[BC3] Colin Mcrea loopt vast

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Tijdens het spelen van colin mcrea loopt het spel soms helemaal vast, en is de enige mogelijkheid ressetten. Kan iemand mij helpen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Heb je je systeem overklokt?
heb je nieuwste Via drivers?
heb je nieuwste Nivdia drivers?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Hmmm, dit had je al gepost in Muurvast.
Houd het voortaan ff op 1 topic, wil je?

En als alle spellen vastlopen, zou ik de bovenstaande dingen proberen, als dat niet lukt, een formatje doet ook wonderen.
En gebruik ghost als je dan klaar bent met je OS te installeren en configureren.

En op je reply uit het vorige topic:
Nee, het is AMD
DUH!
Alle AMD''s lopen op VIA chipsets |:(

Maar het is nooit te laat om te leren...
Kan iemand zeggen of dit ook echt waar is?

Steam

• BC3 Victim
Sorry,

in mijn handleiding van mijn mobo, staat:
Chipset:
- AMD irongate chipset (northbridge)
- 200 mhz ev6 system interface speed
- 100 mhz sdram
- 1x/2x agp
- status silicon currently in bring up
:r

- amd 756 viper chipset (southbridge)
- ohci usb
- apic
- acpi Power Management

Waar kan ik dan nieuwe drivers downloaden?
Systeem isn''t overgeklokt
}:O

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Verwijderd

ik heb hier ook problemen mee gehad... later bleek direct x 8 geinstalleerd te zijn ipv 7.0a... misschien een tip? :)

• BC3 Victim
De oplossing is waarschijnlijk al gevonden.

Maar kan iemand mij uitleggen wat dat is, dat chipset gedoe, ik weet hier namelijk niets over.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Als je je vraag iets duidelijk stelt wil ik best mijn weinige kennis over chipsets tentoon spreiden :).. Als dat niet genoeg is kun je even zoeken of in HA vragen (hmm P&M is beter misschien :)).

• BC3 Victim
Helaas is het euvel nog niet verholpen. Ik heb het volgende geprobeerd:
- Nieuwste Nvidia detonator
- Laatste bios update
- Format :?
- Direct X 7 i.p.v. 8
- Win2k AGP drivers update

Maar helaas crashed hij nog steeds. Wie weet nog iets, bij anderen loopt het wel goed onder win2k. Ik word hier echt ziek van :r

• BC3 Victim
Kan dit ook aan mijn geheugen liggen, NFS5 heeft het zelfde probleem nl. ook een paar keer gehad.

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-02 17:26

Ronnie_T

Shangri-La

Er is een patch die je moet installeren, solved the problem for me.

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

• BC3 Victim
waar kan ik deze patch downloaden. Issie trouwens voor NFS of Colin Mcrea.

Zou het ook kunnen zijn dat het gewoon als aan het spel (colin mcrae) zelf ligt. Ik heb bv. ook NOLF en deze maakt ook gebruik van direct3d en hier heb ik nooit problemen mee gehad.

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-02 17:26

Ronnie_T

Shangri-La

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Pagina: 1