[BC3] Draait Tribes2 op een...:?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hey,

Ik had ff een vraaggie. Ik heb een amd-k6 2 450 mhz, 256 mb Sd, voodoo 3 3000 AGP enz.

Zou ik hiermee Tribes 2 redelijk kunnen draaien?

Greets,
Giant

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Draait wel maar niet van harte denk ik :'(

Tribes2 vraagt een vrij stevige machine om het een beetje te kunnen spelen met alle opties aan en in een aardige resolutie. Maar in 800x600 en met alle opties op low moet het wel te doen zijn denk ik op die AMD.

Verwijderd

Ik ben bang van niet...

De graphics settings in Tribes 2 veranderen zorgt er wel voor dat het bijzonder veel lelijker wordt, maar het draait nauwelijks beter.

Ter illustratie : Ik draai nu op 1024x768x32bit en als ik hem op 640x480 zet heb ik wel 2 !!! FPS winst ! (Eerst had ik hem op 800x600x16, maar toen ik hierachter kwam toch maar ff wat hoger gezet :)).

Tribes 2 draait dus of goed en op hoge reso''s goed, of niet goed en ook op lage reso''s niet goed.

Niet aan te raden dus (helaas, het is een ontzettend gaaf spel).

Owja mijn systeem : Athlon 700 + GF2 GTS

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
*snik*

daar was ik al bang voor ja..., damn ik moet snel geld bij elkaar zien te sprokkelen voor een nieuwe processor/videokaart/mobo ! :7

tnx voor reply :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen