[BC3] Campen/Snipen in DoD

Pagina: 1
Acties:

• Buck Danny
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zat net weer ff Day of Defeat te spelen en zie vaak dat mensen elkaar campers noemen terwijl ze aan het snipen zijn. De mappen Caen, Omaha, Hill en Valley zijn perfect om te snipen, alleen word je al heel snel voor camper uitgemaakt.
Ik vind dat je niet heel het spel moet gaan snipen en ook niet over korte afstanden (daar zijn snipers niet voor) en vooral wel meegaan met het team; dus als de actie zich naar voren verplaatst niet alleen achterblijven om eventuele vijanden die doorbreken neer te knallen.
Waar ligt bij jullie de grens tussen campen/snipen?

[edit]
oh ja, ik heb gesearched en kom vrijwel alleen iets tegen over CS. Hier vind ik snipen eigenlijk niet kunnen, CS is imho meer bedoeld om te rushen, waarom? Omdat je heel veel hetzelfde korte potje achter elkaar speelt totdat er een andere map komt, bij DoD loopt het geheel aan 1 stuk door, als 1 lange missie zeg maar.

Verwijderd

Okee...ik d8 dat het zo zat... campen (SLUIPschutter) zit (in ut egt) dagen achter elkaar op zo''n beetje dezelfde plaats...dus vecht niet mee aan t front... snipers (SCHERPschuters) daarentegen vechten wel mee in t front (duidelijk te zien in saving private ryan).

Dus ik vind als iemand zegt dat je campt terwijl je hard meedoet in een "gevecht"dat dayt dan bullshit is. dat heet dan voor mij gewoon snipen....

Campen is soms wel cool want ut kan ook best handig zijn maar tog....het maakt ut voor de andere spelers een beetje moeilik als die met z''n mp5 aankomt en een heeeel end verderop een camper zit...maar ja ieder z''n mening he!

Is dit het antwoord op je vraag of niet?

Greetz

Verwijderd

Als je goed bent heb je geen last van Campers

"roque Spear fanaat"

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

in DoD heb je alleen wat aan snipen als je team meehelpt, in principe sukkel ik altijd een flink stuk achter de groep aan, of ik loop voor ze uit zodat ik sneller een goede spot heb, maar dat is zelden

in principe is het een kwestie van advancen, 1 sniper op de achterhoede om zoveel mogelijk dekking te geven terwijl de rest naar voren gaat

snipen in CS doe ik af en toe, meer meestal rush ik met een handgun >:)

snipen is prima afhankelijk van de map en het doel

kijk als je als CT op ene hostagemap gaan basecampen met een AWP, dan verdien je van mij een kickban

maar in DoD is het gewoon erg cool, zeker omdat je gewoon kwetsbaarder bent

je wordt tegenwoordig al camper genoemd als je net ff gereload heb achter een krat en er loopt iemand langs :r:r rot op, ja ik heb A3D, en ja ik hoor waar je vandaan komt, en ja dus ga ik je opwachten, moet je maar beter opletten eikel |:(

maar snipen roels :D

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Ik vind dat bij CS het er gewoon bijhoort! Iedereen probeert te winnen en wat mij betreft mag je dat doen op je eigen manier, HOE DAN OOK! Als snipen (door sommigen campen genoemd) de manier is om te winnen, zal ik het zeker neit laten! Het is gewoon zo realistisch mogelijk gemaakt en het is niet realistisch dat iedereen maar gaat rushen. Campers horen erbij vind ik! Moet je maar goed uitkijken dat je niet een ideale sniper alley inloopt :)

btw: Ik ben een rusher, die moeten er ook zijn :)

[edit]
Om ff ontopic te blijven :) is dit ook mijn mening bij DoD. Alleen bij Quake 1 vind ik het een (klein) beetje lame, omdat dat gewoon een razendsnel spel is. Als ik weet waar een camper zit, is mijn enige doel om hem te killen :)

Mijn iRacing profiel

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:58

Bezulba

Formerly known as Eendje

in quake heeft het ook weinig nut aangezien je weer respawned en hem dan gewoon overhoop knalt..tis geen one shot one kill (zelfs niet met rail) dusse zo vervelend zijn quakecampers niet alleen bietje dom ;)

in cs mag je best basecampen hoor bij de hostages daar gaat het toch om? zorgen dat de t''s niet bij de hostages komen. en zelfs al ga je als t campen bij een hostage map omdat de ct''s vreselijk rushen vink het niet erg.. je moet toch winnen? :)

blup

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op donderdag 19 april 2001 11:33 schreef Werkeend het volgende:

in cs mag je best basecampen hoor bij de hostages daar gaat het toch om? zorgen dat de t''s niet bij de hostages komen. en zelfs al ga je als t campen bij een hostage map omdat de ct''s vreselijk rushen vink het niet erg.. je moet toch winnen? :)
ja maar als je dan als CT gaat basecampen in die levels :?

zelfde als terror bij bomblevels gaan basecampen, |:(

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-02 23:08
Hoe bevalt DoD tegenwoordig? Ik heb de 1ste beta wel gespeelt, maar die suckte.

• collin

collin

Who da man !!

Op donderdag 19 april 2001 11:33 schreef Werkeend het volgende:
in quake heeft het ook weinig nut aangezien je weer respawned en hem dan gewoon overhoop knalt..tis geen one shot one kill (zelfs niet met rail) dusse zo vervelend zijn quakecampers niet alleen bietje dom ;)
Jij hebt nog nooit Q1 gedaan :) da''s echt wel 1 shot 1 kill (RL iig)
Op donderdag 19 april 2001 11:41 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Hoe bevalt DoD tegenwoordig? Ik heb de 1ste beta wel gespeelt, maar die suckte.
Ik vinner nog steeds geen aars aan :)

Mijn iRacing profiel

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:47
Op donderdag 19 april 2001 08:00 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
je wordt tegenwoordig al camper genoemd als je net ff gereload heb achter een krat en er loopt iemand langs :r:r rot op, ja ik heb A3D, en ja ik hoor waar je vandaan komt, en ja dus ga ik je opwachten, moet je maar beter opletten eikel |:(
A3D roels!!!!!!!!!!!!! :)

Verder noemt iedereen mij ook vaak camper in UT CTF! :) Maar ik zie het meer als ''Flag-defending''

:)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op donderdag 19 april 2001 12:55 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

A3D roels!!!!!!!!!!!!! :)

:)
zeker wel :)
ik vind het ook erg irri als ik bij een maat van me speeld die EAX gebruitk, klinkt gewoon heel anders daar ben ik altijd gedeortienteerd

en toen hij een keer bij mij speelde en geluid hoorde, draaide hij meteen instinctief de goede kant op om een T ff om te leggen met ze fiveseven :D

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
Op donderdag 19 april 2001 12:49 schreef collin het volgende:

[..]

Jij hebt nog nooit Q1 gedaan :) da''s echt wel 1 shot 1 kill (RL iig)
[..]

Ik vinner nog steeds geen aars aan :)
Q1 = Quake1
RL = Rail
In quake 1 heb je helemaal geen railgun, wel een thunderbolt oid. :?
correct me if i''m wrong

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Snipen mag, maar wel aam het front, niet gaan basecampen!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
Q1... RL = Rocket Launcher

• collin

collin

Who da man !!

Op donderdag 19 april 2001 15:33 schreef Raymond v/d H het volgende:
Q1... RL = Rocket Launcher
Yups.. Ik heb nooit Q2 gedaan :r:r

Maar goed, back ontopic nu :)

Mijn iRacing profiel

• Buck Danny
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op donderdag 19 april 2001 15:14 schreef McRuler het volgende:
Snipen mag, maar wel aam het front, niet gaan basecampen!!!
Precies. In het echt is een taak van snipers o.a. om ver in vijandelijk gebied door te dringen, verkennen/waarnemen en verwarring stichten bij de tegenstander door de leidinggevende figuren om te leggen. Het zou nergens op slaan om je thuisbasis met snipers te verdedigen, hier zet je juist groot materieel en zware machineguns neer.

p.s. weet iemand een paar Nederlandse DoD servers voor mij? Ze zijn meestal alleen in het buitenland en dat is vaak niet goed voor mun ping.
Pagina: 1