Verwijderd
kijk in je unrealtournament.ini
daar staat een hele rij packages. gooi degene eruit die je er niet in wil hebben.
daar staat een hele rij packages. gooi degene eruit die je er niet in wil hebben.
Ik wil ze wel hebben, maar als ik ze op dat moment niet gebruik, dan hoeven anderen ze toch ook niet te downloaden????
ik bedoel maar, alle andere maps die de ander niet heeft worden toch ook niet getransferd als ik gewoon een standaard map speel?
ik bedoel maar, alle andere maps die de ander niet heeft worden toch ook niet getransferd als ik gewoon een standaard map speel?
als je unrealtournament.ini verandert gooi je niet die dingen weg, maar je zorgt er gewoon voor dat ze niet geinstalleerd zijn op je server
en als je het wel wilt gebruiken op je server dan zet je die lijntjes er gewoon weer in
en als je het wel wilt gebruiken op je server dan zet je die lijntjes er gewoon weer in
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Wat moet ik dan zoal weghalen eigenlijk?
Vooral het downloaden van Tactical Ops duurt errug lang, waar staat die bijvoorbeeld?
Vooral het downloaden van Tactical Ops duurt errug lang, waar staat die bijvoorbeeld?
Verwijderd
Er staan een hele zooi ServerPackages in je unrealtournament.ini als je die dingen hebt geinstalleerd... het spreekt meestal wel voor zich welke je kan verwijderen (zie je aan de naam).
Tactical Ops = 80 mb.. niet echt fijn om te downen neeOp donderdag 19 april 2001 20:51 schreef Digital-DNA het volgende:
Wat moet ik dan zoal weghalen eigenlijk?
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Pagina: 1