[BC3] Metropolis Street Racer of Vanishing Point?

Pagina: 1
Acties:

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 13:40
That''s the question.

Beide zijn dreamcast spellen.

MSR is erg mooi, maar heeft wat last van framerate-dropping.

Vanishing Point is een soort opgepoetste Ridge racer.

Wat vinden jullie?

" Play the violent strings of my symphony "

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

MSR is gaaf, maar echt ontzettend ontiegelijk onwijs moeilijk. Er word van je verwacht dat je extreem snel, maar toch netjes rijd (elke keer als je iets raakt (ook al is het niet eens jouw schuld) krijg je penalties op je Kudo rating)... en het kan best vele dagen duren voordat je ook maar door de eerste chapter heen gereden bent.

Vanishing Point... ach... beetje te simpel en lang niet zo mooi :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Symphony-X
thx.

Ik heb gelijk nog een vraagje over Daytona USA 2001 op de DC (lijkt me erg vet..:P).

Ik zie meestal staan dat tie enkel als Jap. import verkrijgbaar is.. Zit er veel Japans in dit spel??? Er staat bij: menu in het Engels, maar is de zang tijdens de nr''s bijv. Japans, of andere dingen??

Zo ja, dan wacht ik wel ff op de USA/PAL versie..

THX!

• Sagittarius
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
100% MSR. Ziet er supermooi uit :9~ en is ook nog eens heel verslavend. Ik speel dat spel nu al zeker 2 maanden met zeer veel plezier. Het begin is best makkelijk. Naarmate je vordert wordt het wel moeilijker, maar dat houdt het leuk. Ik ben zelf nu bij de een na laatste chapter en ik kan niet wachten tot ik het helemaal heb uitgespeeld. Kopen dat spel !!

• Acolyte57

Acolyte57

Maar vergeet niet Tokyo Extreme Racer 2, want die is ook subliem gaaf als we het toch over race spellen hebben :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Ik heb hiero alle spellen liggen die hier genoemt worden. Daytona USA 2001... als je de arcade versie leuk vond (net als mij) zal je teleurgesteld worden. Niet in begin.. maar later wel omdat het zo langdradig begint te worden en omdat de besturing niet bepaald is wat je zegt "jottem".

Vanishing point heb ik hier wel liggen.. maar nog niet gespeelt... :)

MSR heb ik vaaaaaaaak gespeelt (en ben pas bij chapter 2... :P). Dat spel is gewoon de mooiste... meest lekker speelbare en best doord8e spel OOIT gemaakt. Ik zeg nu.. srew gran turismo, MSR is het!! Ik was echt zooooo verslaafd eraan (totdat ik ADSL kreeg en counter-strike, df lw en tribes 2 begon te spelen... :9) en heb het zoooo vaak gespeelt is echt ongelovelijk. Wie dat spel niet mooi vind... moet gek zijn. Wie dat spel niet lekker vind spelen... heeft een andere smaak. Als je in het begin dit spel niet lekker vind spelen.. zal je dat ook nooit doen ook. Maar de meeste kunnen eraan wennen (ik ook gelukkig.. :D) dus dan blijft het toch een TOP game! ik zou dus voor msr gaan.

• Acolyte57

Acolyte57

Hmmmm, nee, Gran Turismo kickt nog altijd MSR''s ass. Graphisch niet, maar wel qua de mogelijkheden die je hebt in de GT serie. Tunen die kar!

Graphisch is MSR natuurlijk wel top...
Maar TXR2 ziet er nog steeds beter uit ;)

• Sagittarius
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
TXR2 is zekers niet verkeerd. Alleen bij mij hangt mijn machine als ik een auto probeer te saven. Hebben meer mensen hier last van?

Verwijderd

MSR absoluut , mooiste spel op de DC :)en framedrops heb ik geen last van (zal wel mazzel zijn)
zit nu zelf in chapter 17

[/tip om snel verder te komen moet je tijdens hotlap races waar de snelste tijd telt de 1e ronde de tijd halen en de rest van de rondes allen maar rondscheuren om kudo''s te halen , gewoon iedere keer omdraaien en zelfe stuk weer doen , heb je in 1 race zo 1500 kudo''s + joker is zo 3000 kudo''s , ben zo zo in chapter 25 :)) /tip ]

• Symphony-X
Op donderdag 19 april 2001 08:22 schreef Symphony-X het volgende:
Ik heb gelijk nog een vraagje over Daytona USA 2001 op de DC (lijkt me erg vet..:P).

Ik zie meestal staan dat tie enkel als Jap. import verkrijgbaar is.. Zit er veel Japans in dit spel??? Er staat bij: menu in het Engels, maar is de zang tijdens de nr''s bijv. Japans, of andere dingen??

Zo ja, dan wacht ik wel ff op de USA/PAL versie..

THX!
Iemand??

• Acolyte57

Acolyte57

Op donderdag 19 april 2001 22:48 schreef Symphony-X het volgende:
Iemand??
No offense, maar je hebt de nogal irritante gewoonte om steeds op deze manier dezelfde vraag te stellen...
als je geen antwoord krijgt lijkt het me duidelijk dat niemand het weet.

• Symphony-X
No offense, maar je hebt de nogal irritante gewoonte om steeds op deze manier dezelfde vraag te stellen...
None taken.
Misschien snap jij ook wel dat ik graag antwoord wil op een bepaalde vraag. Okee, misschien ben ik wat ongeduldig en over-enthousiast, maar ik waardeer iedere reaktie en doe help ook zeker anderen, als ik kan.

- Het is opvallend dat je vaak wél antwoord krijgt, als de topic bovenaan komt te staan en weer in de aandacht komt.Dát is ook de reden dat ik reageer met een quote en ''iemand?''.

Ik wil overigens nog wel ff zeggen dat jij zélf toch meestal wel met goede replies aan komt zetten..

• Acolyte57

Acolyte57

Op vrijdag 20 april 2001 11:02 schreef Symphony-X het volgende:
- Het is opvallend dat je vaak wél antwoord krijgt, als de topic bovenaan komt te staan en weer in de aandacht komt.Dát is ook de reden dat ik reageer met een quote en ''iemand?''.
Klopt. Maar jij doet het nogal opvallend vaak >:)
En ook als de topic nog lang niet ''uit het zicht'' is verdwenen op de topic lijst. Ietsje meer geduld hebben is daarom toch enigszins wenselijk, je bent op deze manier echt maar enkele stappen verwijderd van die mensen die na 5 minuten opnieuw posten dat ze NU antwoord willen hebben :)

Pagina: 1