[BC3] Playstation2 emulator voor de pc

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
wie kan mij de site geven of de naam van de psx2-emulator voor de pc, er bestaat er tot nu toe maar een van!!!!!(8>

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
was iets met fagaa of kaffaa

(8>

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Verkeerde forum :( check Software Algemeen of gebruik gewoon de search, dan vind je em makkelijk!

Verwijderd

Wacht maar een paar jaartjes voordat er eentje komt die comerciele games kan draaien.:)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

waarom verkeerd forum? Playstation speelt toch alleen maar games en dus hoort het eigenlijk toch in Spielerij? Toch? Ik dacht dat Software Algemeen meer voor dingen zoals Office en erhm erhm.. Norton Antivirus was ofzo.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

een emulator is toch geen spel?? ofwel?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Niet zo flauw gaan doen zeg, het is toch game-related.

PC Specs

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

soms heb je echt van die kleuters hier op de forum

als je wilt zeuren moet je maar naar je mammie toe gaan

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Op woensdag 18 april 2001 22:47 schreef djsoes het volgende:
wie kan mij de site geven of de naam van de psx2-emulator voor de pc, er bestaat er tot nu toe maar een van!!!!!(8>
fagaaa?
eerder fuck off...

er zijn GEEN playstation2 emulators voor op de pc, en als ze er zijn lopen ze toch ruk.

Voor de playstation1, gewoon bleem, is nog steeds de beste.

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
Op donderdag 19 april 2001 12:51 schreef DinoPK het volgende:
er zijn GEEN playstation2 emulators voor op de pc, en als ze er zijn lopen ze toch ruk.
Dit beaam ik volkomen. Alle zogenaamde PS2 emulators zijn allemaal een hoax. Komop, beetje logisch nadenken, emuleren is geen gemakkelijke taak voor een processor, dus al zouden de PC van vandaag beter zijn dan de PS2, dan zou ''t nog gigantisch prut draaien.
Voor de playstation1, gewoon bleem, is nog steeds de beste.
Bleem? Dat ding waar je voor moet betalen, dat nooit wordt geupdate, en dat alleen Direct3D ondersteunt? Geef mij dan maar ePSXe voor mooie graphics of VGS voor goede compatibiliteit.
Pagina: 1