Ik denk dattie wil weten of er een patch voor is, maar dat is er niet.
Je kunt wel je game opsturen naar EA zodat je de engelse thuis gestuurd krijgt.
Adres e.d. moet je maar aan iemand anders vragen
"I sit in my room and imagine the future."
Geen patch
Volgens mij staat hier toch echt een niet-officiele patch van 87.7MB
Enne IceStorm, het heb in je sig gestaan, help je dat arme usertje dan niet eventjes!
Enne IceStorm, het heb in je sig gestaan, help je dat arme usertje dan niet eventjes!
Verwijderd
Hier een snelle mirror van de file : ftp://ftp.planet.nl/pub/planet/games/multimedia/blackandwhite_eng_spraak.exe
WXS
WXS
Het heeft idd in mijn sig gestaan
.. Dacht dat de hype nu wel weer voorbij was
patch werkt perfect
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
Hier is een link met info over het verkrijgen van een versie in het Engels.Op donderdag 19 april 2001 17:35 schreef Theeboon het volgende:
www.games.hccnet.nl/b_and_w/index.htm
HlpDsk, werkt die exe helemaal zoals het hoort, ook met al gesavede games?
Ik wil nl. niet weer opnieuw beginnen... ik ben net zo goed bezig met mijn roze tijger en mijn met spataderen en bloed bedekte rode hand.
Waar staan btw de save games? Kan ik die gewoon zo copy/pasten of moet er een hele zooi bij??
Tnx alvast
Edit: wow! 87.75 MB gedownd in 2 minuten! Gemiddelde snelheid 550 KB/Sec met download accelerator!
Ik wil nl. niet weer opnieuw beginnen... ik ben net zo goed bezig met mijn roze tijger en mijn met spataderen en bloed bedekte rode hand.
Waar staan btw de save games? Kan ik die gewoon zo copy/pasten of moet er een hele zooi bij??
Tnx alvast
Edit: wow! 87.75 MB gedownd in 2 minuten! Gemiddelde snelheid 550 KB/Sec met download accelerator!
IK BEN NIET HLPDSK!!!
..
Oh ik mag niet schreeuwen.. sorry
Patch werkt perfect.. er zijn wel programma''s om je save games mee te backuppen. Op Gamers.nl komt er wel eens 1 langs..
Maar ik heb hem zonder problemen gedraaid
Oh ik mag niet schreeuwen.. sorry
Patch werkt perfect.. er zijn wel programma''s om je save games mee te backuppen. Op Gamers.nl komt er wel eens 1 langs..
Maar ik heb hem zonder problemen gedraaid
je kan de patch gewoon instaleren werkt perfect
ik had mijn save games nog
ik had mijn save games nog
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
ftp://mirrors.pandora.be/games/BWP.exe
oeps t''was een brak topic
ik had dus gisteren deze url gepost
oeps t''was een brak topic
ik had dus gisteren deze url gepost
If it ain't broken it doesn't have enough features
Als je het adres wilt weten om BW in te ruilen moet je of even een search doen
of gewoon even EA-Benelux bellen.
<IRONY>Krijg je een gezellige belg aan de telefoon die je dat graag wilt vertellen.</IRONY>
Het nummer staat achterin de handleiding
Of op www.ea.com ergens als je een ISO ofzo hebt
<IRONY>Krijg je een gezellige belg aan de telefoon die je dat graag wilt vertellen.</IRONY>
Het nummer staat achterin de handleiding
If the world didn't suck we'd all fall off.
Ik las btw dat je met Outlook en Black And White neet stuff kunt doen, zoals je inwoners de namen laten geven van mensen in je namen lijst, en dat die je ook komen vertellen wanneer er mail is... ofzo..??
yup, en er komt ook icq support
If it ain't broken it doesn't have enough features
Pagina: 1