus resources opbouwen asteroids zoeken en verdediging maken.
dan zit je nog met je planeet in een bepaalde galaxy hier zitten ongeveer 25 mensen die allemaal hun eigen planeet hebben en die samen in een galaxy zitten. nou is het de bedoeling om zo groot mogelijk te worden en om met je hele galaxy planetarion te beheersen dit is voor maar enkele weggelegd er zijn namelijk zon 200 000 spelers
waaronder ik 1:)
nou omdat te doen kan je verschillende schepen maken zoals een interceptor tot een grote warfrigate. Val je vijand aan en ondertussen natuurlijk wat schepen die asteroids van hem stelen en zo gaat het spel een beetje is namelijk Veel uitleg kan het niet zo maar ff zeggen nou groetjes
Bloodomen:)
Verwijderd
Ik snap der eigenlijk de ballen van, maar dat komt hoppelijk wel.
[add] Ojah, in welke Galaxy zitten jullie allemaal?
Ik zit in 372.16[/add]
Als je dacht dat GoT je vrije tijd kostte, wacht dan maar tot je dit spel speelt...
dan ga je nog om 4 uur ''s nachts opstaan om een attack te maken op precies het goede moment.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
Verwijderd
je ziet niks JeanLucOp zondag 22 april 2001 15:38 schreef JeanLucPicard het volgende:
Is het gratis? Stuur eens wat pics!
het is gewoon tekst je ziet niet wat je aan het doen bent
Maar we hebben nog 10 gasten nodig in de galaxy dus als iemand interesse heeft? icq me maar, enige voorwaarde is dat je weet hoe het spel werkt.
galaxy 83:14
Newbies zijn ook welkom. icq: 18160508
Verwijderd
Gezellig met 20 man een aanvalletje plannen en dan een of andere mafkees helemaal onder de grond werken
Maar ja, Ik zit dan wel in Legion, dus dat maakt het spel ook wel een stukkie makkelijker
Verwijderd
wtf is wrong....
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
De nieuwe ronde begint pas om 12:00 uur vandaagOp maandag 23 april 2001 09:01 schreef Lord_T het volgende:
hej ik heb me zaterdag geregistreerd en wat research en bouwen aangezet maar hij blijft op 8 uur staan terwijl het nu meer dan 36 uur geleden is...
wtf is wrong....
[edit]
Ik zit in 271:3
hehehehe
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Bas
Tjielp... een vogel.
Verwijderd
If nothing is written below, I was the last to reply...
me constructies zijn klaar......
Verwijderd
Verwijderd
S''avonds en s''nacht is het het snelste
Verwijderd
Verwijderd
(irc.planetarion.com) en daar even wat in de rondte te vragen, is zo ff moeilijk uitleggen...
Meeste mensen in PA zullen je graag even helpen, vraag gewoon wat tips van verschillende mensen, over het algemeen krijg je een eerlijk en goed antwoord
Join "MDa" een nederlandse alliance.
http://members.chello.nl/h.a.siebenga
of op irc.planetarion.com, #MDa
:(:(:(:(:(:(|:(:(:(
:)-[B]-:(
bagger
Zelfs toen ik nog die-hard meedeed zat ik niet in open forums te zeiken
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
nog TFD-ers hier?
Verwijderd
Zeiken?Op woensdag 25 april 2001 16:09 schreef Acolyte57 het volgende:
Je kunt een spelletje ook TE serieus nemen, mensen
Zelfs toen ik nog die-hard meedeed zat ik niet in open forums te zeiken
Ik hoop wel dat deze ronde wat leuker wordt dan de vorige. Legion en Fury hadden die eigenlijk nogal verpest.
Ik zit nu bij spelers in de galaxy die ik al sinds de eerste ronde ken, dus een hoop fun zal het iig worden.
Mijn score is trouwens pas 3615, maar ik had geen zin om midden in de nacht m''n research en constructions aan te zetten
Ik zit bij de nederlandse alliance MDa.
Voor info http://members.chello.nl/h.a.siebenga
Trouwens wel klote als je je wekker zet om half 4 ''s nachts en dan blijkt dat PA down is, zodat je voor niks bent op gestaan
Verwijderd
Dit is erg....wakker worden om ff 10 minuten iets te doen.Op donderdag 26 april 2001 12:48 schreef Kaas het volgende:
TFD is wel groot, maar =TC= rukt ook op.
Trouwens wel klote als je je wekker zet om half 4 ''s nachts en dan blijkt dat PA down is, zodat je voor niks bent op gestaan
Is er een dokter op dit forum
Verwijderd
Ik zit in een hele slechte gal, we hebben net 10 min. eindelijk een GC, en de protection was al een 3 uur voor bij, echt super slechtOp donderdag 26 april 2001 14:15 schreef Bas het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie is, maar mijn gal staat in de top 40
Bas
Verwijderd
Het is gewoon een leuk spelOp donderdag 26 april 2001 13:26 schreef The Dude het volgende:
[..]
Dit is erg....wakker worden om ff 10 minuten iets te doen.
Is er een dokter op dit forum
LoL, ik zit bij de ''voorzitter'' van Mda in de klas.. looooooosers! :-)Op donderdag 26 april 2001 12:02 schreef Patryn het volgende:
Ja, alleen bestaat die al. Wat dacht je van de TFD, een nederlandse alliance en een van de grootste bij planetarion. Alleen is die wat te groot voor mij.
Ik zit bij de nederlandse alliance MDa.
Voor info http://members.chello.nl/h.a.siebenga
TFD heeft altijd nog de meest geavanceerde site van alle alliances..
greetz J-roen
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
het zegt mij helaas niets, maarja er zijn ook zoveel online spelletjes te spelenOp donderdag 24 mei 2001 15:08 schreef tazzman het volgende:
ik heb het 2 ronden gespeeld maar ik vond het een beetje![]()
![]()
worden. Maar goed, da''s enkel mijn mening. Ik hoop dat ze ooit nog es een goede webbased versie gaan maken van Tradewars 2002. ...of ben ik nou zo''n oude lul dat niemand dat meer kent?