Earth is nice, heaven is better...
Ehh, waarom zou het gratis zijn?
Zo ken ik er ook nog wel een paar....
Zo ken ik er ook nog wel een paar....
Kan me niet voorstellen dat het spel gratis is. Misschien ergens een demo versie ofzo. En verder misschien op een verzamel CD bij de dixons ofzo...
Als ik jou was, zou ik de MAME arcade emulator downloaden op www.mame.net , en de Bomberman ROM er bij zoeken.
Verwijderd
hmm dit lijkt mij toch duidelijk illi aangezien de bomberman die er grafisch een beetje uitzag 1,5 jaar geleden is uitgebracht.
Volgens mij is dat die versie van InterPlay. Hij draait onder IPX/SPX en is werkelijk Kick ASS!!!!!Op donderdag 19 april 2001 10:46 schreef The Dude het volgende:
hmm dit lijkt mij toch duidelijk illi aangezien de bomberman die er grafisch een beetje uitzag 1,5 jaar geleden is uitgebracht.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
Echt wel niet gratis dat spel. Ik heb het vorig jaar gekocht voor maar liefst 15 piek! (Atomic Bomberman van Interplay)
Wel supercool spel, speciaal voor de LAN:9~
Wel supercool spel, speciaal voor de LAN:9~
volgens mij is bomberman al een jaar of 6 oud hoor...Op donderdag 19 april 2001 10:46 schreef The Dude het volgende:
maar helaas nog steeds geen abandon ware dus niet gratis
bomberman 1 is nog steeds het beste, d-load gewoon znes en het bomberman rommetje et voila
niet echt mooi maar oh zo speelbaar!
Pagina: 1